Täiesti olemas.Kriku kirjutas:Akf Retti poolt viimati postitatud fotol aastast 1963 puudub tema poolt varem postitatud fotol aastast 1984 kujutatud ehitis, mis pidi väidetavalt otse nn. valge maja taga olema.
Katusehari näha üle põõsaste.
Täiesti olemas.Kriku kirjutas:Akf Retti poolt viimati postitatud fotol aastast 1963 puudub tema poolt varem postitatud fotol aastast 1984 kujutatud ehitis, mis pidi väidetavalt otse nn. valge maja taga olema.
Ei näeretti kirjutas:Katusehari näha üle põõsaste.
Kui ehitati tõesti juba 1943, siis järelikult pidas ka ühe jäämineku vastu. Samas, miks pidanuks sakslased juba 1943 ehitama silda lahingutehnika taandumiseks? Tol ajal oldi veel mõõdukalt optimistlikud ja isegi kõige mustemates stsenaariumides ei osanud keegi täpselt ette kujutada, kus, millal ja mismoodi see taandumine täpselt toimuma saab. Seega kaldun arvama, et pigem ikka 1944, kui juba kõigile oli aru saada, et asi on hapu. Ja võimalik, et ka siis ei alustatud ehitust kohe kevadel peale jääminekut, vaid alles millalgi suvel (vb. juunis?), kui oli juba aru saada, et venelaste pealetung nii Narva kui ka Petseri suunalt on vältimatu ja oli selge, et nende kahe suuna vahel on vägede ja tehnika liigutamiseks ühendusteed vaja.devision kirjutas:Minu tunnistajad räägivad kõik eranditult vaid 1944. aastast, mis sillaga seotud. Kiire ehitus, umbes kuu käigusolekut ning 25.08.44 õhkimine, aga kontrollima peab loomulikult kõiki viiteid, seda enam, et need tunnistajad olid tollel ajal siiski lapsed.Walter2 kirjutas:Silla eluaeg 43-aug44 suurendab tunduvalt võimalike aerofotode leidmise võimalusi piirkonnast.
Kui suur pidi olema ülestöödeldud ja 1944 aastaks kohaleveetud palgikogus üheks sillaületuseks ?Manurhin kirjutas:Kui ehitati tõesti juba 1943, siis järelikult pidas ka ühe jäämineku vastu. Samas, miks pidanuks sakslased juba 1943 ehitama silda lahingutehnika taandumiseks? Tol ajal oldi veel mõõdukalt optimistlikud ja isegi kõige mustemates stsenaariumides ei osanud keegi täpselt ette kujutada, kus, millal ja mismoodi see taandumine täpselt toimuma saab. Seega kaldun arvama, et pigem ikka 1944, kui juba kõigile oli aru saada, et asi on hapu. Ja võimalik, et ka siis ei alustatud ehitust kohe kevadel peale jääminekut, vaid alles millalgi suvel (vb. juunis?), kui oli juba aru saada, et venelaste pealetung nii Narva kui ka Petseri suunalt on vältimatu ja oli selge, et nende kahe suuna vahel on vägede ja tehnika liigutamiseks ühendusteed vaja.devision kirjutas:Minu tunnistajad räägivad kõik eranditult vaid 1944. aastast, mis sillaga seotud. Kiire ehitus, umbes kuu käigusolekut ning 25.08.44 õhkimine, aga kontrollima peab loomulikult kõiki viiteid, seda enam, et need tunnistajad olid tollel ajal siiski lapsed.Walter2 kirjutas:Silla eluaeg 43-aug44 suurendab tunduvalt võimalike aerofotode leidmise võimalusi piirkonnast.
See on küsimus sellest, miks üldse pontoonsilla asemele pärissilda ehitama hakati. Pontoonsild ongi ju põhimõtteliselt selline "parv".retti kirjutas:Lihtsam oleks teha olnud nendest palkidest üks suur parv mis oleks ulatunud ühest kaldast teiseni
Mis su tees täna on? Et Kavastu inimestelt pärit sillaga pildid, kus on peal Kavastule iseloomulik maastik ja majad, ei ole ikkagi Kavastu? Sarnane koht Lätis? Suurejooneline photoshopitud fooruminali?retti kirjutas:Silla sobitamine Parve tee kõrvale paremale ei ole isegi teoreetiliselt võimalik.
Mina ei ole soovinud kedagi solvata, aga kui püüan siin tekitada mingit arutelu ja koguda informatsiooni ning keegi järjepidevalt torpeteerib ja lagastab seda teemat vaatamata korduvatele palvetele loobuda, siis mis oleks edasine foorumikasutaja tegevus (küsimus administraatorile)?oliver kirjutas:Kas võime nüüd hakata inimesi lahterdama Kavastu silda uskumise või mitteuskumise järgi? Retti pole minumeelest kedagi solvanud, küll aga teemaalgataja ja nüüd uus kaasfoorumlane...
Küll aeg selgust toob aga senikaua võiks ikka soliidseks jääda.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist