39. leht 1000-st

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 11:16
Postitas Kapten Trumm
Chevrolet Corvette 500 hj mootorid on kõik tõukurvarrastega. Mis ei muuda neid kuidagi viletsaks.
Antud masinaklassis ei anna need ülanukkvõllid suurt midagi juurde, bensiinikulu seal vaevalt kedagi huvitab ja töömahtu võib vabalt kasvatada.
7,7 liitrine 315 hj mootor liigutas seda soomustatud 4104 päris tempokalt, kui omaaegseid filme vaadata.
Piisavalt tempokalt, et 100 hj võimsusklassi sõiduautod (nii vene omad kui ka Mercedesed) saateautodeks ei kõlvanud.
Kuna väide oli, et venelased ei suuda omatoodangu mootorit sinna panna, siis arvan, et kui see eesmärgiks on - on küll tehtav.
Pigem tekib probleeme russitsismivaba maitseka disaini ja aerodünaamilistele autodele vajaliku koostetäpsusega.
Tuura-taara kerejupid polnud kandilise 2105 juures eriti silma riivav probleem, kuid vaata analoogse kvaliteediga 2110-t, õudukas.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 11:26
Postitas mx77
ülanukkvõllidel ja kütusekulul küll otsene ja ka kaudne seos puudub, aga see selleks.
Vette mootor on jah pusheritega, aga see viimaselt kompressoriga Z-06 650 heppa on ka praktiliselt max mis sealt võtta on ilma, et vastupidavus väga kannataks. Samas on Vette mootor täis high-tech materjale ja lahendusi, mida ma mitte ei usu, et venelased niisama sõrmenipsuga valmis teevad. Selleks on ikka veidikegi kogemusi vaja.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 11:49
Postitas Kapten Trumm
No 4+ tonnise sõiduauto liigutamiseks kärab ka täitsa vabalt, kui see nõuka aegne karbussiga mootor koos 3-käigulise automaatkastiga sinna aiste vahele tõsta. Iseasi, kui moodsalt auto taga hõljuv mõnus bensiinving kuskil tippkohtumisel mõjuks. Digitaalsed mootori juhtimise süsteemid on tänapäeval vabalt müüdav kaup ja selle saab tellida ka suvaliselt korralikust Moskva tuuningupoest.
600+ njuuton-meetrit on täiesti arvestatav number. Sestap arvan endiselt, et kui kodumaine mootor on venelastel eesmärk omaette, siis selle teevad nad ära küll ja sellega on auto ka rahuldaval tasemel kasutatav.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 11:59
Postitas mx77
Peaks vist sinuga kihlveo sõlmima :)

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 12:08
Postitas Kapten Trumm
Sellise kihlveo õiglane tegemine eeldaks tegelikult venelaste ametialase ja salajase info valdamist, vastasel juhul peaks me juhinduma infomürast, mida üks või teine pool peab vajalikuks meediasse lekitada. Sest kui näiteks lahenduseks oleks mingi Zil-i või Chevroleti valmismootori kasutamine, siis vaevalt seda ametlikult tunnistatakse, parimal juhul näed lihtsalt sõitvat autot. Taoline info on ida pool läbi aegade salajane olnud, näiteks 80ndate autoteatmikus olid Zil-ide tehnilised andmed toodud soomustamata baasmudelite kohta (mida partei isad ei kasutanud) ja väikeseerias valmistatud V8 mootoritega Volgad, samamoodi vankelmootoriga Ladad, puudusid sealt täielikult.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 12:12
Postitas soul
Setšin tahab tõelist kaubandussõda Läänega, alates varade konfiskeerimisest ja lõpetades pantvangide võtmisega. Pärast selliseid ettepanekuid lasevad viimased rahad Venemaalt jalga.
Lisaks Setšini soovitus müüa EU-le gaasi ainult ettemaksu eest.
http://www.vz.ru/news/2014/10/29/712820.html

Samas soovib Setšin Arktikas nafta otsingud äärmuslike kliimatingimuste tõttu viie aasta võrra edasi lükata :)
http://kapital-rus.ru/lite/larticle/839

Ja lisaks Setši abipalve riigile, 2,4.triljonit rubla osas.
http://top.rbc.ru/business/28/10/2014/5 ... traffic]--[rbc.ru]-[main_body]-[item_2]

Ja lõpuks midagi ilusta ja positiivset 8)
Esimene Lada Vesta väljus Izhevski tehasest.
http://www.autonews.ru/automarket_news/ ... traffic]--[rbc.ru]-[main_body]-[item_14]

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 12:27
Postitas mx77
Trumm, vankeliga Ladad siiski seeriasse vist ei jõudnudki.
Ja no need KGB volgad - sisuliselt ikka käsitöö korras tehtud üksikud masinad. Ei saa kah päris seeriatooteks lugeda.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 12:43
Postitas Rügaja
Ja lõpuks midagi ilusta ja positiivset 8)
Esimene Lada Vesta väljus Izhevski tehasest.
Algupäraselt mõlkis esi- ja tagatiib, kööbakas kuju ja karjuv sisemus...
Võib-olla ühtib kaasaja venelase enesekuvandiga? :lol:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 12:55
Postitas Kapten Trumm
mx77 kirjutas:Trumm, vankeliga Ladad siiski seeriasse vist ei jõudnudki.
Ja no need KGB volgad - sisuliselt ikka käsitöö korras tehtud üksikud masinad. Ei saa kah päris seeriatooteks lugeda.
V8 mootoriga Volgasid toodeti paari tuhande ringis, kokku 4 eri mudelit.
Eestis kasutas KGB mingit 21015 nimelist erimudelit, kas see oli vankeli või mis mootoriga - internet vaikib.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 15:18
Postitas kaugeltuuriv
Noh kui Porshe hoolitseb projektijuhtimise eest,küll siis kasutatakse lääne disainereid ja prestiizi huvides ostetakse vajalikud massinad ka ära,et juppe kerele vorpida.Ma arvan,et see pole probleem büstansliku valitsuskorra juures,kus tsaari käsk on seadus.
Vahest isegi saavad hambad taha mingile lääne mootorile,mis siis ümbertehtult autosse surutakse.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 15:21
Postitas kaugeltuuriv
Aga neid Volgasid suurema mootoriga,neid oli meiegi väeosas,mis Mereväe Peastaapi teenindas.
Ning ka paar Zili aga mudeli mark meelest läinud.
Meeles on vaid see,et neil oli sateliitside peal,mida meie sohvrid otsustasid kasutada ja helistada koju.
Järgmine päev olid GRU operativsikud nigu naks ukse taga,poiss sai selle nalja eest 15 päeva kartsa.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 15:31
Postitas Kapten Trumm
kaugeltuuriv kirjutas:Noh kui Porshe hoolitseb projektijuhtimise eest,küll siis kasutatakse lääne disainereid ja prestiizi huvides ostetakse vajalikud massinad ka ära,et juppe kerele vorpida.Ma arvan,et see pole probleem büstansliku valitsuskorra juures,kus tsaari käsk on seadus.
Vahest isegi saavad hambad taha mingile lääne mootorile,mis siis ümbertehtult autosse surutakse.
Porsche nimi pole Kremlis sugugi võõras, Porsche on nimelt osalenud ka 80ndate alguses Samara (2108) mootori väljatöötamisel.
Selle mootoriga tegi NSVL tollal otsustava sammu vabanemaks Fiati "vaimsest pärandist", visates prügikasti praktiliselt kõik litsensid ja knowhow, mis omal ajal Itaaliast sealsete kasulike idiootide abiga soetati. Kuni sinnamaani välja, et 2108 tarbeks osteti litsensid nii Solexilt (karburaator) kui ka tollal uudse kontaktivaba süütesüsteemi valmistamiseks (vist Lucas oli). Nimelt ei suutnud NSVL ise valmistada normaalset sõiduauto karburaatorit ja 2101 tarbeks osteti vastav litsenss Weberilt ja 2108 tarbeks juba räägitud Solexilt. Ise varieerides seal teatud detaile ja kohandades seda eri mootoritele. 2108 oli veel selline pühaduseteotus, et neid värviti üldiselt Sadolini värvidega, tänu sellele tulid tänavapilti varem haruldased metalliktoonides autod. Kas neid värve tehti NSVL-s või Soomes, pole kahjuks uurinud, aga purgid olid venekeelsete kirjadega.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 15:42
Postitas Kapten Trumm
Aga neid Volgasid suurema mootoriga,neid oli meiegi väeosas,mis Mereväe Peastaapi teenindas.
Ning ka paar Zili aga mudeli mark meelest läinud.
Meeles on vaid see,et neil oli sateliitside peal,mida meie sohvrid otsustasid kasutada ja helistada koju.
Järgmine päev olid GRU operativsikud nigu naks ukse taga,poiss sai selle nalja eest 15 päeva kartsa.
V8 mootoriga Volgasid kasutasid ka relvajõududes olevad eriosakonnad, ilmselt sõjaväeringkonna ja laevastiku tasemel.
Samamoodi olid need Volgad kasutusel KGB liiduvabariigi "keskkontorites".
Satelliitside see kindlasti polnud, seal oli peal üldiselt mingi teenistuslik raadiotelefonisüsteem (kas mitte Berjoza selle nimi?).
Zili sõiduautosid laevastiku peastaabis vaevalt et oli, NSVL ministrite nõukogu liikmetele (mis oli laevastikust 1 aste kõrgemal) olid ette nähtud Tsaikad.
Ilmselt laevastiku juhatajatel ja SRK juhatajatel olid ka Tsaikad.
Tsaika oli Zilist väga palju massilisem auto, ca 3000 toodetud masinaga (kaks mudelit).
Umbes samapalju võis neid V8 mootoriga Volgasid tulla tehasest.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 16:14
Postitas Tegelane5
Rügaja kirjutas:
Ja lõpuks midagi ilusta ja positiivset 8)
Esimene Lada Vesta väljus Izhevski tehasest.
Algupäraselt mõlkis esi- ja tagatiib, kööbakas kuju ja karjuv sisemus...
Võib-olla ühtib kaasaja venelase enesekuvandiga? :lol:
Eks seal on kriitilisemaid kriitikuid ka. Huvitav kas see Anti Testdraiv on oma mahlaka ülevaate juba teinud :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=-5ocBs48SF8

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 29 Okt, 2014 19:19
Postitas kaugeltuuriv
Need Volgad,mis meil seal olid sõitsid erinevate ohvitseridega.Kuidas staabist välja kutsuti aga ei mäleta enam,kas ka eriosakonna poisid neid tellisid.Küll aga oli meil 2 madrust,kes aeg ajalt eriosakonda teenindasid.
Pikim reis oli ühel neist Kaliningradi,sealsele mereväe eriüksuslaste juurde,kes ka allveediversiooniga tegelesid.Hiljem kohalikku samakat juues mees rääkis ka natuke mida nägi aga see ei ole siinne teema.
Ma võin ajada need Zilid ka Zaikadega segamini,igatahes olid need samasugused kastid nagu Zilid aga noh see oli aasta 1986 ja ei ole enam masinad silma ees.Aga sateliitside oli küll,selle pärast mäletan,et olin sellel päeval korrapidaja abi ning meie alampolkovnik röökis nagu hull selle madruse peale meie staabis,alampolkovniku iga teine sõna oli:bljatt...kuidas te ometigi julgesite sateliitsidet kasutada.....edasi tuli juba täie rauaga seda vene keele eripära.
Igatahes küll Putja selle raha leiab,et need limod Porshe abiga valmis teha.Pealegi vist need asjad otseselt sanktsioonide alla ei käi ning Porshe saab ka kena papi kindlasti.
Mul hoopis teine asi keelel,selle Setsini pakutud sõjaplaan sanktsioonide vastu.
Eriti hea on ettepanek pantvange võtta sisuliselt,et projekte elus hoida.
Et siis tehakse mingi sahker mahker,puistatakse välismaalase korterisse kas mingi narko või leiutatakse mingi finantsnipp.Kuidagi peab ju kinnipidamist õigustama.
Pull on selles,et selline jura avalikustamine peatab igasuguste vanemametnike ja juhatuste liikmete reisid Venemaale,egas nad lollid ka ei ole et lõvi koopasse lähevad.
Mis nad tahavad mingi inseneri kuskil puuraugul pokri panna ja seda väljapressimisena kasutada,see Setsin võtku vähem viina.
Kujutan ette,et selline väljasülgamine on ikka väga suure paanika märk Kremli tegelinskite peas.