33. leht 99-st

Postitatud: 18 Aug, 2010 17:56
Postitas Peeter144
Kuna alati leidub keegi, kes massi ei sulandu ja saksa poolroomikud on lahedad 8) siis oleks minu valik Sd.Kfz 7/2 soomustatud kabiini ja flakiga.

Postitatud: 18 Aug, 2010 20:29
Postitas bombard
noh mina see olen, kes on seda teemat vähemalt 20 000 korda vaadanud, kuid pole kunagi siia postitanud.siiani on kõik 5+tööd. Mida ma näha tahaks oleks kindlasti üks kuningtiigritest, kuid lepiks ka t28- ga. egas midagi ootan järge :D

Postitatud: 18 Aug, 2010 20:29
Postitas andrusan
Ega neid Dragoneid kokku poksides õiget mudeliehitust ei õpi, nii et tee aga ALANGERI karp lahti ja varu aega, närvi ja pahtlit. :twisted:
Ega sa isand Fossiili tüütamisest ka ei pääse - igavene hunnik uusi rattaid tuleb valada igal juhul.
Ja kui selle oled juba ära teinud, siis vaatad et... jne, jne, jne
T-28
Jõudu

Postitatud: 18 Aug, 2010 20:35
Postitas vebla
Tere,

Nagu palutud - siis hääletan ka T-28 poolt.

Ootan huviga.

Postitatud: 18 Aug, 2010 21:44
Postitas Tsiknat
Tee Teekakskümmendkaheksa. Täiest isenäoline monstrum mudeliriiulisse. Tööprotsessi oleks ka põnev jälgida.

Toomas

Postitatud: 18 Aug, 2010 22:56
Postitas krijgsvolk
Mnjah, ma pole siiani kunagi MILITAARMUDELITE teemal sõna võtnud.
Ma lihtsalt ei pea ennast pädevaks, kuna minu mudelikogemsed piirduvad kooliajal Ida-Saksas toodetud lennukite, kosmoselaevade ja kuukulgurite mudelite kokkuliimimisega...
Aga iga kord kui foorumis käin, vaatan kohutuslikus korras ka militaarmudelid üle.
Ma lihtsalt naudin ilusat tööd ja asjatundlikke kommentaare. Minu käeline võimekus selle seltskonna tasemele ei küüni, mis teha, lisaks, mis avaldab muljet: teie seltskond on äärmiselt salliv, mõistev ja alati kolleegile head nõu andev!
Respect!
Aga nüüd teen korraks ikka noka lahti, kuna minu kaaslinlane Tema Hiilgus Hertsog põeb mõningaid otsustusraskusi ja mina hääletan KUNINTIIGRI POOLT!
Ja ongi kõik, olge ikka mõnusad , teie siitpere!

Postitatud: 19 Aug, 2010 8:03
Postitas fossiil
Mina olen seevastu ikkagi juba varem väljakäidud T-28 poolt. Miks? Aga seetõttu, et oled ju siiski valdavas enamuses saksa masinaid teinud, mõned meeldivad erandid muidugi sekka, aga ikkagi. Nii et maadle vaheldudeks ka ühe vene tankiga, Friulid ei ole selle jaoks üldse kohustuslikud: karbis olevad eraldi lülidest roomikud nõuavad koostamisel enesestmõistetavalt rohkem tööd, ent oodatav tulemus peaks sinu teostuses päris hea saama.
Kui mingeid materjale vajad, anna teada - ajaloolisi fotosid on kataloogis kusagil 700 ringis, seni veel sorteerimata, ent endale sobiva variandi võid leida siiski. Säilinud masinate fotosid on samuti üksjagu. Ka kirjandusest puudust ei tule, kui masina hingeelu peaks huvi pakkuma.

Urmas.

Postitatud: 19 Aug, 2010 15:02
Postitas Hertsog
Tänud hääletajatele!

Saagu (sai) rahva tahtmine: T-28 pingis.
aga minu üllatuseks tahetakse näha ka Bengaali Tiigreid (sest saksa keelest tõlgituna nii ta on). arvasin, et kuna internet on täis main-streamist tulenevaid tiigriprojekte, siis sellest on saavutatud küllastus. kuid meeldiv on kuulda, et seda eksemplari tahetakse ka veel näha. seega võtan arvesse ja ei lükka tiigriprojekte kaugesse kapi nurka.

aga asjast: minu arvates oli täna lühendatud tööpäev. tulemus siin:

Pilt

Pilt

Pilt

võibolla panin mootoriruumi värviga puusse, aga mulle meeldib see värv (Tamiya XF-9 Hull Red). vast ei saanud väga hull... nagu näha siis istmetel on veel värv kuivamata.

Postitatud: 19 Aug, 2010 15:36
Postitas Sho
Valitseb kontrastsusprintsiip - niklist kiiskav tutikas mootor keset läbiroostetanud mootoriboksi..

Postitatud: 20 Aug, 2010 7:47
Postitas fossiil
Roostega pole siin küll tegemist: mootoriruum on enam-vähem õiget tooni, ta oligi tavaliselt sellise kruntvärviga kaetud. Mis puutub kiiskavasse mootorisse, siis jah, alumiiniumvärvi tollal veel ei olnud, nii et kollektorid ja klapikambrite kaante katted olid värvitud. Siduri korpus oli terasest ja paremal juhul võis olla musta värvi. Käigukasti karter oli valmistatud silumiinist ja oli sellise hallika alumiiniumi karva. Kuna külgfriktsioonidel puuduvad nagunii pidurid ja käigukast meenutab kujult vaid õige pisut oma prototüüpi ning kõike seda ei jää nagunii näha, siis pole ümbertegemisel ilmselt mingit tähtsust?
Aga kui viitsid, siis värvi juhi kasutuses olevate hoobade-kangide käepidemed mustaks, need olid kummiga kaetud ja käigukangi nupp mingist mustast kõvast plastmassist. Avatud juhi luugi puhul võib neid mingil määral näha jääda.

Ahjaa, need kuulipritsi magasinide hoidjad peaksid samuti valged olema...

Urmas.

Postitatud: 21 Aug, 2010 19:24
Postitas von manstein
Eufooria Saaremaa malevas ei taha kuidagi lõppeda.
Sampanjapudelid pauguvad ja pokaalid kõlisevad.
Tartust on tulnud meelepärane otsus.

Interjööriga mässamine on tegelikult meelepete. Liiga skemaatiline ja valmis mudelil näha eriti ei jää.
Ootame pikisilmi arenguid mudeli välisküljel.

Postitatud: 21 Aug, 2010 21:36
Postitas calico
krt muutkui joovad seal saaremaal...aga hertsog annab ka põhjust!

Postitatud: 22 Aug, 2010 20:03
Postitas Hertsog
kas mina olen kunagi mingit viinavõtmist organiseerinud? (parodeerides Egon Nuterit, kes parodeerib Lennart Meri)
Ivan von manstein-Orav lausub: ei!
kui võtame, siis ainult arstirohuks...

Postitatud: 23 Aug, 2010 16:46
Postitas von manstein
Leidsin ühe asjakohase klipi.
Ehk oleks abi prototüübi valimisel. Ikkagi haakristiga masin.

http://www.youtube.com/watch?v=2jRpoc7N ... re=related

Postitatud: 23 Aug, 2010 17:05
Postitas Hertsog
aitüma, tundub soomlaste käsutada olema, kusjuures, endalgi käis korraks peast läbi, et teeks soome masina. aga värviskeemi ja värvidega tuleb raskusi. igaks juhuks otsisin 4BO komponendid valmis. eks ole näha mis saab...