392. leht 666-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 19:38
Postitas mongol
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 19:51
Postitas olevtoom
mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
A' ehk oli sinna järelturu tahhomeeter installitud?

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 20:22
Postitas Tegelane5
mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Olen 06 ga sõitnud millel lahjem 1,3 kone vahel ning see huilgamine 4000+ pööret 110 juures jääb meelde ning hiljem (või üldse) pole mingit tahhomeetrit vaja et aru saada see on liig mis liig. Huvitaval kombel oleme jälle tagasi olukorras kus tava inimene sõidab 1200 kuubikuse konega, 1600 on juba kiirete teema ning 2,5 liitrine mootor rohkem genossede pärusmaa.

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 20:36
Postitas Lemet
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Lihtsalt faktiline märkus- minul oli 412 peal tahhomeeter. Ja hiljem 2140-l. Näiteks. Müügil oli lausa paigalduseks sedasorti priboor. Ja mingit vaeva ei valmistanud la kopikale 03 tahho külge aretada. Kui tahtmist oli..
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 21:23
Postitas paadikapten
Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Normaalsuse näitajad on esialgu sellised: selline lihtne "kalla-ja-talla"-tüüpi vanker, manuaalkastiga, sõidab, on selle hinnaklassi kohta töökindel, on odav remontida ja vajalikumad jupid on meie maal saadaval. Võiks olla pigem robustne pill, vähem peent ja õrna tehnoloogiat on boonus. Keretüüp, mark jne, on esialgu ükskõik. Võiks olla suuteline kerghaagist vedama.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 22:52
Postitas asjaajaja
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.
Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 16 Apr, 2024 23:36
Postitas ugandiklubi
Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.
Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?


Alla 3 liitri pole mõtet rääkida mingist sõidu mõnust ja kiirest mööda sõidust .
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 6:25
Postitas vanahalb
paadikapten kirjutas: ↑16 Apr, 2024 21:23
Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Seda peab elukoha järgi vaatama. Kui Põlva kandi mees oled siis peale Passati polegi midagi. Kui Võrumaalt siis vaata BMW - d. Ja nii edasi .
Muidu läheb nagu armeenlasel kes otsustas massidest irduda. Ostis Zaporozetsi ja hommikuks oli see ära varastatud. Siis ostis teise samasuguse ja jälle varastati ära. Natuke oli raha järel, ostis veel ühe ja jättis õhtul esiklaasile sildi et "No laske natukenegi sõita!"
Hommikuks oli auto läind, Volga asemele pandud ja klaasi peal silt "Sõida. Aga ära häbista rahvust!"
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 8:24
Postitas Kapten Trumm
asjaajaja kirjutas: ↑16 Apr, 2024 22:52
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
Käisin täna proovisõitu tegemas autoga, mil 1,0 turbo mootor, 3 silindrit, 110 hobust ja 200 Nm. Käsikastiga.
Maanteel kogusin tükk aega julgust ja veenusin, et lähim kilomeeter vastassuunas oleks vaba, enne kui möödasõitu alustada söandasin.
Mul on 0,999-liitrise mootoriga 85 kW. Sügisel saab selle autoga viis aastat täis ja seni pole MITTE ÜKSKI möödasõit jäänud tegemata mootori jõuetuse pärast. On tulnud ette igasuguseid olukordi, ka 128km/h Tallinn-Tartu maanteel tihedamas liikluses, kus ei tahtnud ässadele jalgu jääda. Muul ajal sõidan üldiselt 95km/h kui just väga kiire pole. Milles probleem?
Kirjutasin, minu ökoturbo kogemus pärineb 24a vana Volvo XC70 2,4T mootoriga (147 kW). Selle kiirendus on 1,0T kontekstis JÕHKER ja 90% möödasõitudest teeb ära 5. käiguga. Pöördemomendi graafik antud mootoril on horisontaalne 1800-5000 pööret (kogu aeg 285 Nm). Selliseid autosid osati teha juba 24 aastat tagasi

Auto täismass 2,2 tonni.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 8:28
Postitas Kapten Trumm
vanahalb kirjutas: ↑17 Apr, 2024 6:25
paadikapten kirjutas: ↑16 Apr, 2024 21:23
Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Seda peab elukoha järgi vaatama. Kui Põlva kandi mees oled siis peale Passati polegi midagi. Kui Võrumaalt siis vaata BMW - d. Ja nii edasi .
Muidu läheb nagu armeenlasel kes otsustas massidest irduda. Ostis Zaporozetsi ja hommikuks oli see ära varastatud. Siis ostis teise samasuguse ja jälle varastati ära. Natuke oli raha järel, ostis veel ühe ja jättis õhtul esiklaasile sildi et "No laske natukenegi sõita!"
Hommikuks oli auto läind, Volga asemele pandud ja klaasi peal silt "Sõida. Aga ära häbista rahvust!"
1000 euro eest midagi, millega lihtsalt sõita saab, pole võimalik osta. Remondiprojektid.
Kuskil 2000 ja üles võib saada midagi sellist, millega saab vähemalt järgmise ülevaatuseni sõita, ilma et midagi küljest kukuks.
Väga palju on selliseid vigu, millega ei saa ülevaatuselt enam läbi kui tegu on nt V6 mootori õlileketega, siis nende parandamine on väga töömahukas ning kallis- ning eeldab hästi varustatud töökoda, kuna mootor on vaja lauale panna ja see käib välja ainult koos esimese poolraamiga auto alt.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 8:30
Postitas Kapten Trumm
mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Paljud inimesed suudavad umbes aru saada ka tahhomeetrita auto mootori pööretest.
Mõned inimesed aga suudavad järjepanu koma n***ida.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 8:33
Postitas Kapten Trumm
Lemet kirjutas: ↑16 Apr, 2024 20:36
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Lihtsalt faktiline märkus- minul oli 412 peal tahhomeeter. Ja hiljem 2140-l. Näiteks. Müügil oli lausa paigalduseks sedasorti priboor. Ja mingit vaeva ei valmistanud la kopikale 03 tahho külge aretada. Kui tahtmist oli..
Minu 412-l oli 2103 tahhomeeter, kruviga pandud sinna roolisamba katte peale.
Ostsin vist uuena Volga poest ja hoolimata kõvast automehest isa tänitamisest, et antud autol on transistorsüüde (sellisel juhul on katkesti kontakte läbiv vool väiksem) ei hakka see õigesti näitama, siiski hakkas.
Hiljem sõitis sellega mu vend ja tema pani sinna armatuuri ümarate kelladega 2140 näidukiploki, kuhu sai siis antud tahho ka istutatud - ehk siis oli lausa armatuuris. Esimene mosse tahhomeetriga tehasest oli alles 2141. Seejuures valuuta eest konstrueeritud 2108-l tahhomeetrit ei olnud, see tekkis neile mingi upgradega 1990ndate alguses nn kõrge armatuuriga.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 9:37
Postitas mongol
Kapten Trumm kirjutas: ↑17 Apr, 2024 8:30
mongol kirjutas: ↑16 Apr, 2024 19:38
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Apr, 2024 12:59
...oli tahhomeetri osuti püsivalt 4-5 tuhande peal, ehk meenutas lapsepõlve sõite kopikaga.
Teadmised lonkavad järjepanu - kopikas oli 2101, millel ei ole tahhomeetrit.
Paljud inimesed suudavad umbes aru saada ka tahhomeetrita auto mootori pööretest.
Mõned inimesed aga suudavad järjepanu koma n***ida.
Kui sa ise ütled (loe tsitaadist), et tahhomeetri osuti on püsivalt kuskil, siis mina ütlen, et see on järjekordne väljamõeldis. See, et ma ka oma kopikaga pöördeid kõrvaga tajusin, on teine asi ja sellest polegi juttu olnud.
Sisutootjana pead olema valmis, et su sisu loetakse ka mõttega läbi, eriti kui väited kellegile tuttavas teemas lauslollus on. R-20 rauavahetuse osas jäid jube kähku vait küll.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 9:49
Postitas davidsoniharald
Kapten Trumm kirjutas: ↑17 Apr, 2024 8:24
Kirjutasin,
minu ökoturbo kogemus pärineb 24a vana Volvo XC70 2,4T mootoriga (147 kW). Selle kiirendus on 1,0T kontekstis JÕHKER ja 90% möödasõitudest teeb ära 5. käiguga. Pöördemomendi graafik antud mootoril on horisontaalne 1800-5000 pööret (kogu aeg 285 Nm). Selliseid autosid osati teha juba 24 aastat tagasi

Auto täismass 2,2 tonni.
Ökoturbo? 2,4 liitrine?

Mis see bensukulu sul oligi, 11 sajale? Selle bensukulu juures võib liitrise mootori iga saja tonni järel välja vahetada ja jääb raha veel ülegi.
Sa võrdled siin sõrme ja tilli, selle tulemuseks ei saagi olla muud kui sõrme ja tilli võrdlus.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Apr, 2024 10:38
Postitas zephys
Ökoturbo on ikka vanahea vagi pikiasetsev 1.8T/2.0T, mis enne EA888 ikaldusi korraliku pereautot mõistlikult edasi viima pidi.