5. leht 666-st

Postitatud: 20 Veebr, 2010 0:20
Postitas olef
pump imes kütusepaagi vaakumisse sest paagi tuulutustoru umbes(siuke äda mu vanal dislal oli kord) vöi ehk paagisisese küttevötu toru ots(filter) umbes et kätte äi saa-kui bemaril midagi sellist on?
vöi küttetorud äkitse vägagi lömmis ja bena änam hästi läbi äi mahu?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 0:35
Postitas jackpuuk
lef kirjutas:pump imes kütusepaagi vaakumisse sest paagi tuulutustoru umbes(siuke äda mu vanal dislal oli kord) vöi ehk paagisisese küttevötu toru ots(filter) umbes et kätte äi saa-kui bemaril midagi sellist on?
vöi küttetorud äkitse vägagi lömmis ja bena änam hästi läbi äi mahu?
Ei ole lef loll miis, selline asi võib juhtuda, kuid kuna see vigur oli teada ja proovisime järgi, mkmm polnud see häda.
Viga elektriline (ei hakka teid rohkem piinama :wink:), kuid nimelt mis tegi seda sigadust?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 0:49
Postitas Feeliks_Jalgraud
Pumba relee peetis.
Mul kunagi ühel e30nel nii oli (sümptomid küll teised veidike)

Postitatud: 20 Veebr, 2010 1:03
Postitas jackpuuk
Feeliks_Jalgraud kirjutas:Pumba relee peetis.
Mul kunagi ühel e30nel nii oli (sümptomid küll teised veidike)
Loogiline mõttekäik, kuid pole õige. Õige ahela peal oled küll, see oli nii idiootlik viga, et senini sunnib tatistama (ülesleidmine oli ikka tõsine peavalu).

Postitatud: 20 Veebr, 2010 1:08
Postitas plekkpea
Pumba kaitse?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 1:20
Postitas jackpuuk
plekkpea kirjutas:Pumba kaitse?
Pleku, loe ikka algusest korralikult läbi, mootor ju töötas, ainult kõrgematel pööretel jäi nälga.

Postitatud: 20 Veebr, 2010 1:26
Postitas plekkpea
Ai kurja, :D sedant küll. Elektriline viga ja kõrgematel pööretel jäi nälga, krt. no kuidagi ei sobi mu läbimõeldud variantidega kokku. Juu on piisavalt totter juhtum.

Postitatud: 20 Veebr, 2010 9:46
Postitas mongol
Bemmil oli ehk kuskil lisaõhk kuskil sisse pugemas, mõni õhulõdvik praoga?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 10:13
Postitas custom
Oli viga ehk rootori vedrus?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 11:58
Postitas Feeliks_Jalgraud
Kui akuklemmi lahti jätad, siis tükib ka puterdama.

Postitatud: 20 Veebr, 2010 14:29
Postitas jackpuuk
See oli nii loll viga, et võibki pakkuma jääda.
Tegelikult oli pumba juhe kannatada saanud ja pumbale jõudis mingi 8 volti ainult. Pump sai maha võetud ja surve kontrollitud, kõik oli õige, kui aga pump peal, siis ei olnud enam õige. Madalamatel pööretel suutis see 8 volti pumpa piisavalt ringi ajada. Kui pump kulunud ja survet vähe, siis teeb sama nalja (mida me alguses ka oletasime).
Aga anname uue küsimuse.
90-te algus, sai ostetud Datsun Cherrile ilma mootorita, aga käiguosaga kere.
Moto peale ja esimene sõit, august mööda põigates kiirusel umbes 40.
Külg ees ja hirmuhigi laubal, mis krt. see nüüd pidi tähendama? Tagumised rattad ükshaaval alt, laagrid loksutatud, puksides märgatavaid lõtke ei täheldanud, no krt!
Viiekümnega kruusal kurvi keerates kohe driftib, sama asfaldil 70-ne pealt, no krdi-krt.
Sai korduvalt tagumist otsa uuritud, korras kõik, tagumist otsa kõigutatud kah, amordid viisakad veel.
Külge libistas ainult ühele poole keerates, andke tulla!

Postitatud: 20 Veebr, 2010 14:42
Postitas Feeliks_Jalgraud
Väntvõlli otsast käikari tsentreerimis laager puudu???(see küll sedamoodi mõjuda ei tohiks muidugi)
Või pooltelg vigurdas(sisse-välja mõõdukalt)?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 14:49
Postitas jackpuuk
Tegu esiveolise masinaga, veovõll ei saa seda niimoodi mõjutada. Soovitan hoolikalt läbi lugeda, mida ma kontrollisin, siit võib väikse vihje leida :wink:.

Postitatud: 20 Veebr, 2010 14:53
Postitas Lemet
Millegi kinnitus kere küljest lahti roostetanud?

Postitatud: 20 Veebr, 2010 15:03
Postitas onemanband
Amordid lahti kere küljest või vedrud pooleks?