Aaa, et siis sihuke kõrgem matemaatika, et 2014-2013=7...nu-nu. Siis pole imestada...seitsmeaastane MAN on uus auto, mille peale tonna õlivahetusele kulutada

Aaa, et siis sihuke kõrgem matemaatika, et 2014-2013=7...nu-nu. Siis pole imestada...seitsmeaastane MAN on uus auto, mille peale tonna õlivahetusele kulutada
Ei julge kohe ennustada.Karterimaht 42 liitrit, filtrite hinnad teada, õli ja muude vajalike asjade hind samuti. Normaalne korralise õlivahetuse hind kuus aasta vana auto jaoks.
Sa ei pea kohe pilti panema.. Aga õlikork on vist puhtast kullast..Aaa, et siis sihuke kõrgem matemaatika, et 2014-2013=7...nu-nu. Siis pole imestada...
Ja nii ongi, igal juhul mitte töövõtjale..kui ostad uue masina, läheb raha liisingufirmale. Kui vana, siis remonditöökojale. Aga ära sellist lolli mõtet küll pähe võta, et see endale jääks.
Vaata, Lemet, kõik ei pääse tõesti marjamaale..A isand manstein, seleta mulle see fenomen lahti, miks sa küll pole endale autot liisingusse võtnud ja töövõtjast iseendale tööandjaks hakanud?
Noh, otseselt muidugi ei näe.. Küll aga piisab kasvõi kord mootoriõlivahetuse ajal (nii iga 30 000 takka) kontrollida eelpoolmainitud agregaatide õlitaset .. Ja kui on ehk piisavalt kogemusi, siis ka antud olluse värvuse ja konnsistentsi seisukorda..von manstein, sa ei arvesta nendesse summadesse riski hinda. Noh. pidurikamber kooles ära, see ei maksa palju ja oli doonorilt võtta. Aga kui homme lendab terve tagasild laiali? Või käigukast? Nende sisse nii väga ei näe.
Ja-jah...ja siis kuulad neid seltsimehi...KUI kõvad tegijad nad ikka on ja KUI lollid on omanikud ja kuidas need tegijad ikka omaniku asemel kõike teisiti teeksid ja haljal oksal õitseksid...ja kuidas ta selle omaniku alt minema läheb teise firmasse, kus talle kilomeetrist kolm korda rohkem makstakse...ja siis näed sama taati poole aasta pärast ja kuulad taas sama juttu...aga huvitav- ükski neist tarkadest ja süümekatest autojuhtidest pole oma tarkust, kuidas elu kui hernes veerema peaks, omaenda hüvanguks kasutanud. Ikka on maailm kui üks p...ameri ja tema kui üks lilleke seal sees...Vaata, Lemet, kõik ei pääse tõesti marjamaale..
Huvitav näide on Kanadas ehitatud Confederation Bridge Prince Edwardi saarele . Pikem kui Saaremaa sild tuleks( 13 km Kanadas vs 8 km Muhu saarele ), väga rasked jäätingimused , 4000 inimest ületab päevas.ivanorav kirjutas:Oleks huvitav teada, kuidas teised (analoog) sillad ennast ära majandavad?
Kui nad on valmis ehitatud, ju siis tasuvamad, kui see laevandus.
Sellises valguses on see praamindus juba mingi sotsiaalprojekt.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist