Kriku kirjutas:
Taro jt. on arvanud, et nn. humanitaarabikonvoidel on oluline roll varustuse ja laskemoona juurde vedamisel. Ma ei usu seda konstruktsiooni - üle vene piiri tuleb pidevalt igasugu eshelone, mida keegi ei kontrolli. Neil ei ole vaja raua juurdeveoks mingit valgete autode tsirkust teha. Muidugi võidakse ka valgeid autosid selleks kasutada, aga sama tulemus oleks ka ilma nendeta.
Kriku kirjutas:mart69x kirjutas:Põhimõtteliselt saad vedada kogu kraami sihtkohta ja eesliinile kartmata UKR poolset rünnakut konvoile. Ja kui see peaks juhtuma siis on ründamiseks põhjus olemas.
Jah, aga ma arvan, et veetakse niigi. St. neid valgeid ei ole nii palju, et saaks suuremat osa nendega vedada. Mitu autotäit kraami iga päev ainuüksi Donetski lennujaama pihta välja tulistatakse...?
Ja kogu see
casus belli asi. Putin ei istu ega oota ettekäänet suuremaid jõude sisse saata. Nad ootavad õiget aastaaega. Kui praegu hakataks korraldama suuremat strateegilist operatsiooni, saaks sellest järjekordne vaatus traagilisest kangelasooperist "Tiigrid poris". Kui nad tahaksid operatsiooni alustada, küll leiaksid kohe ka niiöelda ettekäände. Selle taha pole kunagi midagi pidama jäänud.
VF on võtnud üheks eesmärgiks mängida lolli ja mardisante, ning jätkata nii kaua kui võimalik ja otstarbekas plaadile "meid seal ei ole, meie kedagi ei toeta, meie hoopis aitame tsiviliste jne jne" Replay tegemist. Miks, läheks liiga pikaks siin jälle otsast peale üksipulgi lahti seletada.
Sellest konseptsioonist lähtuvalt kasutatakse absoluutselt kõiki võimalusi ja teid oma mängu jätkamiseks.
S.h. "humanitarka" tsirkust. See on üks
parimaid võimalusi, ja ainult üks paljudest logistilstest võimalustest teiste seas, varustada muuhulgas gängareid moona, relvade, meditsiinitarvete, toidu, kütuse, kaartide, sideseadmete jne jne muu vajalikuga + ära vedada haavatuid, laipu, materjaalseid väärtuseid jms.
Ja sellel on teiste meetodite ees paar olulist eelist VF vaatenurgast lähtuvalt:
1.Seda saab teha avalikult, kartmata mingeid õhu ja satelliitluure võimalustest tingitud ebameeldivusi ja sekeldusi pärast ("tõestage siis lõpuks ikkagi ära, et meie...")
2.Seda saab teha julgelt ja ülearuseid riske maandavalt, minimaliseerides võimalikke vastumeetmeid ja rünnakuid (sellest rääkis ka mart69x)
3.See tagab VF arvates teatud võimalused jääda oma "meid seal sõjaliselt ei ole" konseptsiooni raamesse.
4.Raudtee ühendused (mida seal ülearu palju ei ole) ja muud teed, millel liiklemist on võimalik suht avatult jälgida, kasutatakse/vajatakse IMHO peamiselt rasketehnika juurde/ära veoks ja VF armee tarbeks tehtavate transpordioperatsioonide jaoks (ja seda jätkuvalt "peitust mängides", mis raskendab kiirelt, pidevalt ja süsteemselt "sensitiivse kauba" liigutamist).
5.Väikeveoseid (käsirelvad, meditsiin, kergemoon, "vabatahtlikud", toit, Gruz "200" ja "300" jm pudipadi sütemaatiliseks juurde ja äraveoks on igati otstarbekas kasutada antud "humanitarka" formaati lisaks muudele.
6.Muu maailma jaoks saab jätkuvalt taguda trummi "me aitame pidevalt tsiviilelanikkonda, sest UKR..."
7.Ja lõpetuseks: neil lihtsalt on see hea võimalus ka nii juurde/ära vedada vajalikku ja miks siis seda mitte kasutada? (Oleks lausa lollus seda mitte kasutada!). See on kõige kindlam, riskivabam ja logistilselt lihtsam ning kiirem meetod toimetada saadetisi otse sündmuste keskmesse.