434. leht 666-st

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 14 Juul, 2024 9:14
Postitas vanahalb
isakene kirjutas: 13 Juul, 2024 11:04
Balil olles vilkusid kõik ringiliikuvad veokid nagu ehtsad pedemajakad kõigis värvides. Tuunimata veokit seal ei kohanudki.
Sealkandis kus budism au see on kaitsevad muteada sellised tuled ,narmastega linikud, käsitsi maalitud pildid jms kurjade vaimude eest.
Kui läheks reisile skandinaavia stiilis valge kabiiniga veoautoga , kaks tagasihoidlikku tehasetuld alumises kaitserauas, oleks kuradid kohe hulgakaupa kallal. Nagu Gogoli jutustusei "Vii"

OLAVI reklaamitud lennukituledele ei suuda ma endiselt mingit praktilist lahendust leida. Mis kasu sellest mitme kilomeetrisest valgusvihust on kui juba enne esimest kilomeetrit on kurv. Isegi stepis on kahtlane sest maastik lainetab ja järgmise künka taha nagunii ei näe.
Ega akf neid ometi ise kuskit marketplaces ei müü? :) Kui, siis võib-olla pakuks tibide solaariumile. Kui tõmbas ajalehe pruuniks siis tõmbab nahale ka pruuni kooriku peale ja see kõik on kokkuhoid minutihinnas.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 14 Juul, 2024 9:19
Postitas Lemet
Kui läheks reisile skandinaavia stiilis valge kabiiniga veoautoga
Lugupeetav pole ilmselgelt näiteks taanlaste skandinaavia stiilis veoautot näinud...kunagi oli liikvel lustilugu...

Miks soomlasel kaks lisatuld on?
Sest rohkem ei tohi
Miks svenssonil neli lisatuld on?
Sest rohkem ei lubata.
Miks tasnlasel kuus lisatuld on?
Sest rohkem ei mahu..
Mis kasu sellest mitme kilomeetrisest valgusvihust on kui juba enne esimest kilomeetrit on kurv
Aga kurvini on ju valge...väga valge. Ja kurvi taha ei näe nii ehk naa. Ei öösel, ei päeval.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 14 Juul, 2024 10:57
Postitas Walter2
Fuchs kirjutas: 12 Juul, 2024 8:40 Püsikiirushoidjal on üks meeldiv lisa veel peale "roolis magamise" võimaluse, saab nimelt jalga piduripedaalil valmis hoida ning sedasi ohtlikus kohas pidurdusteekonda tunduvalt lühendada. Kui kits, jalgrattur joodik vms takistus teele äkki tekib jääb ära jala gaasilt pidurile ümbertõstmise protsess.
Alati on võimalus vasaku jalaga pidurdada - suvalise auto puhul, ajasääst on arvestatav. Naise automaadiga sõites teisiti ma ei oskagi enam, harjutamise asi. Eks see ole nõukaaegse koolituse tulem et gaasi- ja piduripedaali jalg on parem jalg, vasak tagugu ainult sidurit.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 15 Juul, 2024 12:08
Postitas Kapten Trumm
Automaatkasti õige käsitsemise (või siis jalatsemise....?) tehnika ongi parema jalaga, nõuka ajaga ei oma seost.
Olen täna kogemata oma W202-ga tööl (automaat), ei kujuta hästi ette, kuskohas sa seda vasakut jalga seal pidurdusvalmis hoiad?
Kui jalatoel, siis kindla peale gaasilt varbab viimine pidurile käib kiiremini ja veakindlamalt.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 15 Juul, 2024 15:58
Postitas OLAVI
Kapten Trumm kirjutas: 15 Juul, 2024 12:08 Automaatkasti õige käsitsemise (või siis jalatsemise....?) tehnika ongi parema jalaga, nõuka ajaga ei oma seost.
Olen täna kogemata oma W202-ga tööl (automaat), ei kujuta hästi ette, kuskohas sa seda vasakut jalga seal pidurdusvalmis hoiad?
Kui jalatoel, siis kindla peale gaasilt varbab viimine pidurile käib kiiremini ja veakindlamalt.
Otepää lumistel ja jäistel kuplitel autopiloot peal ning kummalgi pedaalil üks jalg.
Ega autosõit ei kulge ainult kuiva suvist asfalti mööda.
Osav autojuht saab hakkama ka ainult vasaku jalaga (olenemata pedaalide arvust) kui näiteks parema jala luu on puru, ainult linnas on keerulisem.
Probleem on juhi õppimisvõimes ja kordinatsioonis.
See on umbes sama lihtne õppida nagu jalgrattal ristis kätega sõitmist.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 15 Juul, 2024 16:41
Postitas _dumbuser_
Walter2 kirjutas: 14 Juul, 2024 10:57 Alati on võimalus vasaku jalaga pidurdada - suvalise auto puhul, ajasääst on arvestatav. Naise automaadiga sõites teisiti ma ei oskagi enam, harjutamise asi. Eks see ole nõukaaegse koolituse tulem et gaasi- ja piduripedaali jalg on parem jalg, vasak tagugu ainult sidurit.
Neid kahe jalaga autiomaatkastiidioote on masendavalt palju. Sõita nad ei oska ja kui satud mõne sellise taga liikuma siis oleks nagu mingi ilgelt suur punane suunatuli. Sest peale kiirendamise ja siis kohe pidurdamise nad muid asju teha ei mõista. Neist on loendamtuid juhtumeid kus nutetakse esinduses, et piduriklotsid on sitad ja kui nad lõpuks oma sõidutehnika ette näitavad siis jäävadki edasi nutma. Nõukaajaga pole siin küll mitte midagi peale hakata.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 15 Juul, 2024 18:25
Postitas Walter2
Ega vasaku jalaga pidurdamine tähenda siis seda, et see pidevalt pidurit tallab - teeb täpselt sama mis parem jalg. Nagu öeldud - harjumise asi. Enne kui maha teha proovige, üllatavalt ergonoomiline (kasvõi juba seepärast et gaas- ja pidur ei asu samal tasapinnal et neid oleks mugav sama jalaga käsitseda). Kui enne pole kasutanud siis tuleb valmis olla peaga tuuleklaasi lennuks kuna lihasmälus on vasak jalk ikka on-off sidurijalg ning piduri doseerimist peab ikka harjutama. Kellel kahe silma vahele jäi, siis nõukaaega sai mainitud sellega seoses, et siis oli koolitusel nagu aamen kirikus et gaasi ja pidurit käsitseb ainult parem jalg ning vasak jäägu sidurile. Algõppe koolituse käigus veeti meid ka miskisse Automi, Almavü või krt. enam mäletab mis asutusse, kus muuhulgas sai testida reaktsioonikiirust masinal, mis eeldas parema jalaga gaasi andmist ning punase tule süttides tuli sama jalaga pidurdada. Kerget tormi veeklaasis tekitasid tüübid kes otsustasid seal vasaku jalaga pidurdada nind seeläbi kahtlaselt head tulemused said. :) Katse riiki kukutada paraku läbi ei läinud, peavoolust irdujad avastati kiiresti koos järgneva parteilise karistusega ning epistliga, et pidurdamine toimub ikka parema jalaga. Mis oleks sõidueksamil toimunud kui oleksid vasakut jalga pidurdamiseks kasutanud ei oska öelda - siduriga autol üldiselt ei kasuta ja keegi proovima ka ei hakanud.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 15 Juul, 2024 18:44
Postitas _dumbuser_
Walter2 kirjutas: 15 Juul, 2024 18:25 Ega vasaku jalaga pidurdamine tähenda siis seda, et see pidevalt pidurit tallab - teeb täpselt sama mis parem jalg. Nagu öeldud - harjumise asi. Enne kui maha teha proovige, üllatavalt ergonoomiline (kasvõi juba seepärast et gaas- ja pidur ei asu samal tasapinnal et neid oleks mugav sama jalaga käsitseda). Kui enne pole kasutanud siis tuleb valmis olla peaga tuuleklaasi lennuks kuna lihasmälus on vasak jalk ikka on-off sidurijalg ning piduri doseerimist peab ikka harjutama. Kellel kahe silma vahele jäi, siis nõukaaega sai mainitud sellega seoses, et siis oli koolitusel nagu aamen kirikus et gaasi ja pidurit käsitseb ainult parem jalg ning vasak jäägu sidurile. Algõppe koolituse käigus veeti meid ka miskisse Automi, Almavü või krt. enam mäletab mis asutusse, kus muuhulgas sai testida reaktsioonikiirust masinal, mis eeldas parema jalaga gaasi andmist ning punase tule süttides tuli sama jalaga pidurdada. Kerget tormi veeklaasis tekitasid tüübid kes otsustasid seal vasaku jalaga pidurdada nind seeläbi kahtlaselt head tulemused said. :) Katse riiki kukutada paraku läbi ei läinud, peavoolust irdujad avastati kiiresti koos järgneva parteilise karistusega ning epistliga, et pidurdamine toimub ikka parema jalaga. Mis oleks sõidueksamil toimunud kui oleksid vasakut jalga pidurdamiseks kasutanud ei oska öelda - siduriga autol üldiselt ei kasuta ja keegi proovima ka ei hakanud.
Ära võta isiklikult.
Oled ehk kuulnud/lugenud seda kuidas "pedaalid lähevad segi ?" See erinev tasapind ongi põhjusega, et ei saaks väga segi minna.Kui Sa seal aga suvaliselt kõigi kahe jalaga otsas istud siis oled edukalt selle võimaluse nullinud.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 7:46
Postitas Väino
Pilt Sulavkaitse.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 8:17
Postitas Kapten Trumm
Vajadus kahe jalaga (korraga) automaatkastiga auto pedaale käsitseda on kelbas. Võibolla mingitel väga markantses oludes. "Otepää libedatel kallakutel" ei anna see mitte midagi juurde. Õppige parem sõitma.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 8:19
Postitas Kapten Trumm
_dumbuser_ kirjutas: 15 Juul, 2024 16:41 Neid kahe jalaga autiomaatkastiidioote on masendavalt palju. Sõita nad ei oska ja kui satud mõne sellise taga liikuma siis oleks nagu mingi ilgelt suur punane suunatuli. Sest peale kiirendamise ja siis kohe pidurdamise nad muid asju teha ei mõista. Neist on loendamtuid juhtumeid kus nutetakse esinduses, et piduriklotsid on sitad ja kui nad lõpuks oma sõidutehnika ette näitavad siis jäävadki edasi nutma. Nõukaajaga pole siin küll mitte midagi peale hakata.
Siit ehk tulebki välja põhjus, miks automaatkastiga auto juht suudab linnas kilomeetri jooksul umbes 30 korda pidurit katsuda (isiklik tähelepanek).
Tänapäeva auto on sõidusuuna säilitamisel tunduvalt tundlikum ja targem kui idioot koordineerimatult mõlemaid pedaale tallamas.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 8:50
Postitas AMvA
OLAVI kirjutas: 15 Juul, 2024 15:58
Kapten Trumm kirjutas: 15 Juul, 2024 12:08 Automaatkasti õige käsitsemise (või siis jalatsemise....?) tehnika ongi parema jalaga, nõuka ajaga ei oma seost.
Olen täna kogemata oma W202-ga tööl (automaat), ei kujuta hästi ette, kuskohas sa seda vasakut jalga seal pidurdusvalmis hoiad?
Kui jalatoel, siis kindla peale gaasilt varbab viimine pidurile käib kiiremini ja veakindlamalt.
Otepää lumistel ja jäistel kuplitel autopiloot peal ning kummalgi pedaalil üks jalg.
Autopiloot peal ja kummalgi pedaalil jalg :lol:

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 9:00
Postitas Kilo Tango
Pedaalidel "tantsimine" e. vasaku jala kasutamine nii siduri- kui ka piduripedaali tallamiseks on rohkem võidusõitjate teema. Tavaliikluses puudub selle järele igasugune vajadus. Ka automaatkasti puhul. Eriti tänapäeval, kui pea kõigil autodel on peal püsikiiruse hoidja. Kui vajadus tekib on juht oma oskuseid liiklust lugeda selgelt üle- ja liikumiskiirust alahinnanud.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 9:06
Postitas davidsoniharald
Kapten Trumm kirjutas: 16 Juul, 2024 8:19
Tänapäeva auto on sõidusuuna säilitamisel tunduvalt tundlikum ja targem kui idioot koordineerimatult mõlemaid pedaale tallamas.
Sõidusuund ja pedaalid. Kes küll suudaks mõista, mida sa siin öelda tahtsid? :scratch:

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 16 Juul, 2024 9:28
Postitas Kapten Trumm
Kilo Tango kirjutas: 16 Juul, 2024 9:00 Pedaalidel "tantsimine" e. vasaku jala kasutamine nii siduri- kui ka piduripedaali tallamiseks on rohkem võidusõitjate teema. Tavaliikluses puudub selle järele igasugune vajadus. Ka automaatkasti puhul. Eriti tänapäeval, kui pea kõigil autodel on peal püsikiiruse hoidja. Kui vajadus tekib on juht oma oskuseid liiklust lugeda selgelt üle- ja liikumiskiirust alahinnanud.
Siin üritatakse viidata mõlemad jalad pedaalidel sõitmisele kuskil kuppelmaastikul sellele, et automaatkastiga autol on üldiselt nadi mootoriga pidurdamise võime.

Selle saavutamiseks tuleb vajadusel käsitsi käikusid alla vahetada, mitte mõlema jalaga pedaalidel elada. Esisillaveoga autodel seda teha tuleb muidugi ülimalt ettevaatlikult, et ei tekiks olukord, kus tagaots kipub esimesest ette minema.

Tol hetkel, kui pidurit on vaja vajutada, pole ju gaasi vaja vajutada. St opereerida tuleb ikka sama parema jalaga ja kui eesmärgiks pole burnouti teha, siis vasak jalg tuleks kenasti seal jalatoel hoida.