Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
stg44
Liige
Postitusi: 157
Liitunud: 19 Sept, 2005 15:17
Kontakt:

Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas stg44 »

Kusjuures kangide, nuppude ja pedaalide segaminiajamine on avariiolukorras täiesti esinev nähtus.
Viimane juhtum, piloot tõmbas töötava mootori kinni.
http://www.nbcnews.com/news/world/trans ... 31-n299811
Kärdla AN-28 allakukkumisel leiti u. 8 rikkumist, mis lõppes allakukkumisega.
Tu-ga oli tõenäoliselt 5-10 eksimust, millede koosmõjul lennuk alla kukkus, sh. jäätumine.
2-5 eksimusega lennukid üldjuhul lendavad.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Pealtnägija: "Kui TU-154 alla kukkus, tekkis tema kohale nagu vikerkaar"

Hotelli valvur, kaldal, väljus suitsetama, nägi pimeduses lennuõnnetuse hetke.

http://www.mk.ru/incident/2016/12/27/oc ... valas.html

"...Näiteks sanatooriumis Sputnik on sellised kaamerad (mis vaatavad merele). Seal oleks võinud vaadata lausa online otseeetris internetis. Aga veider, et just ööl, kui see tragöödia juhtus, pole mingeid salvestisi. Me otsisime kogu linnaga, ei leidnud midagi. Aga see mida näidati youtubes nagu sähvaust, tehti juba kindlaks et võltsing. Aga onju ka kaamerad, mis vaatavad merele, sadamas, Sotši keskosas ja Adleris. Kuid ka sealseid videoid ei olnud kuski. Ilmselt korjasid uurijad ära, uurivad. Ei tahtnud tavalisi linlasi šokeerida..."
Kasutaja avatar
Che Latino
Liige
Postitusi: 650
Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Che Latino »

Saan aru, et allikakriitika jne...
Aga ikkagi:
http://www.ohtuleht.ee/781800/vene-soja ... magnetpomm
Ühtelugu räägin ühte lugu...
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas EOD »

Eks vandenõuteoreetikud on sellise sündmuse puhul kindlasti aktiviseerunud, kuid ootame esialgu rahulikult uurimiskomisjoni raporti ära.
Sellega peab nõustuma, et ühe reegli rikkumine õnnetust kaasa ei too. Peab olema mitme faktori koosmõju.
Lennunduse reeglid on verega kirjutatud ja mitmekordselt ülejulgestatud. Üksainus katastroofi põhjustanud faktor peab olema klassist "õhutõrjeraketi plahvatus piloodikabiini kõrval" või "terroristi poolt lennuki elutähtsasse kohta paigaldatud pomm".
Kui kolmest mootorist üks välja langeb, võib Tu-154 lendu jätkata mistahes lennu faasis. Kahe mootori väljalangemisel vaid "kohale longata". Kuna mootorid on pikitelje lähedal, siis ka kõrvalekallutav moment mõne mootori ülesütlemisel on väike.
Iseküsimus, milliseid kahjustusi muudele süsteemidele võivad põhjustada laialilendavad turbiini- või kompressorilabad.
Ootame siis komisjoni raportit.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Veel üks versioon vene lenduri(te)lt: "terakti" polnd ja piloodid pole ka süüdi..

http://www.stena.ee/blog/esche-odna-pra ... ov-ne-bylo

..keerulisevõitu text, mille mõte on selles, et raske lennukiga rannikult startida ja kohe mere kohal kõrgust võtta olla üldse keeruline (loe: vene lennukiga siis).. no ma ütleks lihtsamalt - sitt lennuk..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.

Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42800
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kriku »

Palun allikaviidet.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/

Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.

Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.

Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
:(

Püüan parandada ennast.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.

https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

huvitun kirjutas:Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.
Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)

Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise :mrgreen:

Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida :|
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond

http://goo.gl/39Srbu

Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.

Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline