Re: Autotehnikateema
Postitatud: 23 Mai, 2024 23:48
Ole nüüd, kõik on saanud liikuma, kes asfaldil, kes pinnaskattel.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Milline fantaasia laseb arvata, et asfaldil ei saa liikuma?
See jutt on minuarust üks linnalegend mille sa oled kusagilt üles korjanud. Kui autot normaalselt tarvitada tuleb paratamatult igapäevaselt ette kehvasid auklike teid, järsemaid pidurdusi jms "loksutamist". Sa tead väga hästi, et kütusesüsteemis on enne pumpa vähemalt 2 filtrit või sõela, need filtreerivad igasuguse soga, mis paagist tulla võib ja pumbale otsest kurja võiks teha, välja. Mikroosakesed pika aja peale muidugi tööpindasid kahjustavad aga see on pikem protsess mitte ei juhtu "ühe kiire kurvi peale". 'OLAVI kirjutas: ↑23 Mai, 2024 15:09 ja kui tühja paaki "kõvasti loksutades" tõuseb paagi põhjast sodi, mis pumbas oleva viimseni kulunud plastikihi pinnalt lahti rebib, siis kiilubki pumbaratta kinni.
On küll olnud sellist juhust, kus tühja paagiga linna risteel äkilist kurvi võttes on bensupump pärast kurvi kokku jooksnud.
Oleneb autost, osadel kiviaegsetel Audidel voolab bensiin otse pumpa ja sealt läheb alles filtrisse. Ühel Hondal läks pumpasi mitu järjest, kuigi sellel oli filtriks "lehvik" otsas, hiljem selgus et täitetorule oli auk sisse roostetanud ning sealt tuli paaki abrasiivi/liiva korralikult. Vbolla ka selle Hyundai pumba võtturil on filter aga paak miskit jama täisFuchs kirjutas: ↑24 Mai, 2024 12:35See jutt on minuarust üks linnalegend mille sa oled kusagilt üles korjanud. Kui autot normaalselt tarvitada tuleb paratamatult igapäevaselt ette kehvasid auklike teid, järsemaid pidurdusi jms "loksutamist". Sa tead väga hästi, et kütusesüsteemis on enne pumpa vähemalt 2 filtrit või sõela, need filtreerivad igasuguse soga, mis paagist tulla võib ja pumbale otsest kurja võiks teha, välja. Mikroosakesed pika aja peale muidugi tööpindasid kahjustavad aga see on pikem protsess mitte ei juhtu "ühe kiire kurvi peale". 'OLAVI kirjutas: ↑23 Mai, 2024 15:09 ja kui tühja paaki "kõvasti loksutades" tõuseb paagi põhjast sodi, mis pumbas oleva viimseni kulunud plastikihi pinnalt lahti rebib, siis kiilubki pumbaratta kinni.
On küll olnud sellist juhust, kus tühja paagiga linna risteel äkilist kurvi võttes on bensupump pärast kurvi kokku jooksnud.
/---/
Fuchs kirjutas: ↑24 Mai, 2024 12:35See jutt on minuarust üks linnalegend mille sa oled kusagilt üles korjanud....OLAVI kirjutas: ↑23 Mai, 2024 15:09 ja kui tühja paaki "kõvasti loksutades" tõuseb paagi põhjast sodi, mis pumbas oleva viimseni kulunud plastikihi pinnalt lahti rebib, siis kiilubki pumbaratta kinni.
On küll olnud sellist juhust, kus tühja paagiga linna risteel äkilist kurvi võttes on bensupump pärast kurvi kokku jooksnud.
... Sa tead väga hästi, et kütusesüsteemis on enne pumpa vähemalt 2 filtrit või sõela, need filtreerivad igasuguse soga, mis paagist tulla võib ja pumbale otsest kurja võiks teha, välja. Mikroosakesed pika aja peale muidugi tööpindasid kahjustavad aga see on pikem protsess mitte ei juhtu "ühe kiire kurvi peale". ...
See samane "lapp" ongi plastvõrgust kott, millest sõltub suuresti bensiinipumba eluiga ja kogu auto enda töökindlus.paadikapten kirjutas: ↑24 Mai, 2024 14:12 Täpsustan marki: Hyundai Getz. Kas sellel isendil on pumba ees filter? Google pildiotsing näitab, et pumba alumises otsas on mingi lapp.
Mis paagi põhjas olla võib, ei tea keegi.
Mitte ainult teoreetiliselt...
Military Blazer. Eelmine omanik tarvitas biodiislit, mina mitte. Alla veerandi paagi kütusetaset ei lasknud. Lubasin sõbra rooli, kes tegi veidi vallatumat sõitu üpris künklikul põlluvaheteel. Pärast seda mõned kilomeetrid maanteesõitu ja seejärel kuulsusrikkalt puksiiriga teenindusse. Positiivne oli see, et saigi paagi puhtaks.Fuchs kirjutas: ↑24 Mai, 2024 12:35See jutt on minuarust üks linnalegend mille sa oled kusagilt üles korjanud.OLAVI kirjutas: ↑23 Mai, 2024 15:09 ja kui tühja paaki "kõvasti loksutades" tõuseb paagi põhjast sodi, mis pumbas oleva viimseni kulunud plastikihi pinnalt lahti rebib, siis kiilubki pumbaratta kinni.
On küll olnud sellist juhust, kus tühja paagiga linna risteel äkilist kurvi võttes on bensupump pärast kurvi kokku jooksnud.
Ilmselt tunnitariifi alusel see töö käib. Lihtsam variant pump paagipealt välja ja sealtkaudu, keerulisem variant kui ligi ei saa tähendab paagi mahavõttu. Mingeid kütuse väljalaske punne paakidel miskaudu võiks puhastamine valutumalt toimuda kaasaegsetel masinatel pole.paadikapten kirjutas: ↑04 Juun, 2024 1:47 Tekkis küsimus. Kas autotöökojad kütusepaake puhastavad ja mis tasu eest?
Lisamärkus: ja puhastamine toimub garantiita, st töö tehakse ära (näidatakse, et paak puhas), aga lubadust "nüüd sul rohkem enam midagi ei juhtu" keegi ei anna. Tean ise juhtumit, kus kolm korda puhastati paaki ja torusid jne, aga ikka ujus sitta uuesti kuskilt välja. St süsteem solki täis ja paagisõel umbes. Ja seda käidi veel kahes erinevas töökojas tegemas, sest esimest kahtlustati praagis ja hoolimatus töössesuhtumises. Seal oli see märkimist vajav nüanss veel, et tegemist oli "kanistrimehega" ja töömehed kahtlustasid, et ju ta ikka ise valab solki sisse. Mees samas väitis, et "kõik kaks korda (saades ja paaki valades) läbi lehtri sõelade ja filtrite ja ei mingit solki ja rögarulle ja mudru tema ei vala, et tal kah kvaliteet-küte ja pikem kogemus juba" jne..Walter2 kirjutas: ↑04 Juun, 2024 8:03Ilmselt tunnitariifi alusel see töö käib. Lihtsam variant pump paagipealt välja ja sealtkaudu, keerulisem variant kui ligi ei saa tähendab paagi mahavõttu. Mingeid kütuse väljalaske punne paakidel miskaudu võiks puhastamine valutumalt toimuda kaasaegsetel masinatel pole.paadikapten kirjutas: ↑04 Juun, 2024 1:47 Tekkis küsimus. Kas autotöökojad kütusepaake puhastavad ja mis tasu eest?