40. leht 1000-st
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 29 Okt, 2014 21:15
Postitas Tegelane5
mx77 kirjutas:ülanukkvõllidel ja kütusekulul küll otsene ja ka kaudne seos puudub, aga see selleks.
Vette mootor on jah pusheritega, aga see viimaselt kompressoriga Z-06 650 heppa on ka praktiliselt max mis sealt võtta on ilma, et vastupidavus väga kannataks. Samas on Vette mootor täis high-tech materjale ja lahendusi, mida ma mitte ei usu, et venelased niisama sõrmenipsuga valmis teevad. Selleks on ikka veidikegi kogemusi vaja.
+ 53 või 130 ne V8 pritsungiga varustamine, kas siis kahe uaziku pritse või megasquirti kasutamise teel on ju täielik guliibinlus, garaazi iseehitajate tase. Samas sõjakaotanud sakslastel on vähemalt kolmel autotootjal selle sajandi sõiduka v8 välja panna.
Väga hea võrdlus oli Volgaklubis, 86nda aasta sügiseks sai valmis GAZil järjekordne Gaz24ja edasiarendus, Saksa LV autotootjal BMW aga e32. Ja Volga on vist ikka veel tootmises

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 11:01
Postitas Kapten Trumm
80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.
http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 11:59
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.
http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk.
Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 12:02
Postitas soul
Peale «Царь-двигатель» lingi postitamist on see teema väga auto keskseks muutunud
Tõstaks need postitused eraldi teemasse.
Vaatamata sellele, et oktoobris on keskpank rubla toetuseks kulutanud $23 miljardit on numbrid täna sellised ilusad.
$1 - 44.00
€1 - 55.40
Eksperdid selgitavad rubla nõrgenemist devalveerimise ootusega.
http://top.rbc.ru/finances/28/10/2014/5 ... traffic]--[rbc.ru]-[main_body]-[item_3]
Kas paanika!
Rubla võib kokku kukkuda juba järgmisel nädalal, ehk jäetakse ilma keskpanga toest, jääb vabalt ujuma(uppuma)
http://www.utro.ru/articles/2014/10/30/1219660.shtml
Как сообщает РБК, участники валютного рынка живут опасениями, что уже завтра, на заседании совета директоров по вопросам денежно-кредитной политики Банк России примет решение полностью перейти на свободный курс. Тогда ЦБ перестанет проводить интервенции в размере $350 млн при достижении границы валютного коридора.
Если подобные прогнозы действительно оправдаются, то есть все основания полагать, что следующая рабочая неделя начнется с резкого скачка курсов доллара и евро по отношению к рублю. Одномоментно курс может подскочить сразу на 1,5 - 2 рубля.
В любом случае ясность по данному вопросу наступит достаточно скоро. Если же завтра ЦБ не решится прекратить поддержание рубля, то, скорее всего, он не сделает этого до начала следующего года. Единственное же, о чем сегодня можно говорить с полной уверенностью, так это о том, что к прежним значениям курс в ближайшее время вряд ли вернется.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 13:40
Postitas Kapten Trumm
Autokesksus tuleb sellest, et minu arust käib usin venelaste võimete ja võimaluste alahindamine tehnika teemal.
Mis nagu näha, põhineb tegelikult vigasel faktibaasil (antud Volga näide on üks neist). No ei olnud 80ndate teise poole tehnoloogiliste võimaluste näide 50ndate tehnoloogial Gaz-2410.
Vene riik saaks ilmselt hakkama ka nii, et üldse autosid sisse ei veetaks, pannakse need mossede tehased uuesti käima.
Lõppeks sõitis ju kogu NSVL ringi omamaiste sõidukitega, lapsed said kõik kooli ja piim poodi veetud.
Rahulolematutele näidatakse välisvaenlase kuju ja küsitakse küsimus, millele saab ainult üks vastus olla - ega sa ise äkki imperialistide käsilane pole (töötab hästi ka täna).
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 14:07
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:Autokesksus tuleb sellest, et minu arust käib usin venelaste võimete ja võimaluste alahindamine tehnika teemal.
Mis nagu näha, põhineb tegelikult vigasel faktibaasil (antud Volga näide on üks neist). No ei olnud 80ndate teise poole tehnoloogiliste võimaluste näide 50ndate tehnoloogial Gaz-2410.
Vene riik saaks ilmselt hakkama ka nii, et üldse autosid sisse ei veetaks, pannakse need mossede tehased uuesti käima.
Lõppeks sõitis ju kogu NSVL ringi omamaiste sõidukitega, lapsed said kõik kooli ja piim poodi veetud.
Rahulolematutele näidatakse välisvaenlase kuju ja küsitakse küsimus, millele saab ainult üks vastus olla - ega sa ise äkki imperialistide käsilane pole (töötab hästi ka täna).
Mis sa nüüd öelda tahtsid?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 14:41
Postitas soul
Küll käib kiiresti!
Kohus otsustas Bashnefti aktsiad riigile tagasi anda.
http://ru.reuters.com/article/businessN ... 30?sp=true
LNR-i ja DNR-i valimiste tunnustamise eest ähvardab Venemaad uued sanktsioonid.
http://www.kommersant.ru/doc/2601656
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 15:02
Postitas Kapten Trumm
Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk. Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
See kõik on õige, ainult ma õiendasin lihtsalt vale faktoloogia vastu, NSVL autotööstuse tehnoloogilise taseme näide ei olnud kindlasti mitte 1986. a tootmisse läinud Gaz-2410, mis oli sisuliselt kerge facelift 50ndate tehnoloogiale. Selliseid võrdlusi tegev inimene (kui 86 tegi BMW E32, siis Volga tegi 2410) lihtsalt ei valda teemat või väänab fakte. 3105 oli täiesti 80ndate algupoole selle hinnaklassi autode tehnoloogilisele tasemele vastav sõiduk. Kui seda mitte arvestada (seeriasse ei läinud), siis ka näiteks Samara oli tehnoloogiliselt kaugelt arenenum auto kui 2410. Samara vastas tootmisse minekul (vist 1985) enamvähem tolle suurus- ja hinnaklassi autode tehnoloogilisele tasemele ja oli tol hetkel igati moodne väikeauto.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 15:19
Postitas mx77
Ära siis ära unusta, et Samara väljatöötamisel oli ikka väga palju abi välismaisetest konsultantidest, kes tegelikult sisuliselt kogu asja välja töötasid. Minu teada, kasutati Porsche abi lisaks mootorile ka veermiku arendamisel. Aga see mis venelased ise tegid oli ikka porno - esimesetel seeriamudelitel oli kere nii vedel, et tuuleklaasid läksid lambist puruks kere väändumise tõttu.
Ilma selle abita oleks neid kopika kloone surmani vorbitud.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 15:28
Postitas Kapten Trumm
Seda välise abi/infivarguse kohta on kirjamees Solonin ütlenud täpselt, et "laenatud" lahenduste kiire juurutamise taga oli asjaolu, et NSVL-s oldi selle probleemiga juba piisavalt kaua tegeletud.

See, et autofirmad näiteks teatud sõlmesid (nt karburaatorid) ei leiuta ise, vaid tellivad need spetsfirmast või teevad litsensi järgi, on kasutusel ka tehnoloogiliselt arenenud läänes.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 16:50
Postitas Tegelane5
mx77 kirjutas:Ära siis ära unusta, et Samara väljatöötamisel oli ikka väga palju abi välismaisetest konsultantidest, kes tegelikult sisuliselt kogu asja välja töötasid. Minu teada, kasutati Porsche abi lisaks mootorile ka veermiku arendamisel. Aga see mis venelased ise tegid oli ikka porno - esimesetel seeriamudelitel oli kere nii vedel, et tuuleklaasid läksid lambist puruks kere väändumise tõttu.
Ilma selle abita oleks neid kopika kloone surmani vorbitud.
Kere oli ka Porsche looming ainult salong oli Lada poolt väljatöötatud. Kusagilt lugesin et tootmisliinid olid Golf1st ülejäänud ja osteti VAG grupilt.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 19:18
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:Seda välise abi/infivarguse kohta on kirjamees Solonin ütlenud täpselt, et "laenatud" lahenduste kiire juurutamise taga oli asjaolu, et NSVL-s oldi selle probleemiga juba piisavalt kaua tegeletud.

See, et autofirmad näiteks teatud sõlmesid (nt karburaatorid) ei leiuta ise, vaid tellivad need spetsfirmast või teevad litsensi järgi, on kasutusel ka tehnoloogiliselt arenenud läänes.
ei varastatud seal samara juures mitte midagi, osteti kõik kenasti sisse - Porschepoisid andsid mootori joonistepaki dollaripaki vastu üle.
loomulikult ei tee ükski autofirma ise karburaatoreid

, aga ... ükski vene karburaatoritootja ei suutnudki üldse kunagi normaalset karburaatorit välja töötada.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 20:52
Postitas vk1
mx77 kirjutas:Kapten Trumm kirjutas:80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.
http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk.
Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
vaatan aknast välja, vastu vaatab rootsi 90-da aasta tase volvo 850. kuidagi jube sarnane on kõik, kui neljarattavedu välja jätta, isegi võimsus sama, vaid liitri väiksema töömahuga....
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 21:24
Postitas vanahalb
Kapten Trumm kirjutas:mx77 kirjutas:Trumm, vankeliga Ladad siiski seeriasse vist ei jõudnudki.
Ja no need KGB volgad - sisuliselt ikka käsitöö korras tehtud üksikud masinad. Ei saa kah päris seeriatooteks lugeda.
V8 mootoriga Volgasid toodeti paari tuhande ringis, kokku 4 eri mudelit.
Eestis kasutas KGB mingit 21015 nimelist erimudelit, kas see oli vankeli või mis mootoriga - internet vaikib.
Vankelmootoriga Lada oli 21018 ja selle allika järgi - oma 50 tükki tehti ikka valmis
http://www.veneraud.ee/romula/vaz/vaz-21018vaz21019/
Mina mäletan kuskil 1980-1985 ajast "Tehnika ja Tootmise" numbrit kus sellest kirjutati ja müüdi Eestis ka eraisikule. Vähemalt oli pildil õnnelik pereema, võtmed näpus, kes niisuguse auto just ostuloaga oli soetanud.
Nädala pärast ta ilmselt enam nii õnnelik ei olnud. Vankelmootori on kõik perspektiivituks tunnistanud, Peale Mazda ja neil läheb samuti mootoreid nagu leiba.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Okt, 2014 21:57
Postitas Taaniel Tina
Bombardier loobus lennukitehase ehitamisest Venemaale
http://glavnoe.ua/news/n198234