47. leht 666-st
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 12 Jaan, 2014 22:20
Postitas jackpuuk
Kärukonks olemas? Või siis selle valmidus? Käru tulede jaoks on paigaldatud lisamoodul ja see tavaliselt probleeme tekitabki.
Kui asud tallinnas või Pärnu ligiduses, siis soovitan pöörduda telefonil 52 30 807. Teadaolevalt üks parimaid spetse Eestis, võid öelda, et minu käest said numbri, see aga ei tee hinnaalandust, ega säästa Sind korralikust loengust auto elektrisüsteemi kohta

. Ja loengu annab ta selleks, et Sinul ja tal endal oleks tulevikus lihtsam (sest tööd on tal ülearugi)

.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 12 Jaan, 2014 22:43
Postitas speedsta
Konks olemas ja pistik kah veidi kehvake, viskan pilgu peale. Käru tuledega varemgi probleeme olnud aga rendihaagistel need tavaliselt kõik ei põlegi.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 13 Jaan, 2014 0:16
Postitas Manurhin
Teede peale uhatav sool neid probleeme reeglina põhjustab... Kuigi, meenub üks ammune lugu töö juurest. Toodi firmasse uus Iveco kastikas. Ja sai see vast nii kuu aega sõita, kui ühel hommikul jama: mind ennast küll juures polnud ja täpselt enam ei mäleta, kas elektroonika ei lasknud autot üldse käivitada või midagi vilkus ja kisas kogu aeg armatuurlauas, aga igatahes haagise pidurite riket süsteem olevat näidanud. Samas autol polnud kärukonksugi. Lõpuks peale pikka otsimist selgus, et haagisevalmidus autol siiski oli ja käru pistikusse minema pidav juhe (juhe oli olemas, pistikut ennast mitte) oli auto all omajagu räsitud ja hambajälgedega. Nojah, ühel valvekoeral olid kutsikad olnud, üks sai tookord ka omale kasvama jäetud (ülejäänud küla peale laiali jagatud). Seega teadagi, kes selle plastkõris juhtmekimbu peal oma hambaid proovis ja mingid juhtmed lühisesse ajas või läbi näris

.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 1:27
Postitas vanahalb
Kui tule korpusel on kehv massiühendus, võivad pirnid väga loominguliselt põlema hakata. Proovimiseks võib mõne miinusklemmi pealt korraliku juhtme auto keresse tõmmata ja vaadata, kas läheb paremaks (Kui akul miinus ikka kerega ühendatud on nagu enamasti. Vastasel juhul vastupidi)
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 2:04
Postitas plekkpea
Vahest teevad ka kahese niidiga pirnid trikke, kui ühel üks niit teisele langenud. Tavanähtusena põlevad kõik jutud täiega.Esialgu kontrolli pirne, siis tiri kaitsmeid välja.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 2:05
Postitas plekkpea
vanahalb kirjutas:Kui tule korpusel on kehv massiühendus, võivad pirnid väga loominguliselt põlema hakata.)
Sellisel juhul põleb ka suunatuli kergelt.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 19:30
Postitas speedsta
Oli ikka pirni viga, vahetasin mõlemad ära. Üks läbi põlenud ja teine niisama kahtlane. Teinekord on asjadel lihtsam lahendus, kui esmapilgul arvata võiks.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 21:47
Postitas retti
Muidugi pole mu küsimus militaarne teema,aga eelmisest probleemist julgust võttes küsiks ka, seda enam et ka autoelektrik probleemile alla andis-
Ford Transit 2004
viimased kuu aega seisnud lageda taeva all.Käivitub normaalselt,kõik muu toimib - peale suunatulede.
Ei paremale ega vasakule.
Ohutuled toimivad, st. kõik pirnid on korras.Suunatulede relee vahetus probleemi ei lahenda.Kaitsmed terved.
Aga kuskil on viga/anomaalia vne...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 22:26
Postitas EOD
Et autoelektrik viga ei leidnud, see küll imelik. Masina juures ikka lihtsam viga leida kui foorumis mõistatada.
Aga esmalt otsiks viga suunatulede lülitist, selle pistikust või kaitsmest tulevast juhtmest. Kui sel masinal pole suunatuled mingi "aju" juhitavad, siis lüliti pistik lahti võtta ja sisselülitatud süütega kontrollida, kas sinnamaani vool tuleb. Võib rahulikult kõiki klemme proovida, midagi läbi ei põleta.
Kontroll-lambiks sobib näiteks H4 (lähituleniit). Üks ots "massi" ja teisega kontrollid klemme. Kui vilkuma hakkab, on viga lülitis. Kui aga mitte, on tõenäoliselt katkestus ahelas kaitse - relee - lüliti.
Ohutulede lüliti annab pinge peale teise kaitsme alt, lülitab suunatuled ahelasse ja ühendab mõlema poole tuled omavahel, seetõttu ohutuled töötavadki. Suunatulelüliti on ahelast väljas.
Aga kui "aju" suunatulesid juhib, siis palju õnne.

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 15 Jaan, 2014 22:46
Postitas Manurhin
Arvatavasti on mõni ühendus kusagil ära oksüdeerunud ja ei anna ühendust. Soovitaks vastavas vooluahelas kõiki klemme veidi liigutada ja mida vähegi võimalik, ka peene liivapaberiga puhastada. Ka relee pesa "emased" klemmid võivad nii äkased olla, et isegi uus relee ei saa kontakti ja ei tööta. Suurimaks abiliseks muidugi tester - kohe näha, kuhu vool jõuab ja kuhu mitte.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 16 Jaan, 2014 0:23
Postitas plekkpea
Suunatule heebli kontaktid ei toimeta korralikult, vajavad täies tükis vahetust.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 16 Jaan, 2014 0:27
Postitas plekkpea
Küsimus järgmine! Autoks Golf II ja vasaku kinganinale tilgub õli.Terve salong haiseb juba õli järgi, kuidas seda välja pesta?
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 16 Jaan, 2014 10:31
Postitas mx77
speedsta kirjutas:Oli ikka pirni viga, vahetasin mõlemad ära. Üks läbi põlenud ja teine niisama kahtlane. Teinekord on asjadel lihtsam lahendus, kui esmapilgul arvata võiks.
Seda on ennegi juhtunud kahe hõõgniidiga pirndes, et üks niit põleb läbi ja kukub teise niidi peale.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 16 Jaan, 2014 10:52
Postitas Lemet
plekkpea kirjutas:Küsimus järgmine! Autoks Golf II ja vasaku kinganinale tilgub õli.Terve salong haiseb juba õli järgi, kuidas seda välja pesta?
Ega eriti ei pesegi. Lihtsam on romulast teine põrandamatt koos kõige muuga võtta. see suvisel ajal lihtlabaselt pesupulbri ja sooja veega saastast puhtaks pesta, õhuga suurest veest tühjaks lasta, peale kuivamist tolmuimejaga liiv ära imeda ja siis ära vahetada. Õlise mati pesemine võib ikkagi plekid sisse jätta. Mitmekordselt kontrollitud teema. Kõva keemia kasutamisel võid küll puhtaks saada, aga võivad ka plekid jääda
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Postitatud: 16 Jaan, 2014 22:38
Postitas plekkpea
Tänud vastuse eest, kuid küsiks kuidas saab armatuurist õli kinganinale tilkuda?