Hertsogi tegemised
veel siis üks kobe aaria hiiglane su uuele riiulile.
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

nädala uued tulijad siis kah:


üks asi on veel tulemas, siis peaks see aasta kõik olema...


üks asi on veel tulemas, siis peaks see aasta kõik olema...

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Lahedad komplektid mõlemad.
Umbes samas kaalukategoorias, aga leopard jäigi ainult prototüübiks.
Miks, teab fossiil ehk paremini pajatada.
Huvipakkuv on see, et sellele masinale oli Maybachil erandlik mootoriversioon indeksiga157. Ehk siis 15,7liitrit töömahtu ja 550hj.
Imetlusväärne ampluaa, kattis see firma ju kogu wehrmacti tankipargi vajaduse.
Alates PanzerIb 4liitrise ja 100hj. mootoriga ja lõpetades E100 29,5liitrise ja 1050hj. mootoriga.
Vot see oli innovatsioon.
Venkudel oli ju sisuliselt ainuke arvestatav jõuallikas "legendaarne" V2diisel, mida topiti kõikidele masinatele, kuhu ta ainult mahtus. Kaasa arvatud BT viimased seeriad või sõja "võitja" IS3.
Umbes samas kaalukategoorias, aga leopard jäigi ainult prototüübiks.
Miks, teab fossiil ehk paremini pajatada.
Huvipakkuv on see, et sellele masinale oli Maybachil erandlik mootoriversioon indeksiga157. Ehk siis 15,7liitrit töömahtu ja 550hj.
Imetlusväärne ampluaa, kattis see firma ju kogu wehrmacti tankipargi vajaduse.
Alates PanzerIb 4liitrise ja 100hj. mootoriga ja lõpetades E100 29,5liitrise ja 1050hj. mootoriga.
Vot see oli innovatsioon.
Venkudel oli ju sisuliselt ainuke arvestatav jõuallikas "legendaarne" V2diisel, mida topiti kõikidele masinatele, kuhu ta ainult mahtus. Kaasa arvatud BT viimased seeriad või sõja "võitja" IS3.
värv ja läikiv lakk on peal. kasutasin siis seekord nö. "kaheksajala" ("octopus" )värviskeemi. tegelikkuses värviti sedamoodi mingi viimae sats Henscheli tehases valmistatud Königstiger-eid.

kuna tegelikkuses ei saanud E-100 kunagi veermiku faasist kaugemale, siis värvida võin seda nii nagu hing ihkab. minu visioon asjast siis:







kuna tegelikkuses ei saanud E-100 kunagi veermiku faasist kaugemale, siis värvida võin seda nii nagu hing ihkab. minu visioon asjast siis:







https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Võtab ilmet!
Kamolahendus on väga leidlik, pole sellist skeemi näinudki.
Lintide värvitoon meeldib väga, on neid siis alati vaja tumepruuniks toonida.
Tehnilise poole pealt päriks, kas laterna toitejuhet pole ette nähtud?
Kuidagi ei usu, et selle tarbeks on läbi hirmpaksu esisoomuse auk puuritud.
Esimene pilt tekitab emotsiooni, et ehk värvida masinale valge haakrist.
Oleks nagu väike etüüd pealkirjaga "hitler kaputt!"
Kamolahendus on väga leidlik, pole sellist skeemi näinudki.
Lintide värvitoon meeldib väga, on neid siis alati vaja tumepruuniks toonida.
Tehnilise poole pealt päriks, kas laterna toitejuhet pole ette nähtud?
Kuidagi ei usu, et selle tarbeks on läbi hirmpaksu esisoomuse auk puuritud.
Esimene pilt tekitab emotsiooni, et ehk värvida masinale valge haakrist.
Oleks nagu väike etüüd pealkirjaga "hitler kaputt!"
Tõeline julgustükk valida nii ebatavaline/harjumatu värviskeem! Aga väga tubli!!!
Tekib ainult küsimus, kas kamo maaliti ka tanki torni alla jääval kerepinnal. Kui torn oli värviprotseduuride ajal mingis asendis välja pööratud, siis sinna sattus kindlasti ka värvi, aga kogu torni alla jääv pind?
Tekib ainult küsimus, kas kamo maaliti ka tanki torni alla jääval kerepinnal. Kui torn oli värviprotseduuride ajal mingis asendis välja pööratud, siis sinna sattus kindlasti ka värvi, aga kogu torni alla jääv pind?
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Manstein toitejuhet juba mainis. Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
Kahurisuudme augud võiks samuti läbi puurida.
Paraku, kuna juhi ja radisti luugid on vormitud alusplaadiga ühte detaili, siis see osa jääb kuidagi ilmetuks, Kuid see on pigem tootja kapsaaeda.
Muidu edeneb hästi. Kamovalik on suurepäraselt õnnestunud ja teostatud.
Kristjan
Kahurisuudme augud võiks samuti läbi puurida.
Paraku, kuna juhi ja radisti luugid on vormitud alusplaadiga ühte detaili, siis see osa jääb kuidagi ilmetuks, Kuid see on pigem tootja kapsaaeda.
Muidu edeneb hästi. Kamovalik on suurepäraselt õnnestunud ja teostatud.
Kristjan
vastan küsimustele kõigepealt:

vast oli piisav kaitsekõne
õukidjuuk. esitlen siis mudelit nr 28, Saksa metallihunnik E-100. toode Dragonilt ja mitte enam esimeses nooruses. juppe polnud küll palju, kuid kokkupanemine oli keerukas. seda just veermiku osas. teine aspekt, mis mulle nii E-100 kui ka Mausi juures ei meeldinud, on tõsiasi, et need on ikkagi liiga suured. liigasuured detailid kinnitada, töödelda, koos hoida jne. ropult suur asi. not nice... värvi kulus ka jube palju. kuna kamo-valik oli julge, siis pidi nägema kõvasti vaeva, et see ka nüüd niiöelda lõpuni välja mängiks. vast mängib. täpitasin seda valge, kollase ja pruuniga. lisasin erinevaid plärakaid erinevatesse kohtadesse ning tegin tumeda pesu. seda kõike selleks, et luua mulje nagu tegemist oleks uue, kuid juba vatti saanud masinaga. pmtselt algas lahing juba tehaseõuel. kuna jõuluvana ja mingid muud apokalüptilised lojused saab praegusel ajal ettekäändeks tuua, siis... ostsin endale fotoka ka lõpuks. et aitab telefonist. valgust küll praegu palju pole, sestap kannatate ehk mu paar klõpsu ära. kui valgemaks läheb, siis katsetan mudiugi uuesti.





ja siin siis antud toode, koos konkureeriva atribuudiga. lisaks tundmatu sõdur Hans Kurtz, elukohaga Prenzlauer Promenade 48, Berlin, 13089, abielus, kolme lapse isa. iseloom kindel ja põhjamaine. muus osas täiesti anonüümne...

süüdi. mõtlesin, et teeks sisi selle juhtme ära. selgus et majapidamises pole ühtegi juppi sobivat traati. natuke nõme isegi. seega tegin seda mida oskan kõige paremini: ei teinud midagi.Tehnilise poole pealt päriks, kas laterna toitejuhet pole ette nähtud?
julgen vastu väita. küljeplaate küll reaalses elus näha ei õnnestunud, sest külge neid ei pandudki. küll aga on selge, et need plaadid on kinnitatud kere külge poltidega. ei mingit keevist. muidu ei oleks võimalik ju rattaid ega linti näiteks vahetada. ei ole eriti rentaabel iga kord plaate lahti ja pärast tagasi kokku keevitama... polditud on need ju ainullt kere ülemise serva külge. sestap on seal ka vahed sees. nii ütleb minu loogika. pealegi oli see dragoni toode ikka s*taks kõver ka kohati...Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
vot ei teagi kohe öelda. ma igaks juhuks värvin alati kere ja torin eraldi. seega siis on minu mudelitel torni all kindlasti värvilaigudKui torn oli värviprotseduuride ajal mingis asendis välja pööratud, siis sinna sattus kindlasti ka värvi, aga kogu torni alla jääv pind?

vast oli piisav kaitsekõne

õukidjuuk. esitlen siis mudelit nr 28, Saksa metallihunnik E-100. toode Dragonilt ja mitte enam esimeses nooruses. juppe polnud küll palju, kuid kokkupanemine oli keerukas. seda just veermiku osas. teine aspekt, mis mulle nii E-100 kui ka Mausi juures ei meeldinud, on tõsiasi, et need on ikkagi liiga suured. liigasuured detailid kinnitada, töödelda, koos hoida jne. ropult suur asi. not nice... värvi kulus ka jube palju. kuna kamo-valik oli julge, siis pidi nägema kõvasti vaeva, et see ka nüüd niiöelda lõpuni välja mängiks. vast mängib. täpitasin seda valge, kollase ja pruuniga. lisasin erinevaid plärakaid erinevatesse kohtadesse ning tegin tumeda pesu. seda kõike selleks, et luua mulje nagu tegemist oleks uue, kuid juba vatti saanud masinaga. pmtselt algas lahing juba tehaseõuel. kuna jõuluvana ja mingid muud apokalüptilised lojused saab praegusel ajal ettekäändeks tuua, siis... ostsin endale fotoka ka lõpuks. et aitab telefonist. valgust küll praegu palju pole, sestap kannatate ehk mu paar klõpsu ära. kui valgemaks läheb, siis katsetan mudiugi uuesti.





ja siin siis antud toode, koos konkureeriva atribuudiga. lisaks tundmatu sõdur Hans Kurtz, elukohaga Prenzlauer Promenade 48, Berlin, 13089, abielus, kolme lapse isa. iseloom kindel ja põhjamaine. muus osas täiesti anonüümne...


https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Ma täpsustan oma märkust - pean silmas korpuse enda külgmisi plaate. Pilt vast annab edasi mida ma mõtlen - kui tähelepanelikult vaatad, on Dragon sinna isegi keevisõmbluse moldinud, need aga ei kinnitu sul millegi külge.Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
julgen vastu väita. küljeplaate küll reaalses elus näha ei õnnestunud, sest külge neid ei pandudki.

Valmis mudeli kohta - Viimistlus on sul tasemel - dekaalide alla on ainult kõvasti õhku jäänud. Viimane pilt on väga mõnus - selgelt on näha, et E-100 on ikka kõvasti seksikam, kui Porsche kastikujuline "Maus"
lahedad massinad mul ka ootel 1:72 mõõdus, mõtlen kas kevadeks ka teha?
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Väga rariteetsed mudelid mõlemad.
Üldiselt ju saksa supertanke eriti kokku ei panda, aga et hertsogi kogus on nad mõlemad esindatud, kõneleb see autori erilisest nõrkusest säherduse tehnika vastu. Igal juhul vägev!
Aga on siis Maus vähe kandiline? Ja monotoonne soomuskarp peitis endas hunnikute kaupa kõrgtehnoloogilisi lahendusi.
Küllap nõudis säherduste aparaatide ekspluateerimine tohutut logistilist toetust. Pole ju masinatel tööriistu, pukseertrosse ega varulindilülisid.
Ei kujuta kuidagi ette, kuidas tanki meeskond näiteks Mausi veermikku oma jõududega remondiksid.
Üldiselt ju saksa supertanke eriti kokku ei panda, aga et hertsogi kogus on nad mõlemad esindatud, kõneleb see autori erilisest nõrkusest säherduse tehnika vastu. Igal juhul vägev!
Aga on siis Maus vähe kandiline? Ja monotoonne soomuskarp peitis endas hunnikute kaupa kõrgtehnoloogilisi lahendusi.
Küllap nõudis säherduste aparaatide ekspluateerimine tohutut logistilist toetust. Pole ju masinatel tööriistu, pukseertrosse ega varulindilülisid.
Ei kujuta kuidagi ette, kuidas tanki meeskond näiteks Mausi veermikku oma jõududega remondiksid.
See E-100 näeb välja nagu sümpaatne mollusk! Aga vinge tulemus - eks selliste poolulmeliste projektide juures ongi hea võimalus omaenda fantaasiaga korvata seda, mis päriselus ajalooks ei saanudki.
Viimane pilt on eriti hea, kus kaks imposantset kolossi kõrvuti seisavad, no ja Hansuke tundub nende kõrval nagu oleks ta valest mõõtkavast välja karanud...
Tehnilisest küljest on vaoinas vägagi terava silmaga, aga ehk õnnestub need vahekohad (näiteks värviga?) täis valada?
Viimane pilt on eriti hea, kus kaks imposantset kolossi kõrvuti seisavad, no ja Hansuke tundub nende kõrval nagu oleks ta valest mõõtkavast välja karanud...

Tehnilisest küljest on vaoinas vägagi terava silmaga, aga ehk õnnestub need vahekohad (näiteks värviga?) täis valada?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist