Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 ...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
professional retard
Re: Autotehnikateema
Olen 06 ga sõitnud millel lahjem 1,3 kone vahel ning see huilgamine 4000+ pööret 110 juures jääb meelde ning hiljem (või üldse) pole mingit tahhomeetrit vaja et aru saada see on liig mis liig. Huvitaval kombel oleme jälle tagasi olukorras kus tava inimene sõidab 1200 kuubikuse konega, 1600 on juba kiirete teema ning 2,5 liitrine mootor rohkem genossede pärusmaa.mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 ...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.

[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Autotehnikateema
Lihtsalt faktiline märkus- minul oli 412 peal tahhomeeter. Ja hiljem 2140-l. Näiteks. Müügil oli lausa paigalduseks sedasorti priboor. Ja mingit vaeva ei valmistanud la kopikale 03 tahho külge aretada. Kui tahtmist oli..Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 462
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Normaalsuse näitajad on esialgu sellised: selline lihtne "kalla-ja-talla"-tüüpi vanker, manuaalkastiga, sõidab, on selle hinnaklassi kohta töökindel, on odav remontida ja vajalikumad jupid on meie maal saadaval. Võiks olla pigem robustne pill, vähem peent ja õrna tehnoloogiat on boonus. Keretüüp, mark jne, on esialgu ükskõik. Võiks olla suuteline kerghaagist vedama.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Normaalsuse näitajad on esialgu sellised: selline lihtne "kalla-ja-talla"-tüüpi vanker, manuaalkastiga, sõidab, on selle hinnaklassi kohta töökindel, on odav remontida ja vajalikumad jupid on meie maal saadaval. Võiks olla pigem robustne pill, vähem peent ja õrna tehnoloogiat on boonus. Keretüüp, mark jne, on esialgu ükskõik. Võiks olla suuteline kerghaagist vedama.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Re: Autotehnikateema
Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.

Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.
Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?

Re: Autotehnikateema
Seda peab elukoha järgi vaatama. Kui Põlva kandi mees oled siis peale Passati polegi midagi. Kui Võrumaalt siis vaata BMW - d. Ja nii edasi .paadikapten kirjutas: ↑16 Apr, 2024 21:23 Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Muidu läheb nagu armeenlasel kes otsustas massidest irduda. Ostis Zaporozetsi ja hommikuks oli see ära varastatud. Siis ostis teise samasuguse ja jälle varastati ära. Natuke oli raha järel, ostis veel ühe ja jättis õhtul esiklaasile sildi et "No laske natukenegi sõita!"
Hommikuks oli auto läind, Volga asemele pandud ja klaasi peal silt "Sõida. Aga ära häbista rahvust!"
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kirjutasin, minu ökoturbo kogemus pärineb 24a vana Volvo XC70 2,4T mootoriga (147 kW). Selle kiirendus on 1,0T kontekstis JÕHKER ja 90% möödasõitudest teeb ära 5. käiguga. Pöördemomendi graafik antud mootoril on horisontaalne 1800-5000 pööret (kogu aeg 285 Nm). Selliseid autosid osati teha juba 24 aastat tagasiasjaajaja kirjutas: ↑16 Apr, 2024 22:52Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.![]()

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
1000 euro eest midagi, millega lihtsalt sõita saab, pole võimalik osta. Remondiprojektid.vanahalb kirjutas: ↑17 Apr, 2024 6:25Seda peab elukoha järgi vaatama. Kui Põlva kandi mees oled siis peale Passati polegi midagi. Kui Võrumaalt siis vaata BMW - d. Ja nii edasi .paadikapten kirjutas: ↑16 Apr, 2024 21:23 Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Muidu läheb nagu armeenlasel kes otsustas massidest irduda. Ostis Zaporozetsi ja hommikuks oli see ära varastatud. Siis ostis teise samasuguse ja jälle varastati ära. Natuke oli raha järel, ostis veel ühe ja jättis õhtul esiklaasile sildi et "No laske natukenegi sõita!"
Hommikuks oli auto läind, Volga asemele pandud ja klaasi peal silt "Sõida. Aga ära häbista rahvust!"
Kuskil 2000 ja üles võib saada midagi sellist, millega saab vähemalt järgmise ülevaatuseni sõita, ilma et midagi küljest kukuks.
Väga palju on selliseid vigu, millega ei saa ülevaatuselt enam läbi kui tegu on nt V6 mootori õlileketega, siis nende parandamine on väga töömahukas ning kallis- ning eeldab hästi varustatud töökoda, kuna mootor on vaja lauale panna ja see käib välja ainult koos esimese poolraamiga auto alt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Paljud inimesed suudavad umbes aru saada ka tahhomeetrita auto mootori pööretest.mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 ...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Mõned inimesed aga suudavad järjepanu koma n***ida.
Viimati muutis Kapten Trumm, 17 Apr, 2024 8:33, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Minu 412-l oli 2103 tahhomeeter, kruviga pandud sinna roolisamba katte peale.Lemet kirjutas: ↑16 Apr, 2024 20:36Lihtsalt faktiline märkus- minul oli 412 peal tahhomeeter. Ja hiljem 2140-l. Näiteks. Müügil oli lausa paigalduseks sedasorti priboor. Ja mingit vaeva ei valmistanud la kopikale 03 tahho külge aretada. Kui tahtmist oli..Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.

Ostsin vist uuena Volga poest ja hoolimata kõvast automehest isa tänitamisest, et antud autol on transistorsüüde (sellisel juhul on katkesti kontakte läbiv vool väiksem) ei hakka see õigesti näitama, siiski hakkas.
Hiljem sõitis sellega mu vend ja tema pani sinna armatuuri ümarate kelladega 2140 näidukiploki, kuhu sai siis antud tahho ka istutatud - ehk siis oli lausa armatuuris. Esimene mosse tahhomeetriga tehasest oli alles 2141. Seejuures valuuta eest konstrueeritud 2108-l tahhomeetrit ei olnud, see tekkis neile mingi upgradega 1990ndate alguses nn kõrge armatuuriga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kui sa ise ütled (loe tsitaadist), et tahhomeetri osuti on püsivalt kuskil, siis mina ütlen, et see on järjekordne väljamõeldis. See, et ma ka oma kopikaga pöördeid kõrvaga tajusin, on teine asi ja sellest polegi juttu olnud.Kapten Trumm kirjutas: ↑17 Apr, 2024 8:30Paljud inimesed suudavad umbes aru saada ka tahhomeetrita auto mootori pööretest.mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59 ...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Mõned inimesed aga suudavad järjepanu koma n***ida.
Sisutootjana pead olema valmis, et su sisu loetakse ka mõttega läbi, eriti kui väited kellegile tuttavas teemas lauslollus on. R-20 rauavahetuse osas jäid jube kähku vait küll.
professional retard
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ökoturbo? 2,4 liitrine?Kapten Trumm kirjutas: ↑17 Apr, 2024 8:24
Kirjutasin, minu ökoturbo kogemus pärineb 24a vana Volvo XC70 2,4T mootoriga (147 kW). Selle kiirendus on 1,0T kontekstis JÕHKER ja 90% möödasõitudest teeb ära 5. käiguga. Pöördemomendi graafik antud mootoril on horisontaalne 1800-5000 pööret (kogu aeg 285 Nm). Selliseid autosid osati teha juba 24 aastat tagasiAuto täismass 2,2 tonni.

Sa võrdled siin sõrme ja tilli, selle tulemuseks ei saagi olla muud kui sõrme ja tilli võrdlus.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Autotehnikateema
Ökoturbo on ikka vanahea vagi pikiasetsev 1.8T/2.0T, mis enne EA888 ikaldusi korraliku pereautot mõistlikult edasi viima pidi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist