Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1393
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas isakene »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 16:51 Juhul, kui ma ette tean, et sealt kuskilt tagant mootorrattur tuleb, siis võib-olla. Aga 99% juhtudel ei tea. Ja kui auto paikneb sõiduraja keskel, nagu liikluses loogiline on, siie ei kipu mahtuma.
Tark mootorrattur sõidab üldjuhul auto juhipoolses peeglis. Sest siis on ta autojuhile kõige paremini nähtav ja on võimalik mööda põigata, kui autojuht mingi ootamatusega hakkama peaks saama. Iseasi on see, palju keegi peeglit jälgib. :)
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Küsisin sinu käest, sest jäi mulje, et sinu arvates ei reageerita piisavalt või üldse. Aga vasta siis küsimusele porisemise asemel: Mis moodi peaks Politsei reageerima pärast kõnet kiiruseületajate kohta?
Loomulikult ei reageerita. Ja antud tingimustes pole lootustki, et reageeritaks. Õhukese riigi võlud ja valud. Raha ja inimesi põle. Miska laskem vanaonu Darvini valikul hädalisi organitega varustada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Tark mootorrattur sõidab üldjuhul auto juhipoolses peeglis.
Sel juhul balanseerib ta joonel, on kord ühel, kord teisel pool ja ilmselgelt rikub liiklusseadust. Mitte et mul kahju oleks, aga sel juhul on pointless siin mitmegi foorumlase pretensioonid. Tahetakse rikkuda- olge lahked, aga ärge siis kurtke pahade autojuhtide üle, kes võivad haiget teha.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Kui jah, milleks siis ikkagi § 32 lg. 9, küsin uuesti?
Sellel lihtsal põhjusel, et jalgrattur ei tea kus mootorsõiduki juht parempöörde sooritab: kas ootab kaheksanda autona ristmikuni või plaanib keerata kohesele bussipeatusesse, jääda teepervele seisma rehvi vahetama vms. Ehk siis jalgrattur ei tohi autost paremalt mööduda kui auto on andnud märku parempöördeks.

Kõvemad karjujad võiks möönda, et Trummil oli õigus ? Ja ei tasu vürtsi lisada "blokeerib kui ratturit näeb" .
Mina sain aru , et ta teeb seda igatahes, tuleb sealt keegi või mitte.
Viimati muutis Smith, 11 Juul, 2023 17:20, muudetud 2 korda kokku.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 17:07
Tark mootorrattur sõidab üldjuhul auto juhipoolses peeglis.
Sel juhul balanseerib ta joonel, on kord ühel, kord teisel pool ja ilmselgelt rikub liiklusseadust. Mitte et mul kahju oleks, aga sel juhul on pointless siin mitmegi foorumlase pretensioonid. Tahetakse rikkuda- olge lahked, aga ärge siis kurtke pahade autojuhtide üle, kes võivad haiget teha.
Nii õpetatakse ka autokoolis - paremal pool tee ääres, vihmaga sõidad vööndi keskel.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1393
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas isakene »

Smith kirjutas: 11 Juul, 2023 17:09
Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 17:07 Sel juhul balanseerib ta joonel, on kord ühel, kord teisel pool ja ilmselgelt rikub liiklusseadust. Mitte et mul kahju oleks, aga sel juhul on pointless siin mitmegi foorumlase pretensioonid. Tahetakse rikkuda- olge lahked, aga ärge siis kurtke pahade autojuhtide üle, kes võivad haiget teha.
Nii õpetatakse ka autokoolis - paremal pool tee ääres, vihmaga sõidad tee vööndi keskel.
See on ka tsiklistide endi keskel vaidluskoht. Isiklikult olen nende poolt, kes juhipoolses peeglis sõidavad. Põhjus seesama, olla autojuhile nähtav. Sõidurea keskel ja tee ääres sõites oled nähtamatu kõikidele kaubikujuhtidele ja muudele tegelastele, kes tagaakna kinni on katnud. Teiseks - olgem ausad, kui paljud autojuhtidest pidevalt kõrvalistujapoolset peeglit jälgivad? Kolmandaks, liiklusest on tee keskel oluliselt parem ülevaade kui tee servas, eessõitjate varjus. Ning see, et joonel sõit - härrased, palun ärge nii piinlikku juttu ka ajage. Peeglist on tsiklisti suurepäraselt näha, kui ta asub sõidurea keskjoonest veidi juhi pool. Ning muidugi on korralikud päevasõidutuled ja neoonvärvi ribad riietusel alati kasuks.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas davidsoniharald »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 17:03
Küsisin sinu käest, sest jäi mulje, et sinu arvates ei reageerita piisavalt või üldse. Aga vasta siis küsimusele porisemise asemel: Mis moodi peaks Politsei reageerima pärast kõnet kiiruseületajate kohta?
Loomulikult ei reageerita. Ja antud tingimustes pole lootustki, et reageeritaks. Õhukese riigi võlud ja valud. Raha ja inimesi põle. Miska laskem vanaonu Darvini valikul hädalisi organitega varustada.
Aga kuidas PEAKS reageerima sinu arvates?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas mongol »

Ühe liiklusteoreetiku ehk praktikas ohtliku juhi möla ümber nii palju vahtu. Nice.
Trumm tuleb näitab siis mullegi, kuidas on okei sõita A-st DE-ni kategooriatega ja õigesti. Kahtlustan, et enne liikumasaamist on esimene viga juba tehtud.
professional retard
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42812
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kriku »

Smith kirjutas: 11 Juul, 2023 17:08jalgrattur ei tea kus mootorsõiduki juht parempöörde sooritab: kas ootab kaheksanda autona ristmikuni või plaanib keerata kohesele bussipeatusesse, jääda teepervele seisma rehvi vahetama vms.
Kui autod juba foori taga seisavad, siis see argument ei loe.
Smith kirjutas: 11 Juul, 2023 17:08Ehk siis jalgrattur ei tohi autost paremalt mööduda kui auto on andnud märku parempöördeks.
Jah, nagu ütlesin, nii see seaduse järgi tõesti on, kuid minu poolt näiteks toodud olukorras pole 8. auto puhul otstarbekas.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Aga kuidas PEAKS reageerima sinu arvates?
PEAKS...tädi PEAKS pea peal seisma, oleks rahakogumine märksa lihtsam. Politseid PEAKS rohkem olema tänavatel, nii öösel kui päeval. Igale kodaniku kaebusele PEAKS patrull reageerima 5-7 minuti jooksul. Iga sedasorti ülbe rikkumine kui seda on 40 alas kolmekordne kiiruseületamine, PEAKS vältimatult karistuse saama...peaks...palju meil laupäeva õhtul terve Harjumaa peale politseipatrulle ongi? Et kasvõi sealsamas Rohuneeme teel kümmetkonda tsiklihullu neutraliseerida?
Jah, nagu ütlesin, nii see seaduse järgi tõesti on, kuid minu poolt näiteks toodud olukorras pole 8. auto puhul otstarbekas.
Et siis lugupeetav leiab, et seadust tuleb täita ainult siis, kui see tema arust otstarbekas on. Ja ülejäänud juhtudel tegutseb nii, nagu heaks arvab...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42812
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kriku »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 18:12Et siis lugupeetav leiab, et seadust tuleb täita ainult siis, kui see tema arust otstarbekas on. Ja ülejäänud juhtudel tegutseb nii, nagu heaks arvab...
Jah, võid kaevata, kuhu tahad. Anna minna.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Jah, võid kaevata, kuhu tahad. Anna minna.
Milleks. See lihtsalt näitab inimese suhtumist ja arusaamist väljendist dura lex, sed lex.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42812
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kriku »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 18:17
Jah, võid kaevata, kuhu tahad. Anna minna.
Milleks.
Kogu lugupidamise juures - ei kujuta ette. Nagu nii mõnelgi muul juhul.
Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 18:17dura lex, sed lex
Jah, seaduse punktuaalne täitmine pole mul tõesti eesmärk omaette. Seadus on kehtestatud inimeste poolt ja inimeste jaoks.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Jah, seaduse punktuaalne täitmine pole mul tõesti eesmärk omaette. Seadus on kehtestatud inimeste poolt ja inimeste jaoks.
Ja valges maailmas täidetaksegi seadust punktuaalselt. Mis seaduse valikulise täitmise tulemus on, võib lugupeetav perrä kaeda paarsada kilomeetrit ida pool. Aga üldiselt on kaunikesti kahepalgeline kuulutada, et mina täidan seadust valikuliselt, teised aga peavad täitma punktuaslselt. Mõnele detektoristile näiteks ei meeldi punktuaalselt täita neid seadusepugalaid, mis kohustavad teda leitu riigile andma ja Krikul pole siis suurt midagi kobiseda, mis? Kui seaduse täitmine kodaniku suva kohaselt käib.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Sõidurea keskel ja tee ääres sõites oled nähtamatu kõikidele kaubikujuhtidele ja muudele tegelastele, kes tagaakna kinni on katnud
Vihmaga sõidetakse tee keskel autode rööbastes oleva seisva vee tõttu, et ei tekiks ohtlikku vesiligu. Muidu tuleb lihtsalt sõita iga sõidukiga tee parema joone läheduses. Seda on sageli märgat, et sõidetakse mahapöördeks ehitatud teelaiendi kohal hoopis telgjoone läheduses, mitte paremal küljel.
Mõte on ju selles, et näiteks rollerist mahub mööduma mootorrattas ilma vastassuuna vööndisse ronimata. Sama lugu jalgratastega.
Kui autod juba foori taga seisavad, siis see argument ei loe.
Kuidas ei loe? Foori taga seisvas rivis võib igal hetkel keegi otsustada teepervele keerata. Või on näiteks kaheksanda auto kõrval mahasõit parklasse, mida ta otsustabki suvalisel hetkel punase tule all seistes kasutada, ilma, et foor jõuks enne roheliseks minna.
Kui on keelatud siis on keelatud. Ma võin tuua lugematu arvu ristmike, kus õhtusel ajal stop märgi taga peatumine ei ole otstarbekas. Ometi vähemalt mina, seda teen.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 3 külalist