Kui rahvusvahelises koridoris tavapärasel marsruudil lendavad Il-76 annavad eetrisse "Mayday" ja teatavad kõik korraga kütusega seotud mootoriprobleemidest(aga see on täiesti realistlik stsenaarium, kui meenutada hiljaaegseid ridamisi probleeme strateegidel ja transpordilennukitel koos avariide ja katastroofidega) ning paluvad erakorralist maandumist, ei hakka keegi midagi rajale ette veeretama. Teiseks- kuivõrd ettevõttes Tallinna Lennujaam lojaalsuskontrolliga tegeletakse? Mäletatavasti veeretati siin vaid veidi aega sellise küsimise peale ühes teises firmas pallikesi näppude vahel ja selge vastus jäigi saamata...Mu meelest on lihtne paar (pääste)veokit keset rada parkida kui radarile ilmub mitu ilma transponderiteta ja kooskõlastamata lennuplaaniga lennukit Venemaalt.
Kaua võtab Il-76 allatulek "po afganski" aega? Kui kiirelt õhuturve maast lahti saab? Kas tsiviilvärvides transporterit, mis väidetavalt tehnilise rikke käes vaevleb, ikka lambist alla tulistama hakatakse.1) Kui Eesti territooriumile siseneb 3-4 Il-76, siis lähevad neile kohe Ämarist vastu hävitajad.
Mitte mingisugune. Kui sealt on asi otsustatud käsile võtta. Milline PR probleem oli Putjale näiteks äraeksinud dessantlased, uppunud Kursk, mahasalatud GRU ohvitserid või Ukraina rahvasaadiku üle kohtupidamine ja tema kinnipanek aastakümneteks? PR on viimane, mis sel seltskonnal seedehäireid tekitab. Seda enam, et kuvandil enam allapoole laskuda kuhugi pole.Kujutad sa ette mis PR probleem see oleks Vovale? Sada surnud dessantnikut ja 100 vangi,
Mitte et ma Tallinnasse tormamist väga usuksin, märksa kasulikum ja ohutum oleks neil Narva kallal nikerdada. Vene elanikkond, elektrijaamad, kiire toimetamisevõimalus, Eesti Vabariigi suht kesine esindatus etc, etc.