On ju ammu juba olemas?Madis Reivik kirjutas:Ilmselt toimub tõeline revolutsioon siis kui saab tootmisküpseks mingi alumiiniumi või raua baasil aku, kus tooraine ei pidurda
https://en.wikipedia.org/wiki/Nickel%E2 ... on_battery
On ju ammu juba olemas?Madis Reivik kirjutas:Ilmselt toimub tõeline revolutsioon siis kui saab tootmisküpseks mingi alumiiniumi või raua baasil aku, kus tooraine ei pidurda
Aamen selle peale!!!!Kui praegu kuskil maapiirkonnas oleks vaja hommikul kella kaheksaks Paide piimakombinaati või Imavere saeveskisse tööle saada siis miski valemiga kraaabib ikka €1000 kokku ja sellega saab täitsa rattad alla. Kuivõrd sõidetav on €1000 maksev pruugitud elektriauto?
Tesla..
Huvitav, palju kaalub ja maksab akupakwtt, mis lubaks 40 tonni kaheksa tunniga kuuesaja kilomeetri taha vedada. Ning mitu laadimistsüklit kestab ning milline oleks sellise paketi laadimisaeg.
Some kirjutas:Korraks vaatasin ka neid 2013a Leafe, et äkki saaks naisele või nii... Aga nad tikuvad ca 160 kilomeetrit ühe laadmisega sõitma ...
Kriku kirjutas:On ju ammu juba olemas?Madis Reivik kirjutas:Ilmselt toimub tõeline revolutsioon siis kui saab tootmisküpseks mingi alumiiniumi või raua baasil aku, kus tooraine ei pidurda
https://en.wikipedia.org/wiki/Nickel%E2 ... on_battery
Some kirjutas:...
Muide, kas keegi teab, kuidas kodus töösõidukit laadides korraldada, et arve maksaks tööandja?
Lemet kirjutas:Huvitav, palju kaalub ja maksab akupakwtt, mis lubaks 40 tonni kaheksa tunniga kuuesaja kilomeetri taha vedada. Ning mitu laadimistsüklit kestab ning milline oleks sellise paketi laadimisaeg.
Lemet kirjutas:...Rekka eluiga võib vabalt olla pealt miljoni, seda mootorit vahetamata, mitu akupaketti selle maa peale vahetada tuleb...
https://youtu.be/56862W24HK8?t=448Siin videos väidetakse, et rekkaga võrdse sõidukaugusega aku kaalub 8-16 tonni.Kilo Tango kirjutas:Lemet kirjutas:Huvitav, palju kaalub ja maksab akupakwtt, mis lubaks 40 tonni kaheksa tunniga kuuesaja kilomeetri taha vedada. Ning mitu laadimistsüklit kestab ning milline oleks sellise paketi laadimisaeg.
Tesla Semi akupakk peaks kaaluma praeguste akude puhul ca. 3 tonni. Ilmselt ootabki Semi turule toomine 4680 akude taga, millega saab aku massi umbes poole väiksemaks.
Arvestama peab ka, et tavaliselt on rekka mootor u. pool tonni ning teine pool tonni veetakse ka kütust kaasa. Mõnikord ka rohkem (isegi poolteist tonni).
Ehk siis elektrilise rekka akudest tulenev lisamass on ca. pool tonni kuni tonn. Parimal juhul 0.
Some kirjutas:https://forte.delfi.ee/artikkel/94447235/faktikontrolli-faktikontroll-kas-e-autod-peatavad-kliimakatastroofi
Pisut teistmoodi vaatenurk.
Kui tahta kiireid lahendusi, siis iga keskkonnasäästlik lahendus on tarbimise ja kasutamise vähendamine, mitte asjade ja mustrite asendamine teise mustriga. Ehk siis tuleb vähendada mõttetut sõitmist, mitte anda asjatuks sõitmiseks alternatiivset toodet.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline