41. leht 61-st

Postitatud: 19 Okt, 2010 17:02
Postitas EOD
Pildista seda otsast, et oleks profiil ja seesmised ribid näha, siis saab vast täpsemalt tuvastada.

Postitatud: 19 Okt, 2010 18:01
Postitas BOMBARDIER
Otstest näeb selline välja!

http://i51.tinypic.com/16jnep1.jpg

http://i52.tinypic.com/30tm0c1.jpg


Lugupidamisega!

Postitatud: 19 Okt, 2010 18:24
Postitas EOD
Pöördetüür on välistatud, kuna need on sümmeetrilise profiiliga. Kindel pole, kuid meenutab tagatiiba (maandumisklappi). Peab hakkama lennukite jooniseid uurima. :scratch:

Postitatud: 19 Okt, 2010 19:20
Postitas BOMBARDIER
Katsun hommse päeva jooksul veel leitud juppidest/detailidest pilte teha, järsku toob asjas selgust!

oleks tõesti huvitav teada, mis õhuliikuriga tegu :)

veel pilte _


http://i46.tinypic.com/bbte8.jpg - klapp mis pildilt paistab liigub(kas ava püssitoru jaoks)


ja sama pilt mis eelmine (tagantpoolt)

http://i48.tinypic.com/123s7pc.jpg

turvavöö otsik , millel alu. jupp küljes + mingi magnetotsaga polt, kui leidsin oli magnetots õli vms. kihiga koos

http://i45.tinypic.com/2d6jvxu.jpg


http://i45.tinypic.com/adlo42.jpg - peal kiri vene k. REGULIROV TEMPERATURÕ VOSDUHA KABIN ,vabandan kehvapoolse kvaliteedi pärast!


Lugupidamisega!

Postitatud: 19 Okt, 2010 19:38
Postitas EOD
No näed, midagi juba selgub. Nõukogude lennuk (ländliisi omadel vist venekeelseid silte polnud). Arvatavasti mitmeliikmelise meeskonnaga (silt "kabiinide õhutemperatuuri regulaator").
Magnetkork on mootori või mõne muu agregaadi õlist metallipuru püüdmiseks, mis näitab ka agregaadi kulumist (inglise keeles chip detector).
Lahtikäivaid luuke ja klappe on lennukitel erinevaid. Püssilaskmisega see vaevalt seotud on.

Postitatud: 19 Okt, 2010 20:25
Postitas Kilo Tango
EOD kirjutas:Pöördetüür on välistatud, kuna need on sümmeetrilise profiiliga. Kindel pole, kuid meenutab tagatiiba (maandumisklappi). Peab hakkama lennukite jooniseid uurima. :scratch:
Tagatiivaga on üsna kindlasti tegemist. Paistab olevat sedalaadi tagatiib, mida kallutatakse alla, mitte ei lükata välja.

Postitatud: 19 Okt, 2010 21:28
Postitas EOD
Lihttagatiib jah. Parema tiivakonsooli oma. Auku, mille ümbrer on kärni jäljed, käis laagril telg, mille ümber tagatiib pöördus ja hoovake on ajami osa.
Jääb veel lennuki tüüp tuvastada. Pe-2? Mida sakslaste claimid sealkandis allalastud masinate kohta teatavad?

Postitatud: 19 Okt, 2010 21:37
Postitas Kilo Tango
EOD kirjutas:Lihttagatiib jah. Parema tiivakonsooli oma. Auku, mille ümbrer on kärni jäljed, käis laagril telg, mille ümber tagatiib pöördus ja hoovake on ajami osa.
Jääb veel lennuki tüüp tuvastada. Pe-2? Mida sakslaste claimid sealkandis allalastud masinate kohta teatavad?
Miks sa arvad, et see üldse sõjaaegne masin on?

Postitatud: 19 Okt, 2010 21:49
Postitas Arnold
Miks sa arvad, et see üldse sõjaaegne masin on?
Sest keegi ei jätnud pärast sõda midagi silmaganähtavat lennuõnnetuse paika maha.

Postitatud: 20 Okt, 2010 7:08
Postitas BOMBARDIER
Kogu kupatus leitud kunagisest militaarstoonist, metalliotsija abiga! Sellel hooval peal väikselt arv 44, mis on ilmselt aastaarv :dont_know: , niiet peaks olema sõjaaegne :scratch: .

veel asju http://i52.tinypic.com/xfxjd3.jpg - oskab ehk keegi midagi selle kohta ütelda,peal hulganisti markeeringuid vms.

http://i53.tinypic.com/16bhqao.jpg -

http://i55.tinypic.com/258p6co.jpg


http://i52.tinypic.com/35cl6oi.jpg



Lugupidamisega!

Postitatud: 20 Okt, 2010 17:30
Postitas EOD
Esimesel pildil mingi rõhureguleerimis- või tagasilöögiklapp. Millise süsteemi oma, ei oska arvata.
Teisel ja kolmandal pildil pöörangu- ja libisemisnäitaja jäänused. Siin sarnase riista pilt:
Pilt
Viimane pilt näitab, et lennuk oli väljalastava telikuga.
Nüüd usinasti netist piloodikabiinide pilte otsima (või siis kaevamist jätkama). :wink:

Postitatud: 20 Okt, 2010 18:41
Postitas BOMBARDIER
Tänud, eks ma püüa jah uurida,kuid siiani pole netiotsingud tulemit andnud :dont_know: kaevamist ja otsimist jätkan kindlasti.

täna leidsin sarnase, kuid tiba kõvera hoova (näeb välja umbes nagu see) http://i50.tinypic.com/1jb7r.jpg


ja veel mingi sildi/klapi millel kiri VNIMANIE TOLKA VKLIUTSIT BOMBOTSEKE . Sellest veel pilti pole!

palju tuleb väikeseid alumiinium(kere) juppe ja needitud juppe. lennuk nigu sajaks väikseks jupiks lennanud :scratch:

Paar juppi puu alla kinni kasvanud.

Lugupidamisega!

Postitatud: 20 Okt, 2010 19:44
Postitas EOD
Mitmemootorilisel lennukil ongi gaasihoobasid sama palju kui mootoreid.
Sildilt on midagi puudu, kuid näitab, et tegu pommitajaga.
Piloodikabiinide ja näidikute kohta on väga hea materjal sellel Vene kogujate foorumil: http://forum-antikvariat.ru/index.php?showtopic=125768
Moskva mees cloudy-joe on väga tubli töö ära teinud.

Propeller

Postitatud: 17 Jaan, 2011 21:24
Postitas PANZER
Tere


Sain omale arvatavasti lennuki propelleri, aga ei suuda aru saada millisele võiks kuuluda.
Propelleri pikkus 224 sm.
Keskel on suurem auk läbimõõduga kusagil 8,5 sm ja selle ümber 10 väiksemat auku. Aukude vahe 15 sm.
On rohelist värvi. Muidu on puidust aga kaetud nö. EPO riidega. Servad mis tuult lõikavad on kaetud vaskplekiga. Peal on ka numbrid 344-A ja 610028. Keskmise osa paksus 13 sm.


Tervitades


Vahur

Postitatud: 18 Jaan, 2011 15:23
Postitas uusmario
Pilti ei leidu?