Toetusmasinate "toorikud" on sõitvad pillid, ainult torn ja side välja võetud. Vähemalt osad neist on väga vähe sõitnud, mootoril paartuhat töötundi. Kuna hind oli täpselt selline, nagu ta oli, siis ei konkureeri M113 ühegi parameetriga. Ega seda ju ka valmis kujul ei pakutud, ikka tulnuks ümberehitus juurde osta.taara kirjutas:Kas see CV90 kere on ainult rauast karp + rattad all, või on tegemist töötava masinaga, millel on eemaldatud relvastus ja side?
Kas siin teemas eespool või mõnes teises lõimes rääkis vist Trumm sellest, kui vastik on elustada mingit masinat, mille keres on laagripesad ja poldiaugud välja veninud, mõnes kohas metall väsinud jne. Sellist masinat ei tarvitse enam korda saadagi, sest isegi kui kõik demonteeritavad detailid asendad, laagripesad taastad jne, jääb midagi külge monteerimise järel pinge alla, võllid võivad kergelt nurga all olla jne. Kes raskemat vanatehnikat taastanud, see teab. Alati ei juhtu, aga tuleb ette, sagedamini, kui tahaks.
Vene tehnika on veel omaette ooper. Kes kokku puutunud, peaks teadma, et kõik varuosad ei sobi kõigi masinate külge, ühe masina küljest võetud töötav sõlm ei tarvitse teisele külgegi minna, töötamisest rääkimata. Lisaks materjalide kvaliteet, õhumullid valumetallis jne.
Ma ei taha öelda, et vene tehnika halb, lääne tehnika hea vms, tuletan ühte-teist meelde lihtsalt.