38. leht 61-st

Postitatud: 03 Juun, 2010 21:20
Postitas FW Anton
Ühes vanas perekonna albumis foto Tartust 06. juulil 1950. Teised fotod tehtud Raadil, siis ilmselt see ka. Fotol Jak ja minu ema ning tädi. Mis Jak, ei söanda väita, liiga vähe detaile näha aga ilmselt maavägede oma.
Pilt

Mis kotkad Eestit väisasid?

Postitatud: 09 Juun, 2010 20:02
Postitas Würger 190G
Üks tundus nagu E ja teised C?

Postitatud: 10 Juun, 2010 7:29
Postitas Markko

Postitatud: 10 Juun, 2010 10:22
Postitas man21
Oot-oot, nende piltide põhjal tekib arvamus, et neljatärni kindral lendas kohale F-15- ga. Ei usu hästi, sest sellises astmes mehed enam ei lenda.

Postitatud: 10 Juun, 2010 13:37
Postitas alban
AK-s väideti, et oli ise kohale lennanud.

Postitatud: 10 Juun, 2010 13:43
Postitas wolfgang
Mis ta siis kombes ringi tatsas ja intekaid jagas. Pärast oli kenasti vormi pugend. A, mis kone päev varem käis? Herilaseks värvitud oli olnud, kuulduste järgi?

Postitatud: 10 Juun, 2010 14:21
Postitas man21
Noh, ma ise kah mõtlesin, et miks kombes. Jõudsin järeldusele, et neljatärni kindral võib endale nii üht kui teist lubada. Äkki lendaski... kuid kindlasti 2. piloodina, ehkki pagunid prisked.

Postitatud: 10 Juun, 2010 14:26
Postitas Lemet
man21 kirjutas:Noh, ma ise kah mõtlesin, et miks kombes. Jõudsin järeldusele, et neljatärni kindral võib endale nii üht kui teist lubada. Äkki lendaski... kuid kindlasti 2. piloodina, ehkki pagunid prisked.
Millest selline pessimistlik arvamine? Või kaasneb nelja tärniga kohustuslik vaimsete ja füüsiliste võimete degradeerumine? 3500 lennutunniga lendur peaks vast ikkagi olema suuteline lendama, hoolimata sellest, et just F-15 listi ei kuulu. T-37, T-38, T-1, C-20, C-21, C-130, KC-135 ja C-5 seevastu küll... :wink:

Postitatud: 10 Juun, 2010 14:52
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas:
man21 kirjutas:Noh, ma ise kah mõtlesin, et miks kombes. Jõudsin järeldusele, et neljatärni kindral võib endale nii üht kui teist lubada. Äkki lendaski... kuid kindlasti 2. piloodina, ehkki pagunid prisked.
Millest selline pessimistlik arvamine? Või kaasneb nelja tärniga kohustuslik vaimsete ja füüsiliste võimete degradeerumine? 3500 lennutunniga lendur peaks vast ikkagi olema suuteline lendama, hoolimata sellest, et just F-15 listi ei kuulu. T-37, T-38, T-1, C-20, C-21, C-130, KC-135 ja C-5 seevastu küll... :wink:
Oleneb millal viimati lendas. Kui mees pole pädevusi pikendanud, siis kaptenina lennukisse ei pääse ja kogu lugu. Ole sa või miljoni lennnutniiga generalissimus.

Postitatud: 10 Juun, 2010 15:02
Postitas Lemet
Pidasin silmas lendamist, küll mitte esimese piloodina. Tegu on command pilotiga, see peaks vistist eeldama tegevpilooti. :roll: Samuti on netiandmetel lennutundide arv kuni 2010 aastani pidevalt suurenenud, 2008 aasta 3000 on 2010 saanud 3500.

Postitatud: 10 Juun, 2010 15:57
Postitas Würger 190G
On siis rahulikult 15-ga lendamine nii keeruline? Ta ei pea ju üle 2 minema ega miDagi maapeal hävitama.

Olid siis kõik 2 -kohalised kotkad, telekas tundus nagu oli ka soolomasinaid.

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:00
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:06
Postitas Lemet
Borja kirjutas:US AF 4star tuli hoopis sellega:

http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 874&id=aab

:lol: :lol:
Mis see Sahkespeeri kirjatükk nüüd oligi...Palju kära eimillestki?

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:29
Postitas Würger 190G
Borja kirjutas:US AF 4star tuli hoopis sellega:

http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 874&id=aab

:lol: :lol:
Fakt?

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:30
Postitas man21
ma mõtlesin ikka füüsist, sest vaim peaks tal normaalne olevat, eriti ta juttu kuuldes. Neljatärniga kindraliks saamine võtab lihtsalt aega, egas igalpool saa 6-7 aastaga kaptenist kindralleitnandiks.