Meeldib sulle ikka näppu ja seda muud asja võrrelda

Aga kõige mõtekam on ikka võrdsed autod võrdsetes tingimustes testi panna ja vaadata, kes parem on.
Võrdsetes tingimustes testis nt 18 m slaalomis on Vaz-2101 kiirem kui Audi A6.Aga kõige mõtekam on ikka võrdsed autod võrdsetes tingimustes testi panna ja vaadata, kes parem on.
VAZ-2101 on ju POOL TONNI kergem kui A6... mis võrdsetest asjadest jutt siin käib siis...Kapten Trumm kirjutas:Võrdsetes tingimustes testis nt 18 m slaalomis on Vaz-2101 kiirem kui Audi A6.
Georges kirjutas:Torsen oli nimeks tal. Sellega kuhugi lumevalli või metsa vahele kinni jäämine oli suisa
oskus.
Ega Trummi jaoks ju vahet ei ole, tingimused on võrdsed, peaasi et tema väidet kinnitabHydrazine kirjutas:VAZ-2101 on ju POOL TONNI kergem kui A6... mis võrdsetest asjadest jutt siin käib siis...Kapten Trumm kirjutas:Võrdsetes tingimustes testis nt 18 m slaalomis on Vaz-2101 kiirem kui Audi A6.
Kui üks ratas on õhus, kantakse vedu 100% teisele. Läbi ei libise kunagi. Vedu jaotatakse vastavalt pidamisele. No mis eelis tal muidu oleks.Hydrazine kirjutas:Tühipaljas Torsen diffiga piisab kui üks ratas jääb täitsa õhku tühja käima ja ongi kogu lugu, siis teisele poole ei kanta midagi. Siis on juba lisa-abimehi vaja, jäike lukke, sidureid, piduritega jäntimist jne... oleneb kuidas keegi lahendanud on.
Küss oli esiteks selles, et tollasel "Shõrokil" nagu neid kutsuti polnud ühtegi lukku, aga asja põhipint on selles et pisike Lancia oma lukkudega tiris selle rauakolaka paksust liivast välja nagu nalja.Kapten Trumm kirjutas:Maastikuomadused sõltuvad päris palju ka sõiduki massist, sestap nende 2-tonnise tühimassiga luksusmaasturite omadusi ei maksa alati nende hinnaga võrdeliseks pidada.
Liivasel pinnasel loeb see eriti palju, näiteks kergekaaluline Iltis või UAZ ronib erilise vaevata läbi sealt, kuhu Chevroletiga pole mõtet katsetama minnagi.
Ei ole nii, kas tõesti ei viitsi kasvõi internetist lugeda, kus on lõputu hulk infot selle kohta. Ratta õhku jäämine on Torsen-difri nõrk koht, sest ei ole võimalik suunata 100% jõudu ainult ühele poole.Georges kirjutas:Kui üks ratas on õhus, kantakse vedu 100% teisele. Läbi ei libise kunagi. Vedu jaotatakse vastavalt pidamisele. No mis eelis tal muidu oleks.
Tegelikult saab ka lahtise difriga liivas sõita teatud mööndustega, kummid tuleb pooltühjaks lasta ja siis on ka suht oluline ikka milliste oskustega juht parasjagu pulkade taga on.mx77 kirjutas:Küss oli esiteks selles, et tollasel "Shõrokil" nagu neid kutsuti polnud ühtegi lukku, aga asja põhipint on selles et pisike Lancia oma lukkudega tiris selle rauakolaka paksust liivast välja nagu nalja.Kapten Trumm kirjutas:Maastikuomadused sõltuvad päris palju ka sõiduki massist, sestap nende 2-tonnise tühimassiga luksusmaasturite omadusi ei maksa alati nende hinnaga võrdeliseks pidada.
Liivasel pinnasel loeb see eriti palju, näiteks kergekaaluline Iltis või UAZ ronib erilise vaevata läbi sealt, kuhu Chevroletiga pole mõtet katsetama minnagi.
Kui Hummeri militaarversioon ka nende torsenitega on, siis selle põhjus võib olla tegelikult lollikindlus, üks idioodist reamees suudab peale unustatud lülitatava lukustusega või muidu valesti kasutatud silla ikka päris pilbasteks teha. Torsenil pole põhimõtteliselt midagi lülitada ja selle kestvus sõltub rohkem hooldusest (õlivahetus), hooldesüsteem on üle dumbuserite pea ja kontrollitakse natuke kõrgemate ja suurema ajumahuga tegelaste poolt. Pole see USA armee reamees ka midagi seninägematut, samasugune märgade kõrvatagustega vastutusvõimetu tattnina nagu siingi komisjoni järjekorras istuvad. Mitte ilmaasjata pole ameerika autode peeglitel kiri "objektid peegis on lähemal kui nad tunduvad".2) "Hummer! The HMMWV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction."
Kasutajad foorumit lugemas: TALUPOEG TALUJA ja 3 külalist