Postitatud: 26 Nov, 2008 20:48
Soovitaks siis B-2B ja F-117A grupiviisilist demolendu.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Väike parandus: jaanuar kuni märts siis taanlaste patrulli kord. Aprill kuni juuni, kui Tšehhi parlament asja heaks kiidab, mida ta ilmselt teeb, siis nende kord.mehaanik kirjutas:Vast saab varsti gripenit ka Eesti õhuruumis näha: http://www.postimees.ee/?id=51947 . Võidupüha tulemas, võiksid nato hävitajad kah kutsuda. Tõusmist ja maandumist vaataks huviga ja paljut muudki.
Jään põnevusega ootama. http://www.youtube.com/watch?v=NXmX1UtFzE0
mõte on päris vahva, aga:Qtec kirjutas:Eehheeiii, ma olin ikka veits kõrgema lennuga oma postituses, kui lihtsalt vaid SU-25'e ostmine ja teiste lennukite unustamine. Pidasin silmas oma lennukite ehitust, milledele peaksime siiski juurde muretsema kasvõi mõne hävitaja. Samas, kas poleks SU-25 asjalikum kui kopter, millest meie Kamin on rääkinud ja ka mõni siin on sõna võtnud? Mõtlesin loogikaga, et kuna Grusiinidel vist praegu igati raha vaja, siis äkki saaks neilt osta SU-25 tehnoloogia ja kogu teabe. Me vist nende silmis päris heas kirjas hetkel. Kui Eestis L-39 kokku panekuga on hakkama saadud, siis miks ei võiks saada hakkama SU-25 ehitamisega, kui litsentsid jm olemas on? Iseasi on muidugi see, kas see tasuks ära (lennuki hind)? Kas me suudaksime koostöös a'la Iisraeliga neid edasi tuunida? Palju neid annaks edasi tuunida? Palju neid oleks võimalik müüa ja kellele:?:
Hävitaja rolli ei ole SU-25'e võimalik panna aga oma lennuväe seemneks peaks kõlbama küll ning on igati võimekam, kui Tšehhide L-39 või isegi uus L-159.
Kuid eks see paras lahtiste silmadega unistamine ole. Isegi Rootslastel on tükk tegemist, et oma lennukitööstus veepeal hoida. Meile oleks see kordades veelgi raskem
Jeekim milliseid asju siin foorumis ikka välja mõeldakse. Ma juba ootan millal keegi tuleb lagedale mõttega BLRT-s allveelaevu ehitama hakata. Teeks kõigepealt lihtsa MLRS-i? Või veelgi lihtsam - töökindla lõhkepaketi?vk1 kirjutas:mõte on päris vahva, aga:Qtec kirjutas:Eehheeiii, ma olin ikka veits kõrgema lennuga oma postituses, kui lihtsalt vaid SU-25'e ostmine ja teiste lennukite unustamine. Pidasin silmas oma lennukite ehitust, milledele peaksime siiski juurde muretsema kasvõi mõne hävitaja. Samas, kas poleks SU-25 asjalikum kui kopter, millest meie Kamin on rääkinud ja ka mõni siin on sõna võtnud? Mõtlesin loogikaga, et kuna Grusiinidel vist praegu igati raha vaja, siis äkki saaks neilt osta SU-25 tehnoloogia ja kogu teabe. Me vist nende silmis päris heas kirjas hetkel. Kui Eestis L-39 kokku panekuga on hakkama saadud, siis miks ei võiks saada hakkama SU-25 ehitamisega, kui litsentsid jm olemas on? Iseasi on muidugi see, kas see tasuks ära (lennuki hind)? Kas me suudaksime koostöös a'la Iisraeliga neid edasi tuunida? Palju neid annaks edasi tuunida? Palju neid oleks võimalik müüa ja kellele:?:
Hävitaja rolli ei ole SU-25'e võimalik panna aga oma lennuväe seemneks peaks kõlbama küll ning on igati võimekam, kui Tšehhide L-39 või isegi uus L-159.
Kuid eks see paras lahtiste silmadega unistamine ole. Isegi Rootslastel on tükk tegemist, et oma lennukitööstus veepeal hoida. Meile oleks see kordades veelgi raskem
Litsents kuulub firmale OKB Suhhoi, grusiinid võiksid küll (oletame) tehase meile müüa, aga Venemaa blokeeriks selle kohtutes. Eriti kuna tegemist on tema lemmik-naaberriikidegaGruusias asus lihtsalt monteerimistehas, juppe tehti üle Liidu. Katsu näit. Omski oblastist mingeid teliku juppe saada? Mootoridki vene omad.
Edasi tuunida - ei tea, võib-olla. Kuid ka Iisr. firmade rahakott pole nii paks, et Scorpion-i mudelist ülespoole upitada.
Ostjad - Läänes (loe NATO-s) neid ei leia, mujale sa neid müüa ei saa , kuna Venemaa blokeeriks müügi, kahtlastele riikidele müüa ei saaks ja nii polegi ostjaid.
Lisaks - ei tea, et keegi oleks neid ostnud peale külma sõja lõppu, kõik müügid olid pruugitud masinad. End. VLO riigid, nagu Tshehhid jne. on kah sellest masinast juba loobunud, eks vist raha kokkuhoid ja jällegi - kogu varuosade värk peaks käima Vene kaudu.
Noh, eks sa ise seda mõtet oled kah julgustanud - kui meil juba B737-le hooldust tehakse, siis on meil kõik uksed tehnoloogiamaailmas lahti! Ja raha jagub meil ju kah igasugu kõrgtehnoloogia jaoksKilo Tango kirjutas:Jeekim milliseid asju siin foorumis ikka välja mõeldakse. Ma juba ootan millal keegi tuleb lagedale mõttega BLRT-s allveelaevu ehitama hakata. Teeks kõigepealt lihtsa MLRS-i? Või veelgi lihtsam - töökindla lõhkepaketi?vk1 kirjutas:mõte on päris vahva, aga:Qtec kirjutas:Eehheeiii, ma olin ikka veits kõrgema lennuga oma postituses, kui lihtsalt vaid SU-25'e ostmine ja teiste lennukite unustamine. Pidasin silmas oma lennukite ehitust, milledele peaksime siiski juurde muretsema kasvõi mõne hävitaja. Samas, kas poleks SU-25 asjalikum kui kopter, millest meie Kamin on rääkinud ja ka mõni siin on sõna võtnud? Mõtlesin loogikaga, et kuna Grusiinidel vist praegu igati raha vaja, siis äkki saaks neilt osta SU-25 tehnoloogia ja kogu teabe. Me vist nende silmis päris heas kirjas hetkel. Kui Eestis L-39 kokku panekuga on hakkama saadud, siis miks ei võiks saada hakkama SU-25 ehitamisega, kui litsentsid jm olemas on? Iseasi on muidugi see, kas see tasuks ära (lennuki hind)? Kas me suudaksime koostöös a'la Iisraeliga neid edasi tuunida? Palju neid annaks edasi tuunida? Palju neid oleks võimalik müüa ja kellele:?:
Hävitaja rolli ei ole SU-25'e võimalik panna aga oma lennuväe seemneks peaks kõlbama küll ning on igati võimekam, kui Tšehhide L-39 või isegi uus L-159.
Kuid eks see paras lahtiste silmadega unistamine ole. Isegi Rootslastel on tükk tegemist, et oma lennukitööstus veepeal hoida. Meile oleks see kordades veelgi raskem
Litsents kuulub firmale OKB Suhhoi, grusiinid võiksid küll (oletame) tehase meile müüa, aga Venemaa blokeeriks selle kohtutes. Eriti kuna tegemist on tema lemmik-naaberriikidegaGruusias asus lihtsalt monteerimistehas, juppe tehti üle Liidu. Katsu näit. Omski oblastist mingeid teliku juppe saada? Mootoridki vene omad.
Edasi tuunida - ei tea, võib-olla. Kuid ka Iisr. firmade rahakott pole nii paks, et Scorpion-i mudelist ülespoole upitada.
Ostjad - Läänes (loe NATO-s) neid ei leia, mujale sa neid müüa ei saa , kuna Venemaa blokeeriks müügi, kahtlastele riikidele müüa ei saaks ja nii polegi ostjaid.
Lisaks - ei tea, et keegi oleks neid ostnud peale külma sõja lõppu, kõik müügid olid pruugitud masinad. End. VLO riigid, nagu Tshehhid jne. on kah sellest masinast juba loobunud, eks vist raha kokkuhoid ja jällegi - kogu varuosade värk peaks käima Vene kaudu.
Kõik on teoorias võimalik, kuid praktiline kasutegur on antud puhul null ruudus. Ehk siis erakordselt null. Teisisõnu absoluutselt mõttetu raha ja energia kulutamine.
No see on küll väga kõrgelennuline utreering minu sõnadest, kuid isegi kui see tõsi oleks ei ole jutt siin isegi mitte sellest, kas me saaksime sellega hakkama või mitte. Jutt on sellest, et meil pole vaja ei ründelennukeid ega ründelennukite tootmist. Samamoodi kui meil pole vaja allveelaevu. Seega taandub jutt võimekusest kusagile sellisele tasandile, milleni pole isegi mõtet küünitada.vk1 kirjutas: Noh, eks sa ise seda mõtet oled kah julgustanud - kui meil juba B737-le hooldust tehakse, siis on meil kõik uksed tehnoloogiamaailmas lahti! Ja raha jagub meil ju kah igasugu kõrgtehnoloogia jaoks
Miks P51?Xender kirjutas:See selline lennukas mõttekäik, kuid kui ründelennukist rääkida, ehk oleks mõistlik juba propellerlennuki peale mõleda midagi P51 sarnast.
Võrreldes SU 25 on max kiirus pea sama P51 784 km/h vs Su 25 950, kandevõime sama mis helikopteril, samuti odav ülalpidada.
no eks ma liialdasin jah meelega , ülejäänud postitusega nõusKilo Tango kirjutas:No see on küll väga kõrgelennuline utreering minu sõnadest, kuid isegi kui see tõsi oleks ei ole jutt siin isegi mitte sellest, kas me saaksime sellega hakkama või mitte. Jutt on sellest, et meil pole vaja ei ründelennukeid ega ründelennukite tootmist. Samamoodi kui meil pole vaja allveelaevu. Seega taandub jutt võimekusest kusagile sellisele tasandile, milleni pole isegi mõtet küünitada.vk1 kirjutas: Noh, eks sa ise seda mõtet oled kah julgustanud - kui meil juba B737-le hooldust tehakse, siis on meil kõik uksed tehnoloogiamaailmas lahti! Ja raha jagub meil ju kah igasugu kõrgtehnoloogia jaoks