6. leht 162-st

Postitatud: 29 Juun, 2006 9:15
Postitas Lupus
Sõdurifoorumis on L-39 kiiruseks 845km/h

Postitatud: 29 Juun, 2006 10:03
Postitas Würger 190G
Eile uurisin kirjandust ning üle 740-745km/h 4000-5000m kõrgusel ei pakkunud keegi ning seda siis, kui midagi küljes ei ole. 39ZA (all 2x 23mm kahurid) pidi 645km/h välja venitama.

Postitatud: 29 Juun, 2006 12:21
Postitas Soobel
Siiski paras vilepill, Me262 replika oleks ka tegijam. Mootoriteta 262 replika maksis vist TM andmetel miljon taala.

Postitatud: 29 Juun, 2006 12:40
Postitas matiair
to : Würger 190G
Õiget juttu ajad - ega palju üle 700 koos tiivaotsa paakidega ehk siis arvatavasti miski 740 - 760 sellisel kõrgusel (4000 - 5000 m ) stabiilselt hoida ei jaksa ja sellegi saavutab peale pisikest laskumist täisreziimil mootori pööretega 106%

Postitatud: 29 Juun, 2006 13:30
Postitas Würger 190G
Soobel kirjutas:Siiski paras vilepill, Me262 replika oleks ka tegijam. Mootoriteta 262 replika maksis vist TM andmetel miljon taala.
Nalja teed või? Ega tsehhid lollid ole . L-39 lennuomadused iga kell üle 262 , millal üks loodud ja millal teine. Mis jahumine see selline! Replika ja parem!!??

Postitatud: 29 Juun, 2006 13:48
Postitas matiair
Miski replika ei pane vajalikku koormust vastu, et kuus ca 50 tundi lennata tuleb ja seejuures ilma eriliste tõrgeteta nagu L-39 seni seda teinud on.

Postitatud: 29 Juun, 2006 18:45
Postitas motofassist
Tõesti tolleaegne replika ei pea vastu.Kuna sõjalõpul nagu teate ei olnud paremaid materjale ehitamiseks ja tehti sõna otseses mõttes sitast saia.
Kui saaks tänapäeva materjali ja tehnikaga samasuguse koopia siis oleks see väga viis.

Postitatud: 29 Juun, 2006 19:51
Postitas Maximus
Ja messeril ei saanud just tänu mootoritele kogu võimalusi ära kasutada.

Postitatud: 29 Juun, 2006 20:27
Postitas uusmario
Ükski lennuk ei lähe kiiremini kui aerodünaamika lubaks.Ehk siis ei lähe see messer ka uute mootoritega kiiremini kui vanadega ja L-39 on kindlasti stabiilsem kui seesamune messer.

Postitatud: 29 Juun, 2006 20:45
Postitas motofassist
Jah ega tarka ei muuda ka miski.Saan aru ,et see mis on vana on saast ja seda ei muuda miski.HÄSTI PANED MEES!
Ega jalgratas ei läinud kah kiiremini kui talle mootor pandi hmm ega vist.
Ja autode tuuning on siis üldse mõtetu ega ei lähe ikka kiiremini kui võimsam mootor panna?

Postitatud: 29 Juun, 2006 21:11
Postitas Soobel
Kas ma olen terminitest valesti aru saanud? Vana ja sitast sõja ajal tehtud on originaal, tänapäeval tänapäeva materjalidest vanade jooniste järgi tehtud masin on replika. Või ma eksin?

Ei tea, kuidas jalgrattale mootori panemisega on, aga 1930-date võidukas Shimano käikude ja Mischelini kummide ja kitsaste topeltvelgedega läheb küll 50-ga edasi ja peab Colnagodega ilusti sammu. Ainbult suur kaal ja pikk teljevahe halvendavad oluliselt pööranguvõimet. See-eest esivedrustus ja vedrudega sadul teevad ta igast Colnagost ja Scottist pikalt mugavamaks.

Messeri standardvarustuseks oli muide 4 30millimeetrist kahurit ja paar pommi. Nii et on küll tegijam kui tšehhi vilepill.

(ärge muidugi nende eesti õhuväkke ostmise ideed tõsiselt võtke :P )

Postitatud: 29 Juun, 2006 21:13
Postitas uusmario
Vaata tuunimise eesmärk ei ole mitte midagi hullult kiireks teha, vaid luua korralikult toimiv pakett.Nt 1,3 Golfi kerele saab tõsta Volkari V6 mootori ja tõesti saab kiiremini sõita, aga 1,3 pidurid ei võimalda seda enam peatada ja kiirelt kurve läbides võib hoopis kergemale ja nõrgemale mootorile projekteeritud esisild "ära väsida".

Selleks, et messer uute mootoritega parem oleks, oleks pidanud parandama ta aerodünaamikat (tiibade keskel asuvad mootorid oleks pidanud kaduma).Uute mootorite eesmärk ei olnud lennukit kiiremini lennutada, vaid need pandi selleks, et originaal mootoreid enam ei toodetud (erinevalt FW).

Postitatud: 29 Juun, 2006 21:29
Postitas motofassist
Ajad sa ehk messeri millegi teisega sassi?
Vaata Messerschmitt Bf-109 ja 262 .Huvitav ,et lennukile visati vist paremad mootorid niisama kaalu lisamiseks.
Täiesti lõpp mis juttu sa ajad naera või pooleks.
Kuna originaalid olid omadustelt lahjemad kui uued siis milline loll neid välja ei vahetaks?
Oleks võind siis ju purilennukina õhku lennutada kui kiiruse lisamiseks neid ei pandud. :lol:

Postitatud: 29 Juun, 2006 21:56
Postitas Soobel
Kõnealused replika - messerid ei ole tuunitud vaid tehtud kohe algusest peale nende mitteoriginaal mootoritega, sest see oleks tõesti lollus, kui hakatakse neid 40tunnise ressursiga Jumo004-sid tootma, kui analoogse võimsuse ja suurusega mootorid võtta on.

Postitatud: 29 Juun, 2006 22:07
Postitas Maximus
Messri mootorite viga oli see,et neis kasutati palju alumiinium plekki,mis ei andnud niihead tulemust ja pidasid vähe aega vastu.Ja isegi nende mootoritega saadi juunis 1944 kiiruseks pikeerides 1004km/h.Mitte ametlikel andmetel ületas Hans-Guido Mutke sellega 1100Km,kui läks tegema seda,mida poleks tohtinud-suure nurga all pikkesse.Muidugi vend jäi plekkpurgi taolise lennukiga pärast seda aga siiski.Ja ka ameeriklased on tõdenud oma katsetustel,et teatud reziimil võib lennuk nende samade sõjaajal tehtud mootoritega ületada heli kiirust.Brittide Golster G.41 Metoril olid mootorid kere lähedal aga selle lennuki tulemus ei saa võrrelda messeri omadega.See jutt,et messer pole kiirem uute ja võimsamate niklist ning molübdeenist mootoritega tollasest on TÄIELIK LOLLUS.Huvitav on,ET jumo 004b mootorid töötasid diisliga.