Muud õnnetused Kaitseväes (mitte relvaga)
-
- Uudistaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 29 Dets, 2015 19:03
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Selgitan siis huvilistele natuke olukorda lähemalt:
Olen 23 ja juhilube omanud slates 18 eluaastast saati, sõidukogemusest ka puudu ei jää. Lisaks sain kv-s ka endale C-kat load, minu ajateenimise kohas said need vaid 6 tükki 120 mehest.
Õnnetusest:
Peale metsalaagrit sõitsime ülema käsul kadunud varustust otsima esimesse laagriplatsi. Sõitsime mööda pikka ja sirget kruusa teed kiirusel 50 km/h, vähemalt spidokas näitas nii. Siege lõpus oli suhteliselt lauge kurv paremale. Aegsasti enne kurvi hakkasin hoogu vähendama. Muid kurvist oli terve tee ulatuses must jää, mis reaalselt oli täiesti kiilakas ja seda veel kruusatee peal. Pidurdasin nii kuidas õpetatud, ikka pumbates. Aga kiirus väga ei vähenenud. Sõitsime kurvi otseks. Sõidukiks oli mb gd250. Tabasime puud esiukse ja ratta vahelise osaga. Tänu sellele deformeerus tiib ja juhi UK's, purunes kylje klaas ja esi klaas koos raamiga. Õnnetul kombel suutsin puud tabada sellise kohaga kus asub salongi ja mootori vaheline sein. See siis umbes esiklaasi alune koht. Jää peal olid pidurdusjäljed umbes 45 m pikad. Puud tabasime suhteliselt vaikselt kiirusel kuna isegi väga põrutada ei saand. Auto oli edasi sõitmiseks kõlbulik, mootor ja veermik kõik korras.
Ehk teil nüüd natuke rohkem olukorrast aimu ja et juttu jätkuks.
Olen 23 ja juhilube omanud slates 18 eluaastast saati, sõidukogemusest ka puudu ei jää. Lisaks sain kv-s ka endale C-kat load, minu ajateenimise kohas said need vaid 6 tükki 120 mehest.
Õnnetusest:
Peale metsalaagrit sõitsime ülema käsul kadunud varustust otsima esimesse laagriplatsi. Sõitsime mööda pikka ja sirget kruusa teed kiirusel 50 km/h, vähemalt spidokas näitas nii. Siege lõpus oli suhteliselt lauge kurv paremale. Aegsasti enne kurvi hakkasin hoogu vähendama. Muid kurvist oli terve tee ulatuses must jää, mis reaalselt oli täiesti kiilakas ja seda veel kruusatee peal. Pidurdasin nii kuidas õpetatud, ikka pumbates. Aga kiirus väga ei vähenenud. Sõitsime kurvi otseks. Sõidukiks oli mb gd250. Tabasime puud esiukse ja ratta vahelise osaga. Tänu sellele deformeerus tiib ja juhi UK's, purunes kylje klaas ja esi klaas koos raamiga. Õnnetul kombel suutsin puud tabada sellise kohaga kus asub salongi ja mootori vaheline sein. See siis umbes esiklaasi alune koht. Jää peal olid pidurdusjäljed umbes 45 m pikad. Puud tabasime suhteliselt vaikselt kiirusel kuna isegi väga põrutada ei saand. Auto oli edasi sõitmiseks kõlbulik, mootor ja veermik kõik korras.
Ehk teil nüüd natuke rohkem olukorrast aimu ja et juttu jätkuks.
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Ma pole küll mingi spets remondi alal, kuid 4000 eurot selliste vigastuste juures tundub kolmkümmend aastat vana militaardžiibi puhul küll KÕVASTI üleküsituna! Praktiliselt olematu läbisõiduga (8000 km) korras masina saaks 9000 euroga kätte: http://autoline.ee/-/m%C3%BC%C3%BCk/kas ... 5702946800
Esiklaas koos raamiga (see peaks olema hingedel allakäiv, seega lihtsalt vahetatav), ukseklaas, äärmisel juhul ka uks ning esitiib, kui neid üles lüüa ei anna, on kõik suht odavad jubinad. Ainus sinust sõltumatu kulu on kere pingis sirgeks venitamine. Huvitav, kus see remondieelarve koostati, Mercedes ametliku esinduse hinnakirja järgi või?
Esiklaas koos raamiga (see peaks olema hingedel allakäiv, seega lihtsalt vahetatav), ukseklaas, äärmisel juhul ka uks ning esitiib, kui neid üles lüüa ei anna, on kõik suht odavad jubinad. Ainus sinust sõltumatu kulu on kere pingis sirgeks venitamine. Huvitav, kus see remondieelarve koostati, Mercedes ametliku esinduse hinnakirja järgi või?
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43977
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Egas erafirmad jäta KV mõttelaiskust rahaks tegemata, kui ma viimati paar aastakest tagasi Silberauto veoautokeskuse juures käisin (Maardus) oli seal rohelisi autosid rohkem kui üks. Saab vanasse jeepi panna 4000 ja hästi tehes ka 40 000. Loll on see, kes maksab.Ma pole küll mingi spets remondi alal, kuid 4000 eurot selliste vigastuste juures tundub kolmkümmend aastat vana militaardžiibi puhul küll KÕVASTI üleküsituna! Praktiliselt olematu läbisõiduga (8000 km) korras masina saaks 9000 euroga kätte: http://autoline.ee/-/m%C3%BC%C3%BCk/kas ... 5702946800
Esiklaas koos raamiga (see peaks olema hingedel allakäiv, seega lihtsalt vahetatav), ukseklaas, äärmisel juhul ka uks ning esitiib, kui neid üles lüüa ei anna, on kõik suht odavad jubinad. Ainus sinust sõltumatu kulu on kere pingis sirgeks venitamine. Huvitav, kus see remondieelarve koostati, Mercedes ametliku esinduse hinnakirja järgi või?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Mingi vastutus hooldamata tee eest peaks olema ka teehooldajal kesiganes seal selleks ka oli aga sellest kinni hakkamine ning tagantjärele millegi tõestamine on keeruline. Ehk naiivne küsimus aga kas politsei kutsuti välja või KV juhtumite puhul pole see kombeks?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43977
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Eestis on õige kiirus ühemõtteliselt autojuhi vastutus, tee peal võivad olla kasvõi pussnoad. Autojuht peab sõitma õigesti või jätma sõitmata, kui ei suuda sõita.
Praegu on mul juhistaazi 24 aastat ja läbisõitu eri autodega kisub miljoni alla, ometigi tunnistan, et aeg-ajalt suudetakse mind üllatada.
Takkajärgi ütlen, et viie aastaga ei tule mingit moodi sõidukogemusi nii palju, et 99,9% juhtudest terve nahaga pääseda.
Mnjaa. Mina 23selt arvasin vist ka samamoodi.Olen 23 ja juhilube omanud slates 18 eluaastast saati, sõidukogemusest ka puudu ei jää
Praegu on mul juhistaazi 24 aastat ja läbisõitu eri autodega kisub miljoni alla, ometigi tunnistan, et aeg-ajalt suudetakse mind üllatada.
Takkajärgi ütlen, et viie aastaga ei tule mingit moodi sõidukogemusi nii palju, et 99,9% juhtudest terve nahaga pääseda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Mis rehvid neil mersudel tavaliselt all on? Mingid autoga sama väljalaskeaastaga aastaringsed M+S kärnad?
-
- Liige
- Postitusi: 169
- Liitunud: 05 Jaan, 2016 17:32
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Otse loomulikult lasub autojuhi õlgadel vastutus, kohustus ja ka vea korral süü. Lihtsalt süüdistavad kommentaarid stiilis "kas riik sõitis vastu puud", "metsavaheteedel 60'ga minna annab", "ajateenijast vorst" jne.. On selgelt kirjutatud kaadrikaitseväelaste poolt. Ja otse loomulikult annab staaž EKV-es kohe võrdse pädevuse, kõigis teistes valdkondades, kaasa arvatud selgeltnägemine (selle lausega teenis foorumi uustulnuk praegu ära hoiatuse // by Borja). Ja selle selgeltnägemise/kuulmise kohapealt tekkis kohe deja vu. Oleks nagu midagi sellist juba näinud, siis sellele samale kaadrile meeldib ka hirmsasti kaitseväe autodega sõita, mis siis, et ei tohi. Ja sageli rikutakse autode juures midagi ära, selleks on vaja lasta koguaeg pasunat, et autojuhid on laisad, rumalad (sõidavad maanteedel diffri lukkudega ja libistavad sidureid) ja üleüldse on igavesed filoonid, et kõik ikka kohe autojuhtide kapsaaeda läheks ja, et keegi väljastpoolt pataljoni ei hakkaks uurima, et miks sõidupäevikud ja odomeetri näidud ei klapi. Nii sõidavadki ringi masinad mis võtavad maanteedel 100/100-le.Martin Herem kirjutas:Shackleton - igal asjal on piir!Siis kuidas saab üks vorst olla süüdi sõites täistuisanud kraavi, mida EKV kaardid ei näita.Millegis võib ikka autojuht ka süüdi olla!
-
- Liige
- Postitusi: 2495
- Liitunud: 10 Okt, 2014 7:51
- Asukoht: Rahu ja Sõpruse Asulas :)
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
- no mingi ennustamise võime ikka areneb. Trumm seda juba kirjeldasJa otse loomulikult annab staaž EKV-es kohe võrdse pädevuse, kõigis teistes valdkondades, kaasa arvatud selgeltnägemine.


Mis puudutab süüdistavatesse kommentaaridesse, siis need käivad käsikäes küsimuste ja argumentidega "kes kurat siis tee eest hoolt peab kandma" või "kus on kaadri silmad" või "kindlasti magasid, kuid autojuhtidel näe ei lasta sõbagi silmale saada!" Need ongi kõik emotsioonidest.
Varjamata oma soovi, näidata KV mainet just nii hea või halvana kui see on, küsin:
Mitu liiklusõnnetust (plekimõlkimisest alates) toimus õppusel Siil?
Mitu transpordivahendpäeva oli õppusel Siil?
Mis oli keskmise autojuhi kogemus õppusel kasutatud tüüpi transpordivahendiga näiteks 5 palli süsteemis?
Mis hinde paneksid nende arvude põhjal KV transpordibahendite kasutamise süsteemile?
Kui see hinne tuleb tugevalt positiivne, siis tasub kaaluda, kas "ülim tõde" kindlustusest, tööajast, hooldusest, õiglusest, väljaõppest, seisukorrast, ... üldse väärib siin emotsionaalset selgitamist

Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Isand Herem, puht inimlik huvi- mulle on ikkagi pisut segane see töö- ja puhkeaja seaduse täitmine kaitseväe autojuhtide poolt. Kas see seadus kehtib ka seal? Meenutagem, et selle seaduse rikkumise eest peab kutseline juht vahelejäämise korral kotiga raha riigi eelarvesse viima.
Viimati muutis Lemet, 08 Jaan, 2016 0:23, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 169
- Liitunud: 05 Jaan, 2016 17:32
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Kuna ma viibin tööalaselt, palju lähetustel, (nii õppe kui ka töö asjus) siis ma viibisin sellel ajal piisavalt kaugel, et mitte jõuda. Oli ka pikalt ette teatatudMartin Herem kirjutas:
Varjamata oma soovi, näidata KV mainet just nii hea või halvana kui see on, küsin:
Mitu liiklusõnnetust (plekimõlkimisest alates) toimus õppusel Siil?
Mitu transpordivahendpäeva oli õppusel Siil?
Mis oli keskmise autojuhi kogemus õppusel kasutatud tüüpi transpordivahendiga näiteks 5 palli süsteemis?
Mis hinde paneksid nende arvude põhjal KV transpordibahendite kasutamise süsteemile?
Kui see hinne tuleb tugevalt positiivne, siis tasub kaaluda, kas "ülim tõde" kindlustusest, tööajast, hooldusest, õiglusest, väljaõppest, seisukorrast, ... üldse väärib siin emotsionaalset selgitamist
ja maksin ka riigile trahvi. Mida ma ei pea ebaõiglaseks.
Kogemus on varasematest kordusõppustest, ühtegi plekimõlkimist ei olnud. Tegevust ka eriti ei olnud. Nii, et ei oska autojuhtide kogemust hinnata.
Suurima õppuse kogemus on kevadtormilt, ühtegi plekimõlkimist ei olnud, sest tegevust ka eriti ei olnud, minu rühmal vaenlast näha ei õnnestunud ja relvast pauku teha ei saanud.
Autojuhtide kogemus, kindlasti mitte piisav, aga parkivaid sõidukeid on ka raske mõlkida. Võime ajada tehnika metsa 4 punkti. Sihipärane kasutamine 1 punkt.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Nu-nu..
Et vastav kogemus sul (nagu näha) suht kesine - mis aga ei takista sind siin KV ohvitsere halvustamast.. kehvad kasvatajad olid sul, ühesõnaga.
Mis (nagu juba öeldud) sai ka kviteeritud minupoolse hoiatusega.
Et vastav kogemus sul (nagu näha) suht kesine - mis aga ei takista sind siin KV ohvitsere halvustamast.. kehvad kasvatajad olid sul, ühesõnaga.
Mis (nagu juba öeldud) sai ka kviteeritud minupoolse hoiatusega.
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Autodest (õnneks) ei tea midagi aga kui mingi kuuevarbaline lätlasest seersant loopis stõk- nozi kui oli dezurnoi po batarejee ja murdis selle pooleks
Selle peale väeosa komandör podpolkovnik Gess rebis talt rivi eest seersandipagunid ( 3 triibuga) maha ning sai niiviisi lihtsõduriks , peale selle sunniti ta kirjutama koju kiri et lõhkus kroonu vara ja et talle saadetakse 950 rubla (1988 aastal) et saaks uue täägi osta
Ma ei tea kuidas see teema lõppes aga usun et seoses väeosa ümberformeerimisega asi vaibus aga too seersant oli ikkagi reamees lõpuni
Selle peale väeosa komandör podpolkovnik Gess rebis talt rivi eest seersandipagunid ( 3 triibuga) maha ning sai niiviisi lihtsõduriks , peale selle sunniti ta kirjutama koju kiri et lõhkus kroonu vara ja et talle saadetakse 950 rubla (1988 aastal) et saaks uue täägi osta
Ma ei tea kuidas see teema lõppes aga usun et seoses väeosa ümberformeerimisega asi vaibus aga too seersant oli ikkagi reamees lõpuni

- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Minu mälus on juba paar-kolm juhtu, kus teema alustamise ajendiks on olnud mingi solvumine KV peale.
Praktika näitab, et sellistel teemaalgatustel siin tulevikku ei ole - solvunule tehakse selgeks tema solvumise alusetus ja/või ei leia ta foorumist piisavat heakskiitu oma tunnetele.. Nii või teisiti läheb selline teema aga käest ära (kas isiklikuks või muidu poriloopimiseks) ning lõpetab siis lukustamise/kustutamisega moderaatori poolt.
Hetkel on siia teemasse näit "tekkinud" keegi foorumi uustulnukas Shackleton, kes teemaarenduselt juba sujuvalt üle läinud KV ohvitseride poriga pildumisele (vastav viimane post kustutatud - posti sisu oli, et KV ohvitserid lällavad muidu tööajast siin foorumis selmet ajateenijal käest kinni hoida).
Minu otsus praegu: teema (hetkel) veel jätkab, poriloopija Shackleton on läinud nädalaks rahunema (järgmine kord on lõplik).
Praktika näitab, et sellistel teemaalgatustel siin tulevikku ei ole - solvunule tehakse selgeks tema solvumise alusetus ja/või ei leia ta foorumist piisavat heakskiitu oma tunnetele.. Nii või teisiti läheb selline teema aga käest ära (kas isiklikuks või muidu poriloopimiseks) ning lõpetab siis lukustamise/kustutamisega moderaatori poolt.
Hetkel on siia teemasse näit "tekkinud" keegi foorumi uustulnukas Shackleton, kes teemaarenduselt juba sujuvalt üle läinud KV ohvitseride poriga pildumisele (vastav viimane post kustutatud - posti sisu oli, et KV ohvitserid lällavad muidu tööajast siin foorumis selmet ajateenijal käest kinni hoida).
Minu otsus praegu: teema (hetkel) veel jätkab, poriloopija Shackleton on läinud nädalaks rahunema (järgmine kord on lõplik).
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43977
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Mina olen kunagi lõhkunud ära kaks kuulipildujat, laskmisega. Mõlemal juhul kommenteeris komp veebel, et ega sitas relvas pole sõdur süüdi, mingeid seletusi kirjutama ei pidanud ja relvad viidi lihtsalt remonti relvatöökotta. Et see suur süüdiväänamine või lausmaksmine ja nüüd teema alati pole.Autodest (õnneks) ei tea midagi aga kui mingi kuuevarbaline lätlasest seersant loopis stõk- nozi kui oli dezurnoi po batarejee ja murdis selle pooleks
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 1907
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Kaitseväes juhtus õnnetus ja nõuab raha
Inimeste isiklikud kogemused reeglite praktikas rakendamisel võivad olla sageli märksa informatiivsemad kui mingite õigusvahemeeste uste kulutamine vms.Martin Herem kirjutas:stennukas29 - tobe on siin kommenteerida, kui selleks tegelikult on a)ülemad, b)õigusvahemees, c)peainspektor
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline