47. leht 99-st
Postitatud: 15 Dets, 2010 0:15
Postitas calico
veel siis üks kobe aaria hiiglane su uuele riiulile.
Postitatud: 16 Dets, 2010 19:18
Postitas Hertsog
nädala uued tulijad siis kah:
üks asi on veel tulemas, siis peaks see aasta kõik olema...
Postitatud: 17 Dets, 2010 0:45
Postitas von manstein
Lahedad komplektid mõlemad.
Umbes samas kaalukategoorias, aga leopard jäigi ainult prototüübiks.
Miks, teab fossiil ehk paremini pajatada.
Huvipakkuv on see, et sellele masinale oli Maybachil erandlik mootoriversioon indeksiga157. Ehk siis 15,7liitrit töömahtu ja 550hj.
Imetlusväärne ampluaa, kattis see firma ju kogu wehrmacti tankipargi vajaduse.
Alates PanzerIb 4liitrise ja 100hj. mootoriga ja lõpetades E100 29,5liitrise ja 1050hj. mootoriga.
Vot see oli innovatsioon.
Venkudel oli ju sisuliselt ainuke arvestatav jõuallikas "legendaarne" V2diisel, mida topiti kõikidele masinatele, kuhu ta ainult mahtus. Kaasa arvatud BT viimased seeriad või sõja "võitja" IS3.
Postitatud: 17 Dets, 2010 18:56
Postitas Hertsog
Postitatud: 18 Dets, 2010 10:34
Postitas von manstein
Võtab ilmet!
Kamolahendus on väga leidlik, pole sellist skeemi näinudki.
Lintide värvitoon meeldib väga, on neid siis alati vaja tumepruuniks toonida.
Tehnilise poole pealt päriks, kas laterna toitejuhet pole ette nähtud?
Kuidagi ei usu, et selle tarbeks on läbi hirmpaksu esisoomuse auk puuritud.
Esimene pilt tekitab emotsiooni, et ehk värvida masinale valge haakrist.
Oleks nagu väike etüüd pealkirjaga "hitler kaputt!"
Postitatud: 19 Dets, 2010 15:02
Postitas asjaajaja
Tõeline julgustükk valida nii ebatavaline/harjumatu värviskeem! Aga väga tubli!!!
Tekib ainult küsimus, kas kamo maaliti ka tanki torni alla jääval kerepinnal. Kui torn oli värviprotseduuride ajal mingis asendis välja pööratud, siis sinna sattus kindlasti ka värvi, aga kogu torni alla jääv pind?
Postitatud: 19 Dets, 2010 16:04
Postitas vaoinas
Manstein toitejuhet juba mainis. Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
Kahurisuudme augud võiks samuti läbi puurida.
Paraku, kuna juhi ja radisti luugid on vormitud alusplaadiga ühte detaili, siis see osa jääb kuidagi ilmetuks, Kuid see on pigem tootja kapsaaeda.
Muidu edeneb hästi. Kamovalik on suurepäraselt õnnestunud ja teostatud.
Kristjan
Postitatud: 19 Dets, 2010 18:38
Postitas Hertsog
vastan küsimustele kõigepealt:
Tehnilise poole pealt päriks, kas laterna toitejuhet pole ette nähtud?
süüdi. mõtlesin, et teeks sisi selle juhtme ära. selgus et majapidamises pole ühtegi juppi sobivat traati. natuke nõme isegi. seega tegin seda mida oskan kõige paremini: ei teinud midagi.
Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
julgen vastu väita. küljeplaate küll reaalses elus näha ei õnnestunud, sest külge neid ei pandudki. küll aga on selge, et need plaadid on kinnitatud kere külge poltidega. ei mingit keevist. muidu ei oleks võimalik ju rattaid ega linti näiteks vahetada. ei ole eriti rentaabel iga kord plaate lahti ja pärast tagasi kokku keevitama... polditud on need ju ainullt kere ülemise serva külge. sestap on seal ka vahed sees. nii ütleb minu loogika. pealegi oli see dragoni toode ikka s*taks kõver ka kohati...
Kui torn oli värviprotseduuride ajal mingis asendis välja pööratud, siis sinna sattus kindlasti ka värvi, aga kogu torni alla jääv pind?
vot ei teagi kohe öelda. ma igaks juhuks värvin alati kere ja torin eraldi. seega siis on minu mudelitel torni all kindlasti värvilaigud
vast oli piisav kaitsekõne
õukidjuuk. esitlen siis mudelit nr 28, Saksa metallihunnik E-100. toode Dragonilt ja mitte enam esimeses nooruses. juppe polnud küll palju, kuid kokkupanemine oli keerukas. seda just veermiku osas. teine aspekt, mis mulle nii E-100 kui ka Mausi juures ei meeldinud, on tõsiasi, et need on ikkagi liiga suured. liigasuured detailid kinnitada, töödelda, koos hoida jne. ropult suur asi. not nice... värvi kulus ka jube palju. kuna kamo-valik oli julge, siis pidi nägema kõvasti vaeva, et see ka nüüd niiöelda lõpuni välja mängiks. vast mängib. täpitasin seda valge, kollase ja pruuniga. lisasin erinevaid plärakaid erinevatesse kohtadesse ning tegin tumeda pesu. seda kõike selleks, et luua mulje nagu tegemist oleks uue, kuid juba vatti saanud masinaga. pmtselt algas lahing juba tehaseõuel. kuna jõuluvana ja mingid muud apokalüptilised lojused saab praegusel ajal ettekäändeks tuua, siis... ostsin endale fotoka ka lõpuks. et aitab telefonist. valgust küll praegu palju pole, sestap kannatate ehk mu paar klõpsu ära. kui valgemaks läheb, siis katsetan mudiugi uuesti.
ja siin siis antud toode, koos konkureeriva atribuudiga. lisaks tundmatu sõdur Hans Kurtz, elukohaga Prenzlauer Promenade 48, Berlin, 13089, abielus, kolme lapse isa. iseloom kindel ja põhjamaine. muus osas täiesti anonüümne...

Postitatud: 19 Dets, 2010 19:21
Postitas vaoinas
Tähelepanu oled jätnud pööramata küljeplaatide otstele, mis esiplaadist välja ulatuvad. Sul on nende ja esiplaadi vahel sügavad praod - tegelikusti oli see liitekoht täidetud keevisõmblusega. Tootjagi on sinna serva keevisõmbluse vorminud. ehk annab ümbert teibiga katta ja praod pahtliga ära täita.
julgen vastu väita. küljeplaate küll reaalses elus näha ei õnnestunud, sest külge neid ei pandudki.
Ma täpsustan oma märkust - pean silmas korpuse enda külgmisi plaate. Pilt vast annab edasi mida ma mõtlen - kui tähelepanelikult vaatad, on Dragon sinna isegi keevisõmbluse moldinud, need aga ei kinnitu sul millegi külge.
Valmis mudeli kohta - Viimistlus on sul tasemel - dekaalide alla on ainult kõvasti õhku jäänud. Viimane pilt on väga mõnus - selgelt on näha, et E-100 on ikka kõvasti seksikam, kui Porsche kastikujuline "Maus"
Postitatud: 20 Dets, 2010 1:36
Postitas calico
lahedad massinad mul ka ootel 1:72 mõõdus, mõtlen kas kevadeks ka teha?
Postitatud: 20 Dets, 2010 9:16
Postitas Blitzkrieg
öelge teised mis tahavad aga mulle meeldib väga

Postitatud: 20 Dets, 2010 12:53
Postitas Joss Metsast
Hansu nägu väljendab suurt imetlust ja aukartust Aadu märja unenäo poole vaadates

10 points !
Hästi värvitud see E100, kamo on vägev. Küll aga kuidagi igav, suured (ja puhtad) pinnad, no ei ole sõjamasina nägu. Sõjamasin peab ikke kole ja kandiline olema, koormatud kõikvõimaliku mudruga....
Postitatud: 20 Dets, 2010 14:31
Postitas von manstein
Väga rariteetsed mudelid mõlemad.
Üldiselt ju saksa supertanke eriti kokku ei panda, aga et hertsogi kogus on nad mõlemad esindatud, kõneleb see autori erilisest nõrkusest säherduse tehnika vastu. Igal juhul vägev!
Aga on siis Maus vähe kandiline? Ja monotoonne soomuskarp peitis endas hunnikute kaupa kõrgtehnoloogilisi lahendusi.
Küllap nõudis säherduste aparaatide ekspluateerimine tohutut logistilist toetust. Pole ju masinatel tööriistu, pukseertrosse ega varulindilülisid.
Ei kujuta kuidagi ette, kuidas tanki meeskond näiteks Mausi veermikku oma jõududega remondiksid.
Postitatud: 20 Dets, 2010 17:37
Postitas fossiil
See E-100 näeb välja nagu sümpaatne mollusk! Aga vinge tulemus - eks selliste poolulmeliste projektide juures ongi hea võimalus omaenda fantaasiaga korvata seda, mis päriselus ajalooks ei saanudki.
Viimane pilt on eriti hea, kus kaks imposantset kolossi kõrvuti seisavad, no ja Hansuke tundub nende kõrval nagu oleks ta valest mõõtkavast välja karanud...
Tehnilisest küljest on
vaoinas vägagi terava silmaga, aga ehk õnnestub need vahekohad (näiteks värviga?) täis valada?
Postitatud: 20 Dets, 2010 20:36
Postitas asjaajaja
Mida rohkem ma vaatan, seda enam hakkab mulle see "molluski" kamo meeldima. Ja kaks giganti kõrvuti on eriti meeliülendav pilt, prindi kasvõi jõulukaardina välja...
Aitüma, Hertsog!!!