Re: Rootsi otsib allveelaeva
Postitatud: 19 Okt, 2014 19:23
Nii suure juraka nagu seda on tuumaallveelaev, peaks svenssonid küll praeguseks ajaks juba üles leidnud olema, seda enam kui see kusagil suht madalas vees vedeleb.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/

Asi see siis teise laevastiku paat sinna saata on? Nagu vene komöödiavilmis Rõbalka po.... oli diversiooniallveepaat....kui selline külas on, mine leia nõel heinakuhjast....ruger kirjutas:Balti laevastikus on venelastel 3 allveelaeva. Nendeks on B-806 Dmitrov ja B-227 Vyborg(Kilo klassi laevad) ja B-585 Sankt Peterburg(Lada klassi laev), mis asuvad Kroonlinnas. Kõik nad kuuluvad 123-ndasse allveelaevade brigaadi.
Soomlased kindlasti mitte. Need lasevad püksi juba nii ketserlikust mõttest.Manurhin kirjutas:Mitte-NATO riigina poleks Rootsil koheselt kusagilt ka sõjalist abi loota, Soome vaevalt, et kohe ummisjalu konflikti sekkuma ruttab. Pealegi, üks üsna teravaks kippunud vahejuhtum rootslastel Vene (toona siis NSVL) allveelaevaga 1981. aastal juba oli: http://epl.delfi.ee/news/arvamus/kross- ... d=69973169
Kui Venemaa on allveelaev Rootsi saarestikus eesmärk on tagada, et keegi ei saa leida käsitöö. "See tähendab, et meeskond võib surra või saada välja oma," ütles Tomas Ries National Defence University.
Kui Venemaa on allveelaev Rootsi saarestikus eesmärk on tagada, et keegi ei saa leida käsitöö. "See tähendab, et meeskond võib surra või saada välja oma," ütles Tomas Ries National Defence University.
Vastavalt signaale luureandmete Rootsi ajaleht Svenska Dagbladet, näitavad tõendid, et on olemas vene mini-allveelaeva, et relvajõudude jahivad Stockholmi saarestikus.
Tomas Ries, uurides Vene sõjaväe Nordic aladel, on seisukohal, et teave on usaldusväärne.
- Kõik märgid näitavad, et see on vene allveelaev, mis Relvajõudude otsivad, ta ütleb Daily News.
Vene Balti laevastiku juurdepääsu mini-allveelaeva, mis võib olla nii väike kui 3-6 jalga pikk, ainult 1-3 meeskonnaliikmetega. Tavaliselt nad veetakse emalaev.
- Allveelaevad võib ära minna paar tundi või paar päeva enne tagasi laeva. Külma sõja ajal, laevad olid lüngad, mis võivad lasta välja allveelaevade veealuse. Mõned allveelaevad olid roomik roomama ookeani põhja, ütles Tomas Ries.
Kaua võib meeskonnale ellu jääda, kui allveelaev on vigastatud?
- See sõltub sellest, millist kahju ja millist allveelaev on. Kui on mõistlikult suur allveelaev võib olla jõlkuma mõnda aega, kuid kui see on väike allveelaev, vähem õhku ja võimu.
Kuidas Venemaal tegutseb, kui on olemas Vene allveelaev saarestikus?
- Venelased "peamine eesmärk on tagada, et keegi ei leia objekti. See tähendab, et meeskond võib surra või saada välja allveelaev omal ja maa-alune.
Vastavalt Tomas Ries venelased saavad proovida esitada teise merealuse saarestikus päästmiseks.
- Aga see oleks väga riskantne. See on võib-olla relvajõudude üritab teha, et tagada, et keegi siseneb saarestikus ja päästab allveelaeva.
Siit lõik eelnevalt tehtud uudistelõigust:TimoT kirjutas:Tuleb välja et tanker NS CONCORD saabus juba 4. oktoobril sinna Piiteri poolt.
http://aprs.fi/#!mt=roadmap&z=7&ts=1412 ... F636012382
http://www.postimees.ee/2959979/ppa-on- ... a#commentson krt25 minutit tagasi
Tegelikult on kaks laeva...
Aga kirjutasin varem kuskil selle "kala" teemades et südaöö paiku (23 tundi tagasi) oleks Croatia lipu all sõitev Uljanik 501 sõitnud Hiimaal randa, seejärel aga keerati kurss otse läände ja kiirusel 11 sõlme pandi jugama.
MarineTraffic ei näita ikka seda laeva, seega peab ta asuma samas alas kus seikleb ringi venkude NS Concord, st alas kus MT radarid neid ei võta.
See laevuke on aga huvitav nähtus. Ta on RoRo tüüpi reisilaev, millel pole peale laeva nime ühtegi kirja reisifirma logodega, seega ta ei teeni ilmselt avatud liinil ega kruisil.
www.vesselfinder.com nägi teda viimati hoopis 11 oktoobril, kui ta oli Gotlandi otsast lõunas, kiirusega 14 sõlme meie poole tulemas... mida teeb üks reisilaev nii väikesel alal peaaegu poolteist nädalat??? Juba seal Gotlandi otsas oli ta destination pandud Tallinn, kuhu ta aga pole ju jõudnud. Selle kiirusega oleks ta võinud ära käia Tallinnas ja oleks tagasi juba kasvõi Gibralatris!
Laeva call sign on 9A2125, IMO: 9684330, MMSI: 238001000. Uus, värvilõhnaline - ehitatud aastal 2014.
Kas see "lendav croaatlane" kvalifitseerub anomaalseks oma ootamatu uimasuse ja kentsaka kursiga?

Kavatsesid ikkagi puhkusele minna kogu meeskonnaga...Lupus kirjutas:Wiki Leaks räägib ka Dimitri Donskoist, 36 miili Stokist. Ei suuda enam pinnale tõusta. Krt kahtlane ikka.