39. leht 61-st

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:41
Postitas Würger 190G
man21 kirjutas:ma mõtlesin ikka füüsist, sest vaim peaks tal normaalne olevat, eriti ta juttu kuuldes. Neljatärniga kindraliks saamine võtab lihtsalt aega, egas igalpool saa 6-7 aastaga kaptenist kindralleitnandiks.
15E ju 2 kohaline ja mis sinna füüsis puutub? Suur juht saab alati second pilot olla ja vaikselt kaasa loksuda. Aga ikkagi arvan , et kodanik suudab sellist aeroplaani tüürida.

Postitatud: 10 Juun, 2010 16:44
Postitas Kilo Tango
Würger 190G kirjutas:
man21 kirjutas:ma mõtlesin ikka füüsist, sest vaim peaks tal normaalne olevat, eriti ta juttu kuuldes. Neljatärniga kindraliks saamine võtab lihtsalt aega, egas igalpool saa 6-7 aastaga kaptenist kindralleitnandiks.
15E ju 2 kohaline ja mis sinna füüsis puutub? Suur juht saab alati second pilot olla ja vaikselt kaasa loksuda. Aga ikkagi arvan , et kodanik suudab sellist aeroplaani tüürida.
Kindlasti suudab. Üldiselt on sedalaadi masinatega nii, et nendega lendamine ei kao käest nii pea. Mis lennupraktika puudumisel ära kaob on võime eriolukordades ilma mõtlemata kiiresti õigeid otsuseid teha.

Aga kui mehel on aastane keskmine lennutundide arv 250h, siis võib arvata, et ta on nii mõnegi lennu teinud ka F-15-ga.

Postitatud: 10 Juun, 2010 17:37
Postitas Würger 190G
Aga ikkagi kas kõik olid pommitajad või oli ka soolomasinaid?

Postitatud: 10 Juun, 2010 17:56
Postitas wudu
Würger 190G kirjutas:
Borja kirjutas:US AF 4star tuli hoopis sellega:

http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 874&id=aab

:lol: :lol:
Fakt?
See neljatärni kindral on siiski see vormis tegelane.
Pilt
Seega jah, fakt.

Postitatud: 10 Juun, 2010 18:50
Postitas Kapten Trumm
Minuteada on kõrgeima auastmega F-15 piloot olnud kindralmajor Chuck Yeager (seesama, kes esimesena helibarjääri ülestas).

Postitatud: 10 Juun, 2010 19:21
Postitas Würger 190G
Ja temal neid aastaid ikka oli turjal.

Re: Mis kotkad Eestit väisasid?

Postitatud: 10 Juun, 2010 20:08
Postitas Hydrazine
Würger 190G kirjutas:Üks tundus nagu E ja teised C?
Mõlemad E’d, USAFE, RAF Lakenheath, Suurbritannia, 48th FW

AF96-202 - F-15E-58-MC c/n 1335/E212
AF97-217 - F-15E-61-MC c/n E-216


Üks winder ja üks AMRAAM + lisapaagid... escort mission. Kas keegi oskab öelda, mis kompud ripuvad nendel LCT2 ja RCT2 kinnituspunktidel?
Järgneva lingi taga on see näha Sniperi ja paagi vahel... http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 874&id=aan

Postitatud: 10 Juun, 2010 20:46
Postitas Würger 190G
Ja mulle tundus , et oli enam kui 2 masinat. Ju siis silm ei seletanud.

Postitatud: 10 Juun, 2010 22:26
Postitas Hydrazine
Würger 190G kirjutas:Ja mulle tundus , et oli enam kui 2 masinat. Ju siis silm ei seletanud.
F-15E'sid oli kaks.

http://www.af.mil/news/story.asp?id=123208367

"We brought in a couple of F-15E Strike Eagles from (Royal Air Force Lakenheath, England) to Estonia to train with Estonian JTACs who are on their way to Afghanistan," General Egginton said.

Postitatud: 13 Juun, 2010 22:45
Postitas ferry
Foto ühest ilmselt eespool mainitud JAKidest oletavasti aastatel 1945-55
Olen huvitunud ka teistest Eestis olnud lennuki monumentidest ,millest on ka siin foorumis juttu on olnud Oma silmaga olen näinud ainult Tapa MIG ja Hämari ei teagi ,mis marki kuid mälu järgi alatiivalist ühe mootoriga propeller lennukit .(aasta oli siis 1983 ).

URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/90_191/13 ... k-vi45.jpg]Pilt[/URL]/img][/url]

Postitatud: 14 Juun, 2010 6:42
Postitas Würger 190G
Kaugelt teliku järgi puhas -9, aga arvestades teemas varem toodud argumente ei pruugi olla.

Postitatud: 17 Juun, 2010 19:25
Postitas vikko
Hydrazine, need on travel pod'id-kasutatakse pilootide poolt isiklike asjade jms trääna vedamiseks.

Postitatud: 31 Juul, 2010 10:41
Postitas Soobel
Täna (31.aug) tegi Lasnamäe kohal paar tiiru miskine kummaline lennuagregaat - kõige enam meenutas miskist drooni oma puudva püstise sabakiiluta ja kahe 45kraadise sabamise kandepinnakesega. Tiivad olid risti, st mitte nooljad ja tiivaotstes kütusepaakide moodi junnid, midagi sinna P80Shooting Stari poole. Kus tal mootorid asusid, ei pand tähele, tiivad olid igatahes neist puhtad. Esimese matsuga mõtlesin, et peenem ärilennuk, siis aga tundus, et väiksevõitu selleks. Samas ei meenutanud millegagi ülehelikiirusega masinat. Miskit sorti treeningmasin siis? Olnuks saba klassikalise disainiga, hakkaks arvama, et mõni 50-date treeninguunikum.

Postitatud: 31 Juul, 2010 10:54
Postitas kala
Ma ei tea kui hästi see kirjeldusega kattub, aga kui droon siis midagi Hermes 450 sarnast??

Postitatud: 31 Juul, 2010 10:58
Postitas vk1
midagi sellist ?

vana prantsuse õppehävitaja Fouga Magister
http://en.wikipedia.org/wiki/Fouga_Magister

p.s. kas siis täna või väisab meid keegi 31.aug ? :))