397. leht 430-st

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 07 Apr, 2025 10:27
Postitas ruger
Kukub veel
Brent Oil at $63, Russian oil price at $50-54.
Pilt
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/19 ... 4412242404
Brent and WTI Crude Oil is currently crashing as markets open in Asia, with some economics experts predicting that tomorrow could be one of the worst days for the world market since the Stock Market Crash in October of 1987, known as Black Monday.
https://x.com/sentdefender/status/1909024195071168968
Oil prices fall to 4-year low after Trump's tariffs, Reuters

Brent crude futures fell 2.15% to $64.17 per barrel, while U.S. WTI crude fell 2.18% to $60.64.

russian Urals crude also suffered significant losses, falling to $56.27 per barrel, putting pressure on the russian budget, which is designed for $70 per barrel.
https://x.com/jurgen_nauditt/status/1909165960654619068
Russian Urals crude oil fell to $50 during the global crash, — Bloomberg

Oil is a key source of income for the Russian budget: about 30-40% of revenue depends on oil and gas exports. The 2025 budget was calculated based on a price of $70 per barrel. Now it is about $50-55.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/19 ... 6484934973

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 08 Apr, 2025 21:51
Postitas Huviline78

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 7:28
Postitas Inxs
mäletan seda õhtut kui naftabarreli hind käis miinus kolmekümne dollari peal ära. oli ka nagu kevadine aeg.
Tanklas maksis euro.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 8:40
Postitas Otto K
Välismaiste autode ärandamine võtab Huilandijas järjest suuremaid mõõtmeid = ärandamiste arv kasvab mühinal.
+70% võrreldes 2024 aastaga.
Põhjus - tagavaraosade puudus.
https://www.moscowtimes.ru/2025/04/08/v ... ti-a160346

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 9:47
Postitas Peeter
Otto K kirjutas: 09 Apr, 2025 8:40 Välismaiste autode ärandamine võtab Huilandijas järjest suuremaid mõõtmeid = ärandamiste arv kasvab mühinal.
+70% võrreldes 2024 aastaga.
Põhjus - tagavaraosade puudus.
https://www.moscowtimes.ru/2025/04/08/v ... ti-a160346
Väärib lisamist, et kolm viiendikku neist autodest moodustavad Hiina päritolu sõidukid. Seejärel korealased.
Ja kindlustusfirmad pakuvad, et see on alles selle ärandamistendentsi algus. Et ükskõik kuidas need (rahu)läbirääkimised ka ei lõpe ja keegi ka turule tagasi ei tule, ei suudetaks seda nii suurt varuosade puudust ja ka tõusnud hindasid ära manageerida.

Aga artiklis on ka üks lause: Et see aasta esimeses kvartalis on see tõusnud 70% peale, aga muidu on tõus olnud aastast aastasse nii 1,6 korda, st nii 60%-i tuuris.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 11:34
Postitas Urams
Varastatakse kõike mida auto küljest kiiresti saab ära kruvida,kütuse varastamine saab järjest hoogu juurde.Minu sugulased lasevad ööseks koerad lahti oma hoovi peal,neil seisavad ka rekkad seal.Poodi minnes jäetakse BMW X-5-te hundi
koer sisse ,ma irvitasin ,et tšurkad virutavad bemmi ära ja müüvad
koera šaslõkkina sulle tagasi .Selle peale öeldi,et ma olen tõeline
fašist.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 13:48
Postitas Otto K
Lõpetati ainukeste Huilandija päritolu telekate tootmine.
Tegemist siis Irbis kaubamärgi telekatega.
Praeguse info kohaselt ei ole plaanis ei teises ega ka kolmandas kvartalis tootmist taaselustada.
Nõudlust pole. Riigihangetes pole импортозамещение`t näha = ostetakse ainult välismaa kaubamärgiga telekaid :write:
https://www.rbc.ru/technology_and_media ... 1917187ec5

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 09 Apr, 2025 14:17
Postitas an2
Otto K kirjutas: 09 Apr, 2025 13:48 Lõpetati ainukeste Huilandija päritolu telekate tootmine.
Tegemist siis Irbis kaubamärgi telekatega.
Praeguse info kohaselt ei ole plaanis ei teises ega ka kolmandas kvartalis tootmist taaselustada.
Nõudlust pole. Riigihangetes pole импортозамещение`t näha = ostetakse ainult välismaa kaubamärgiga telekaid :write:
https://www.rbc.ru/technology_and_media ... 1917187ec5
Väljavõte netist:
Varem olid "Квант" suurimateks klientideks Hiina ettevõtted Xiaomi ja TCL, kuid sanktsiooniriskide tõttu lõpetasid nad komponentide tarnimise Venemaale. 2024 aastal avaldati riigihangete raames 4600 teleseriate tarnet puudutavat hanget. Peamiselt hangiti LG, Sony, Samsungi, Xiaomi, Haieri ja teiste välismaiste brändide tooteid.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 11:25
Postitas Huviline78
Citi pangakliendid parasiitide maal on hakanud saama külmutatuid rahasid tagasi :twisted: .

https://finance.yahoo.com/news/citi-cli ... 41197.html

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 11:30
Postitas OLAVI
Eesti merevägi pidas kinni Vene varilaevastiku laeva

Reede varahommikul pidas Eesti kinni naftatanker "Kiwala", kuid uurimine ei ole seotud kriitilise infrastruktuuri kahjustamisega, ütles Eesti mereväe ülem kommodoor Ivo Värk.

Eesti alustas operatsiooni ettvalmistamisega neljapäeva õhtul ning operatsioon ise algas öösel kell 3. Kell 4.19 sisenes "Kiwala" Eesti vetesse. Marine Trafficu järgi on tanker praegu Aegna saarest idas ja tema kõrval on kaks sõjalaeva.

Laev oli sanktsioneeritud seoses varasema tegevusega nii Euroopa Liidu kui ka mitmete riikide poolt. Tanker oli teel Venemaale Ust-Luga sadamasse. Laeval puudus lipuriik ja sellised laevad merel liigelda ei tohiks.
https://www.err.ee/1609661978/eesti-mer ... tiku-laeva

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 12:32
Postitas Luderi
Kuidas sellised asjad läbi Taani väinade saavad :|

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 13:39
Postitas kalvis
Luderi kirjutas: 11 Apr, 2025 12:32 Kuidas sellised asjad läbi Taani väinade saavad :|
Kuidas sellised asjad läbi(Eesti) Soome lahe saavad :|
Laiskus on selle nimi... Eestil ja Soomel (ja ka teistel) on õigus majandusvööndis kontrollida laevade ohutusnõetele vastavust... Varem korra mainiti pisteliselt on Eesti seda teinud. Tuleks teha lauskontrolli. Tõsi, paberid korras võib laev edasi sõita...
Taani võib kõike teha aga ju seal on kah samasugune bardakk...

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 16:21
Postitas Luderi
Eesti soome vahel peaks ju mingi ~10km "vaba" ala olema, mille kaudu saab läbi purjetada.
Taani väinas on Taani mõlemal poolel ja peaks ka palju kitsam olema. kui seal kah mingi triip on, siis vabandan, ei teadnud.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 17:07
Postitas Kilo Tango
Luderi kirjutas: 11 Apr, 2025 16:21 Eesti soome vahel peaks ju mingi ~10km "vaba" ala olema, mille kaudu saab läbi purjetada.
...
No jumal hoidku, jälle peab hakkama seletama.
Eestil on territoriaalmeri ja majandusvöönd.
Territoriaalmerel on riigil lubatud rahvusvaheliste reeglite järgi kehtestada rangemad reeglid. Majandusvööndis lõdvemad. Territoriaalmeri Soomega kokku ei puutu, mis võtab ära Soome lahe muutumise juriidiliselt väinaks, kus kehtivad omamoodi reeglid, mis lubaks väidetavalt Vene laevadel sõita mistahes territoriaalmere osas. Mis IMHO ei ole tõsi. Küll aga puutuvad kokku majandusvööndid.
"Lõdvemad reeglid" majandusvööndis ei tähenda, et reegleid ei ole. On keskkonnaohutuse reeglid jms. Antud puhul sai laevale saatuslikuks see, et tal ei olnud väidetavalt amtelikult lipumaad. ehk iis sellist asja olla ei tohi ka rahvusvaheliste konventsioonide järgi.

Pilt

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 11 Apr, 2025 19:54
Postitas Luderi
Kilo Tango kirjutas: 11 Apr, 2025 17:07
No jumal hoidku, jälle peab hakkama seletama.
Eestil on territoriaalmeri ja majandusvöönd.
Territoriaalmerel on riigil lubatud rahvusvaheliste reeglite järgi kehtestada rangemad reeglid. Majandusvööndis lõdvemad. Territoriaalmeri Soomega ..
tänud :) asi selgem.