459. leht 908-st
Re: Nali
Postitatud: 29 Mai, 2017 10:57
Postitas huvitun
Viis põhjust, miks venelased Ameerikast tagasi tulevad.
1) Ei oska inglise keelt
2) Ükskõik millise elukutse või kutseoskuse puudumine
3) Soovimatus omaks võtta kohalik eluviis ja sobituda sellega
4) Erapoolik suhtumine võõrasse kultuuri
5) Laiskus
Jana Anders
Raamatu "Minu Ameerika Elu" autor.
Re: Nali
Postitatud: 29 Mai, 2017 21:44
Postitas ruger
Thank you for calling Jared Kushner.
For English, press 1.
For Spanish, 2.
For Russian, hang up, delete everything, and meet me in the park.
Re: Nali
Postitatud: 30 Mai, 2017 17:08
Postitas kaugeltuuriv
http://rusjev.net/2017/05/30/v-rossii-r ... koy-video/
Midagi mustast huumorist kurva lõpuga,kaks töökat nafta ja gaasimajanduse tõõtajat lõikamas gaasilõikajaga bensiinihaagist mahutitega rikastatud platsil.
Ja oh ime ime plahvataski,peab ikka palju viina peas olema või ajude asemel tühjus,et sellist lollust teha.Huvitaval kombel proovisid sama minu Moskva väeosa ajateenijad aga õnneks sattus sellele valveohve peale ja suurem pauk jäi ära.
Re: Nali
Postitatud: 30 Mai, 2017 17:13
Postitas Kriku
Ma oletaks, et üritasid lahti sulatada leeklambiga?
Aga üldiselt on ikka väga must huumor kellegi viimaseid elusekundeid niimoodi vaadata...

Re: Nali
Postitatud: 30 Mai, 2017 21:05
Postitas eloscuro
Viide tehnilisele veele paagi küljel lisab juhtunusse intriige.
Re: Nali
Postitatud: 30 Mai, 2017 21:21
Postitas huvitun
KREMLIL KATUS SÕIDAB (mõni teadis seda ehk ammu aga iseasi kui näed oma silmaga) - ehk tormi tagajärjed Moskva oblastis

Re: Nali
Postitatud: 30 Mai, 2017 22:56
Postitas Manurhin
vesse kirjutas:
Viide tehnilisele veele paagi küljel lisab juhtunusse intriige.
Nii nagu sitta nimetatakse peenemas keeles fekaaliks, võib ju ka bensiini nimetada tehniliseks veeks. Jääb vähemalt kõigi ADR-nõuetega mässamine ära. Lõppude lõpuks - tsistern on tsistern ja vedelik on vedelik. Ja kui ikka vedada on tarvis, siis Venemaal lahendatakse asjad põhimõttel nada, Fedja, nada! Ja kui väga "nada", viiakse kütusekoorem kasvõi sibiautoga kohale.
Re: Nali
Postitatud: 31 Mai, 2017 5:58
Postitas Sugga 21
Sõber rääkis kunagi loo paagi keevitamisest vene kroonus.Olevat olnud keevitajaks üks mägedepoeg.Võtnud siis äsja maha monteeritu bensiinipaagi ja kohe tulega kallale.Töökoda oli hetkega sõduritest tühi olnud.Käiski korralik pauk ja kui julgemad vaatama läksid oli vend juba suure haamriga paagi kallal,et paagile endine kuju tagasi anda.Järjekordne kinnitus,et lollidel vahel veab.
Re: Nali
Postitatud: 31 Mai, 2017 6:19
Postitas Illike
Meil osad bensavosid ei käivitunud starterist (akud maha müüdud). No siis tõugati üksteist käima, ikka taguotsad vastakuti, väike nõks ja käis. Mis oli aga asja tagajärg - tsisternid hakkasid lekkima. Loomulikult tuleb praod kinni keevitada. Nii olidki mõned tsisternid meil üsna ümmargused. Kõige toredam juhus oli aga see, kui üks kodanik otsustas seestpoolt pragu kinni keevitada. Kui see pauk ära käis, siis oli kena vaadata kui kodanik luugist välja lendas ja maandus masina kõrvale. Kuid nagu ikka, ega see keevitustöid ei peatanud. Hommikuks oli asi parandatud ja värvitud.
Re: Nali
Postitatud: 31 Mai, 2017 17:36
Postitas kaugeltuuriv
https://www.youtube.com/watch?v=aGffgoNa4CA
Järgmine must huumor Venemaa stiilis.
Konkurss "Kes suudab juua kõige rohkem viina",tulemus selline,et esikoha omanik(alkohoolik,kellel ei olnud enam maksa olemaski,lihtsalt oli viinast juba enamuses ära kärvanud),kes jõi ära 3 liitrit viina kooles ära ja 5 osalejat sattusid reanimatsooni.......
Kenad võistlused seal Venemaal

Re: Nali
Postitatud: 31 Mai, 2017 20:49
Postitas hulgus
Kui juba meenutusteks läks...
Kuskil kaugel Siberis, -30-40c pakases, otsustasid tumeda veregrupiga katlakütjad selgeks teha, palju on masuuti maa aluses mahutis.
Kuna pütis teadagi pime kui neegri p----s, siis otsustasid sõdalased mahutit seestpoolt valgustada. Ainus käepärane vahend oli vinklijupist, kaltsust ja diiselkütusest moodustatud tõrvik.
See soldat kes malmluuki kergitas olla kuulu järgi hiljem haiglasse koolend, teine kes tõrvikut auku sokutas jäi vist ellu, aga meile sellest ei räägitud.
Mahuti ise oli pealt avatud kui konservikarp ja juppe leidunud mitmesaja meetri raadiuses.
Tulem: kesk siberi pakast läbikülmunud masuut, kevadeni mittetöötav ja üdini lõhkikülmunud katlamaja. Paar puidust kasarmut mida ei jõutud ümber ühendada vms. muutusid jäälossideks.
Re: Nali
Postitatud: 01 Juun, 2017 4:49
Postitas huvitun
Re: Nali
Postitatud: 01 Juun, 2017 9:11
Postitas mart2
hulgus kirjutas:Kui juba meenutusteks läks...
Kuskil kaugel Siberis, -30-40c pakases, otsustasid tumeda veregrupiga katlakütjad selgeks teha, palju on masuuti maa aluses mahutis.
Kuna pütis teadagi pime kui neegri p----s, siis otsustasid sõdalased mahutit seestpoolt valgustada. Ainus käepärane vahend oli vinklijupist, kaltsust ja diiselkütusest moodustatud tõrvik.
See soldat kes malmluuki kergitas olla kuulu järgi hiljem haiglasse koolend, teine kes tõrvikut auku sokutas jäi vist ellu, aga meile sellest ei räägitud.
Mahuti ise oli pealt avatud kui konservikarp ja juppe leidunud mitmesaja meetri raadiuses.
Tulem: kesk siberi pakast läbikülmunud masuut, kevadeni mittetöötav ja üdini lõhkikülmunud katlamaja. Paar puidust kasarmut mida ei jõutud ümber ühendada vms. muutusid jäälossideks.
kas keegi selle jutuga üle ei pingutanud?
Raske (pea võimatu) oli tavalisele
diislile isegi suvel tikuga tuld külge saada, ja nüüd äkki -30C võtab külmunud
masuut plahvatada?

Re: Nali
Postitatud: 01 Juun, 2017 11:01
Postitas Che Latino
... või-siis plahvatasid masuudist eraldunud aurud ???
Re: Nali
Postitatud: 01 Juun, 2017 11:11
Postitas herman30
Aga kas diislist läheb auru nagu bensiinist? Olen aru saanud et ei.