50. leht 99-st

Postitatud: 17 Jaan, 2011 3:25
Postitas aivar65
Muidu pole midagist öelda,aga luugi hinged tunduvad justkui alles treipingist tulnud ja kui alusvanker pruunikas,siis võiks ülevalt tolmutada ka sama tooni.
A.

Postitatud: 18 Jaan, 2011 9:04
Postitas fossiil
Kobe tükk - see bandaažide külgede jutt on täiesti asja ette - küljed võiksid üldise fooni taustal tiba tolmusemad olla küll. Roomik tundub seekord väga ilmekas, ei oska kohe noridagi... :dont_know:
Mis legendi instruktsioon selle dekaalikomplekti juurde pakkus?

Postitatud: 18 Jaan, 2011 9:42
Postitas Joss Metsast
Tankist kimas kiiruga läbi põleva küla ja kogematta, sumaki, otse turbaauku :)

Roomik on hästi välja kukkunud ja ega muugi kallal anna viriseda.

Postitatud: 18 Jaan, 2011 9:59
Postitas Markko
Ei tea kas asi on pildis, kuvaris või milles, aga torni vasemal küljel asuvad luugid tunduvad vähe imelikud. Nagu parempoolne luuk oleks sissepoole kaldu

Aga muidu on väga asine tööloom välja kukkunud

Postitatud: 18 Jaan, 2011 10:06
Postitas vaoinas
No esimene hall tank õnnestus nagu täitsa. Käiguosa, välja arvatud eelpoolgi mainitud bandaažide küljed, väärib eraldi ära märkimist, kui väga hästi teostatud asi.

Viriseksin ka: esiteks on antenn puudu - kuhu see jäi? Tagumised tuled on puha värvimata jäänud. Kuna tankihall kipub kollaste ja mitmevärviliste tankide kõrval pisut monotoonseks jääma, siis ehk maksnuks kaalumist tööriistadel puitosad puiduvärvi värvida.

Isiklikult asendanuks ka torni külgmiste luukide kohal olevad sangad traadiga - praegu värvi all jätavad tiba jässaka mulje.
Mis legendi instruktsioon selle dekaalikomplekti juurde pakkus?
Mind huvitab sama asi


Kristjan

Postitatud: 18 Jaan, 2011 11:13
Postitas Hertsog
tänud kommentite eest. minu kaitsekõne siis:

rataste toonimine saab tehtud.

antenn oli pildistamise ajal laua peal :D kuna sellistel asjadel on kalduvus katki minna või ära kaduda, siis panin sissejuhatavlt selle kindlasse kohta. unustasin külge panna, praeguseks on kenasti õigel kohal.

dekaalid peaksid siis viitama 1. Panzer Division, Venemaa 1941

Postitatud: 22 Jaan, 2011 19:09
Postitas Hertsog
Jumala abiga on õnnestunud haigeks jääda. ei pea kuskil üritusi mööda kooserdama ja lakkuma. sellega seoses jäi ära tavapärane pohmakahommik ning vanainimeselikult vara läks uni ära. kell kaheksa. mis sa hing ikka sellisel puhul teed, kui uue karbi lahti. liinile läks Sd.Kfz 234/3, 7,5 cm püssiga pardal. päevatöö:

kõigepealt alumine raam. et ei arvataks nagu ma nina nokkisin päev otsa, siis selgituseks lisan, et iga telg koosnes 11 eraldiseisvast detailist...

Pilt

ülejäänud aur läks sisu koostamisele ja maalimisele. kuna selle pisku pärast ei viitsinud oma 24 liitrits kompressorit käima vedada, lasin pintsliga. väga hull ei saanudki:

Pilt

Pilt

Pilt

loomulikult jääb enamus sellest tööst edaspidiseks peitu. niipalju on peale kerepoolte kokku liimimist näha. ja edasi tuleb sinna veel kahur ka peale. nii et eks see interjööritegu rohkem üks käeharjutus oli...

Pilt

stay tuned, eks vaatame mis homne toob...

Postitatud: 22 Jaan, 2011 22:42
Postitas kalle
Einoh siin on kõik asjad sellised vinksvonks värgid, et oska midagi kommida.
Aga üks küss oleks spetsialistidele küll. Nii tagantjärgi, et miks selle Leopardi roomiku rattad nii suured tehti? Tänu sellele näeb minu silmis üpris naljakas välja kogu aparaat. justkui proportsioonid oleks paigast ja tundub, nagu kogu masin oleks väga väike.

Kk

Postitatud: 23 Jaan, 2011 1:11
Postitas von manstein
Saksa inseneride leidlikkus on hämmastav.
Topelt öötshoobade ja vedrupaki abil tekitatud sõltumatu vedrustus on midagi uut. Mudelism avardab ikka kõvasti tehnilist silmaringi.

Interjöör on päris äge välja tulnud ja kahju et toredus ainult ajutiselt näha on, enne kui kerepooled kokku lähevad.

Aga on ikka tõsi, et hommikul katkusid karbi lahti ja praegu juba sellises seisus? Ja ise veel haige.

Postitatud: 23 Jaan, 2011 13:33
Postitas jackpuuk
Krt. sisu on vägev, kahju et seda toredust eriti näha ei jää :?.

Postitatud: 23 Jaan, 2011 14:06
Postitas calico
mulle meeldib masina juures kaks roolimiskohta, et vahet pole mis suunas oled, on esiots seal kus tahad. lahingolukorras vajalik lisa. kas teistel soomusmasinatel ka nii on?

Postitatud: 24 Jaan, 2011 0:38
Postitas Panzergrenadier
Oi see Dragoni neljateljeliste alusosa on suht sadomaso värk. Õpetuse skeem selle kohata on ka hea, kus vist kui õigesti mäletan, kästakse ühe sammuga enamus värki kokku liimida. Joonisatud on peene pikk alusraam ja siis suur pilv osasid selle ümber, iga osake oma noolekesega. :D
Ei noh tubli töö, et ühe lükkega ära suutsid teha.

Aga üks küss oleks spetsialistidele küll. Nii tagantjärgi, et miks selle Leopardi roomiku rattad nii suured tehti? Tänu sellele näeb minu silmis üpris naljakas välja kogu aparaat. justkui proportsioonid oleks paigast ja tundub, nagu kogu masin oleks väga väike.
Üldine vaimsus on standardisatsioon, seega kui kogenud silmaga vaadata, siis ei märka seal masinal midagi eriomast. Alumine osa täitsa tore poolik Panter ja torn täitsa tavaline Puuma. Rataste kohapealt võib loogiliselt eeldada, et kergem oli pool Pantri keret teha, kui uut disaini toota. Samas eks ma kahtlustan, et need rattad on ka alumisele külgmisele plaadile kumulatiivlaengu ja tankitõrjepüssi eest kaitseks. Tegelikult väga lahe masinake, kuigi selle juures annaks veel loomingulisem olla ja võimalikud detailid hilisema Pantriga kooskõlla viia.

Postitatud: 24 Jaan, 2011 7:57
Postitas Hertsog
Panzergrenadieri jutt on õige. sattusin just eile netis kolades jälle achtungpanzer.com-ile ka. seal kajastab ka suhteiselt üheselt, et sakslased olid ikka kokkuhoidlik rahvas, seda eriti sõja lõpu poole. võimalikult palju standardiseerimist. põhilise õppetunni selles osas said nad ju peale oma suuri esimesi võite: Poola, Prantsusmaa, Madalmaad, Taani, Norra. ühel htkel olid käed jalad täis erinevat tehnikat, mis kõik kenasti töötas. a vot siis kui enam ei töötanud, olid kisa majas. kust kurat neid mittestandartseid juppe võtta. edaspidi tehti nii, et kui mingit uut masinat hakati seeriatootmisse viima, siis kohe said konstruktorid ka juhtnöörid samal baasil, kuid erinevate eesmärkidega masinate joonistamiseks. et lihtsate muudatuste asemel oleks võimalik sama lego mitmel erineval ja kasulikul moel kokku panna.

Samas mudiugi on see ilus jutt. aga kuskilt lugedes (vist oli Otto Skorzeny mälestused), selgus, et hoolimata totaalsest sõjapidamisest kulus näiteks lennukitehastel põhiaur tootmisliinide ümberseadistamisele pidevalt uuenevatele lennukitüüpidele. ehk siis iga natukese aja pärast tuli korraldus hakka tootma uut lennukitüüpi ja vana unustada. võite ise arvata, millise effektiivsuse see andis reaalsele tootmisele...

Postitatud: 25 Jaan, 2011 11:55
Postitas Hertsog
so far, so good:

von mansteini jaoks tegin veel ühe pildi kogu sellest hoovastikurägast, mis antud masina all pesitseb:

Pilt

Pilt

Pilt

et siis värvikord ja soolamine on tehtud:

Pilt

Pilt

Pilt

luugipiirded ja praod läigivad sellepärast, et käisin need pliiatsiga üle. nüüd lisada veel mõned pisidetailid, siis järgneb lakk ja edasised manipulatsioonid.

Postitatud: 25 Jaan, 2011 12:10
Postitas vaoinas
Läheb hästi,

Põhja-alune on küll jubedat moodi kraami täis.
Kuna tollel elukal kõik kaheksa ratast keerasivad, kas ei tahtnud rattaid pööravasse asendisse panna - oleks mõnevõrra vunki ja iseloomu juurde andnud?


Kristjan