See väljakutse on tegelikult veokile selliste tugikäppade külge panek nagu on need kraanadel ja korvtõstukitel. Õigemini käpad külge relva alusplatvormile, mitte sõidukile, kui õnnestub vältida tagasilöögi kandmist sõiduki veermiku poolt, on võimalik antud sõidukile panna 1 mõõt suurem relv peale, ilma et sõiduk liigselt hüppaks (ja tuli ebatäpne tuleks).Suurte torude platvormid (tankid, haubitsad, jne...) on vist kõik sümmeetrilise disainiga (torn on keskel), kaasaegsed lahingumasinad aga on enamasti kõik asümmeetrilise (nihutatud) disainiga ning neile "suure toru" peale istutamine on seetõttu kindlasti ka mõningane insenertehniline väljakutse.Autokast on seevastu suht popiks muutumas, ka BAE Systems teeb spetsiaalseid RG31 4x4 kastikaid 120mm miinipilduja platvormideks.
See sümmeetria teema tuleb sellest, et sõjamasinatel soovitakse, et masina veermik kannaks tagasilööki (ebasümmeetriline jõuvektor tingib masina erineva käitumise, kas lastakse nt vasakule või paremale.
Praktiliseks näiteks on D-30 haubitsad, mida on mitmes riigis edukalt paigutatud veoauto shassiile ja sedasi saadud suhteliselt odava hinnaga "liikurhaubitsad". Pange otsingusse, tuleb terve müriaad taolisi masinaid.