Re: Lennuõnnetused
Postitatud: 27 Jaan, 2019 18:46
Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Need lennukid on projekteeritud lendama oludes kus on stabiilselt -55 kraadi (13 km kõrgusel). Kindlasti muutub metall sellel temperatuuril hapramaks, aga sellega on projekteerimisel arvestatud ja need olud seal lennuväljal polnud ligilähedasedki äärmuslikele tingimustele. Muidugi on võimalik veel metalli väsimuspurunemine aga videost jääb küll mulje et asi sai alguse liialt järsust maandumisnurgast.eloscuro kirjutas:Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Mina (täieliku profaanina) saan aru nii, et ei tehta ju ainult patrull-lende. Treeninglennud sisaldavad sageli korduvaid lennuväljale lähenemisi ja maandumisi. Sellist asja saab küll algul õppida mingil odavamal lennukil, kuid korralik treening tuleb teha ikkagi selle masinaga, millega lendad. Tavaliselt sellistel "suurtel lindudel" on ka vahetusmeeskonnad. Sealt kordused.Sekeldaja kirjutas:… Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi...
See pole ju mingi vene militaarlennunduse eripära, nii toimub see ju terves maailmas. Nagu ka ressursiarvestus eraldi lennutundide ning üldvanuse osas. Nii võib ressurss otsa saada teatud vanuse juures sõltumata lennutundide arvust.vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu
Nagu öeldakse - mitte kiirus ei tapa, vaid hoopis järsk peatumine. Kui kaelas naks ära käib, siis pole väga vahet milline see kabiin pärast on.Lennuki esiotsast jäi suht palju järele - selle põhjal oleks meeskond võinud kõik ellu jääda...
Kuisjuurtes kui vaadata videot, siis kere murdus enne kui esitelik maad puudutas... murdumine oleks ka siis teistpidi toimunud.Borja kirjutas:Mind kõrvaltvaatajana hämmastab tegelt nende raskete lennukite näiliselt haprate telikute tugevusvaru:
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..
Et kõigepealt oli räige laks tagumisele telikule..Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону
причиной крушения могла стать неисправная КГС (курсо-глиссадная система).
Video 1:24 ajal, ehk siis kohe peale "bljaadi" eraldub lennukist ebamäärase kujuga asi, lisaks veel miski hele sähvatus (katapultistme väljaheitelaeng ???). Hetk hiljem paistab korraks lennuki esiosa kohal midagi avatud kokpitiluugitaolist...Lemet kirjutas:Noh, üldiselt pilti uurides saab aru, et komandöri iste on kadunud...üritas viimasel hetkel siiski katapulteeruda?
Ebamäärase kujuga asi tundub olevat lennuki ninakoonus. Must asi mis korraks murdunud esiosa kohal vilksatab on vast esitelik. Videot korduvalt vaadates mulle vähemalt tundus et murdunud esiosa rullis niiöelda "üle katuse." Kui komandör ka katapulteerus siis suure tõenäosusega maasse.Che Latino kirjutas:Video 1:24 ajal, ehk siis kohe peale "bljaadi" eraldub lennukist ebamäärase kujuga asi, lisaks veel miski hele sähvatus (katapultistme väljaheitelaeng ???). Hetk hiljem paistab korraks lennuki esiosa kohal midagi avatud kokpitiluugitaolist...Lemet kirjutas:Noh, üldiselt pilti uurides saab aru, et komandöri iste on kadunud...üritas viimasel hetkel siiski katapulteeruda?