5. leht 6-st

Postitatud: 01 Dets, 2008 11:45
Postitas Pärtel
siin peaks see rootorivärk ilusti ja suures plaanis näha olema:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Bht2 ... adecki.jpg

Postitatud: 01 Dets, 2008 12:12
Postitas varing
See laba kalde muutmise hoovastik küll eriti usaldusväärne ei tundu,mõne sõiduauto roolivarraski on jämedam kui need vardakesed seal.Kahtlane värk,parem kui sellise selga ei roni 8)

Postitatud: 01 Dets, 2008 20:48
Postitas jackpuuk
Varing, suht "võrriga" kah tegemist :D , aga need aparaadid ongi koledad, pakun välja, et 99% dessantnikke olid väga tänulikud, et vari seljas :D . Ehkki tõenäoliselt poleks sellest abi olnud, kui see hakkab kohapeal keerlema, lasevad nad nagunii tavaliselt suht madalalt. MI-8 oli kuidagi tunduvalt inimsõbralikum, hüpati taha rampi. See oli nagu tabureti pealt põrandale hüpata. "Lehma" kõhust väljahüppamisest oli hullem ainult trasnpordilennukist(st.AN12 ja IL76) lahkumine õhus :D Sissekobimine lennukisse oli tunduvalt närvisõbralikum, küll mitte sellest lahkumine õhus :twisted:

Postitatud: 01 Dets, 2008 22:35
Postitas varing
Eelistan kahe jalaga maapeal olemist.(nii otseses kui kaudses mõttes)

Postitatud: 02 Dets, 2008 12:37
Postitas jackpuuk
Noh adrenaliinilaks on ikka jõhker, 3 hüpet päevaga ja õhtul olid silmaalused sinised, nagu oleks peksa saanud. Selle eest oli uni superhea :D

Postitatud: 11 Dets, 2008 19:13
Postitas AddressUnknown
Aga mina tean kohta kust selliseid koptereid tasuta saab, mine ja võta, aga ärge mind süüdistake kui mõni käsi juurde kasvab.(Muidugi pole see asi mille üle ei tasu nalja teha, tegu on siiski inimkonna ajaloo suurima läbikukkumisega.)
Pilt
Pilt
Pilt
http://farm1.static.flickr.com/184/3699 ... d7.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2090/221 ... 2d.jpg?v=0
Ja veel viimane, mis leitud kellegi jahimehe poolt sügavalt vene metsadest(olevat olnud mingi ühe hoonega baas)
Pilt

Postitatud: 17 Dets, 2008 18:26
Postitas hummel
Siinkohal üritan meenutada ja justkui kangastub, et MI-8 pilooditoolis istudes ja juhtkangi kallutades muutus ka tiiviku asend natuke. See oli aga üsna ammu (10+ a tagasi) ja ei mäleta enam täpselt. Meeles on, et oli jube hulk lüliteid ja ära lendamiseks tuli pm kõik sisse lülitada.
Aga rahu - muidugi sai asja uuritud maa peal :P .

Aga eile telekast oli näha, et Piirivalve on nüüdsest 2 koperdise omanik ja tekkis küsimus - kas käigust maha võetav MI-8 oleks veel näiteks Õhuväe poolt edasi kasutatav ja mis kapremont vms tuleks talle selleks teha?
Või kui ei suudeta kuidagi eluiga pikendada, kas see lahmakas võiks jääda nö Õhuväe reservi konserveerituna?

Postitatud: 17 Dets, 2008 18:34
Postitas Kilo Tango
hummel kirjutas:Siinkohal üritan meenutada ja justkui kangastub, et MI-8 pilooditoolis istudes ja juhtkangi kallutades muutus ka tiiviku asend natuke. See oli aga üsna ammu (10+ a tagasi) ja ei mäleta enam täpselt. Meeles on, et oli jube hulk lüliteid ja ära lendamiseks tuli pm kõik sisse lülitada.
Aga rahu - muidugi sai asja uuritud maa peal :P .

Aga eile telekast oli näha, et Piirivalve on nüüdsest 2 koperdise omanik ja tekkis küsimus - kas käigust maha võetav MI-8 oleks veel näiteks Õhuväe poolt edasi kasutatav ja mis kapremont vms tuleks talle selleks teha?
Või kui ei suudeta kuidagi eluiga pikendada, kas see lahmakas võiks jääda nö Õhuväe reservi konserveerituna?
No ei muutu tiiviku asend, ei muutu. Laba kohtumisnurk muutub aga mitte tiiviku kaldenurk.

Postitatud: 10 Sept, 2009 10:33
Postitas Kilo Tango
Tuli teema meelde kui Sinutorus ühe video otsa koperdasin. Siin see on: http://www.youtube.com/watch?v=83h6QK-o ... re=related

Postitatud: 10 Sept, 2009 13:23
Postitas Kapten Trumm
Piirivalve Mi-8 on ühe korra juba kapremonditud Leedus, sedakorda tuleb siis write-off, vanarauda ilmselt (muuseumis on selline juba olemas).

Postitatud: 10 Sept, 2009 13:28
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas:Piirivalve Mi-8 on ühe korra juba kapremonditud Leedus, sedakorda tuleb siis write-off, vanarauda ilmselt (muuseumis on selline juba olemas).
Miks vanarauda? Afgaanidele varuosadeks!

Postitatud: 10 Sept, 2009 13:33
Postitas Kapten Trumm
Just, me saame ju oma transpordilennuki osaku ära kasutada. 500 daala maksev vrakk sisse ja 30 000 USD tund lennukile hääled sisse 8)

Postitatud: 10 Sept, 2009 22:34
Postitas Radist86
Kilo Tango kirjutas:Tuli teema meelde kui Sinutorus ühe video otsa koperdasin.
Väga hea "puust ja punaseks" video. Varem sai kusagilt uuritud rootori tööpõhimõtet aga kõrgem matemaatika selle juures tahtis ära tappa ja asi jäi ikka uduseks. Nüüd sain lõpuks asjale pihta ja igaks juhuks sai ka kettale salvestatud, kui tulevikus peaks mõnes vaidluses vaja minema. Tänud hea leiu eest!

Postitatud: 10 Sept, 2009 22:51
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas:Just, me saame ju oma transpordilennuki osaku ära kasutada. 500 daala maksev vrakk sisse ja 30 000 USD tund lennukile hääled sisse 8)
unustasin smaili panna. See hind hinnaks (ma pakun, et saab ikka rohkem), kuid asja koomilisus peitub pigem selles, et afgaanidel vedeleb endil mi-8-d lademetes.

Postitatud: 10 Sept, 2009 22:58
Postitas Kilo Tango
Radist86 kirjutas:
Kilo Tango kirjutas:Tuli teema meelde kui Sinutorus ühe video otsa koperdasin.
Väga hea "puust ja punaseks" video. Varem sai kusagilt uuritud rootori tööpõhimõtet aga kõrgem matemaatika selle juures tahtis ära tappa ja asi jäi ikka uduseks. Nüüd sain lõpuks asjale pihta ja igaks juhuks sai ka kettale salvestatud, kui tulevikus peaks mõnes vaidluses vaja minema. Tänud hea leiu eest!
Kunagi kui ma Võru tehnikumis koolis käisin evisin mingit ideed ise omale kopter ehitada (igasugu lolle mõtteid on elu jooksul käinud). Kuna mul ettekujutust polnud, kuidas see rootori juhtimine toimib, vaatasin pikalt pilte raamatust 100 Õhusõidukit. Siis hakkasin loogiliselt tuletama ja välja mõtlesin mingi analoogilise mehhanismuse. Ema juures peaks see joonistus veel alleski olema kuigi kindel ei saa selles olla. Kopteri ehitusest ei saanud muidugi mingit asja, sest varsti tekkisid hoopis uued huvid.