428. leht 1283-st
Postitatud: 09 Aug, 2009 17:49
Postitas nokkloom
Eesti Strutter? Vabadussõja veebruaris?
Lihtsalt pakun

Postitatud: 09 Aug, 2009 18:05
Postitas Lemet
Nõup
Postitatud: 09 Aug, 2009 18:30
Postitas Anders
äkki miski trofee - Poola lennuvägi?
Postitatud: 09 Aug, 2009 18:39
Postitas Lemet
Ei pole isegi leige...
Postitatud: 09 Aug, 2009 19:19
Postitas kobra
pakuks umbes, et äkki USA
Postitatud: 09 Aug, 2009 19:27
Postitas Lemet
Nii on. Paku siis umbes aastaarv kah, millal need lennukid sõjategevuses osalesid? Või sõja nimetus.
Postitatud: 09 Aug, 2009 23:13
Postitas onemanband
Pakun umbes et Boeing-Stearman Model 75 ja IIms
Postitatud: 09 Aug, 2009 23:44
Postitas Lemet
Valed mõlemad. Teises Maailmasõjasl oli USA viisnurk hoopis teistsugune...
Postitatud: 10 Aug, 2009 0:04
Postitas onemanband
Ajastu on 1916-1917 ja lennuk võib olla Curtiss R-3 või R-4
Postitatud: 10 Aug, 2009 10:15
Postitas Lemet
Nii on, tegu on Mehhiko sõjaga 1916 Aga lennukiks siiski Curtiss R-2. Et lugupeetud kaasfoorumlane Kobra vastas õieti esialgsele küsimusele ja lennukitüüp ep olnud päris täpne, siis järg temale, Onemanbandile aga küsija lugupidamine

Postitatud: 10 Aug, 2009 17:52
Postitas kobra
Kuna hetkel head küsimust pole siis las Onemanband küsib.
Postitatud: 10 Aug, 2009 21:14
Postitas onemanband
Mitu lääne-euroopa liitlasmaade õhulahingüksust sõdis idarindel?
Postitatud: 10 Aug, 2009 21:24
Postitas Lemet
Kas peale prantslaste "Normandia-Nemani" üldse teisi oligi? Teised sooritasid ju vaid ülelende, maandusid varude täiendamiseks venelaste tagalas ning lendasid tuldud teed tagasi.
Postitatud: 10 Aug, 2009 21:30
Postitas onemanband
Ühtedel andmetel on veel, kuigi ma ei tea millega täpsemalt tegu.
Postitatud: 10 Aug, 2009 21:34
Postitas onemanband
Mis seal ikka, sain ise ka targemaks ehk:
In July 1941, the British offered to send a wing of Hawker Hurricane IIB fighters, manned by RAF pilots, to northern Russia to help protect the Allied convoys carrying Lend-Lease materials to the USSR. The RAF pilots were to both fly combat missions, and train Soviet pilots to fly the Hurricanes, after which the aircraft would be handed over to the Soviets, and the pilots returned to Britain. No. 151 Wing was duly formed, constituted of No. 81 and No. 134 Squadrons.