Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Pilot blog uus video
https://www.youtube.com/watch?v=C_I3NSVmfrI
https://www.youtube.com/watch?v=C_I3NSVmfrI
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Embraeri pilootide side üksikasjaline analüüs minut-minutilt koos kommentaaridega. Päris huvitav kuulamine, kel huvi.
https://youtu.be/NhXs-fY1eJQ?si=NO_IPedGAtURht22
https://youtu.be/NhXs-fY1eJQ?si=NO_IPedGAtURht22
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
"vene kodu" Bakuus SULETUD ja reklaamid maas .https://t.me/citizen_opinion/18347
kiirlühitõlge: Idamaades saavad nõrgad peksa.
kiirlühitõlge: Idamaades saavad nõrgad peksa.
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Paistab, et lennukatastroof ja venelaste hämamine selle ümber on Bakuu tõsiselt välja vihastanud: Kremli propatööriista "Sputnik Azerbaijan" 40 töötajast jääb alles 1 (üks).
https://www.svoboda.org/a/v-baku-sokras ... 13970.html
https://www.svoboda.org/a/v-baku-sokras ... 13970.html
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Aserid tahtsid selgesõnalist vabandust ja kompesatsiooni hukkunute eest aga Putler minu arust midagi moka otsast ütles a la juhtus eksitus ja ei midagi rohkem.Ei selgesõnalist vabandust ja teatamist,et jah meie süü,meie lasksime tahtlikult alla.Ja muidugi kompesatsioonist me ei hakka rääkimagi.vilhelm kirjutas: ↑14 Veebr, 2025 8:23 Paistab, et lennukatastroof ja venelaste hämamine selle ümber on Bakuu tõsiselt välja vihastanud: Kremli propatööriista "Sputnik Azerbaijan" 40 töötajast jääb alles 1 (üks).
https://www.svoboda.org/a/v-baku-sokras ... 13970.html
Bakuu selja taga on sultan ja selle tõttu ka on oma käitumises päris julged.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ei tulegi meelde, millal viimati "isakesed" kellegi ees oma sigaduste eest vabandasid. Aseritel vedas, et nad "võime korrata" fraasi ei kuulnud.kaugeltuuriv kirjutas: ↑14 Veebr, 2025 13:01 ...
Aserid tahtsid selgesõnalist vabandust ja kompesatsiooni hukkunute eest aga Putler minu arust midagi moka otsast ütles a la juhtus eksitus ja ei midagi rohkem...
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Siin ei ole vedamisega midagi pistmist. Seltsimehed on vagasemaks muutunud, alles nad isegi selgitasid, et kuidas nende lennuk Poola õhuruumi sattus. Mõni aasta tagasi ei oleks seda vaevutud tegema...Aseritel vedas, et nad "võime korrata" fraasi ei kuulnud.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Aserbaidžaani ajakirjandus avaldas uusi tõendeid Venemaa seotusest Aktau lähedal toimunud lennuõnnetusest ja postitas internetti helisalvestise, millel on selgelt kuulda käsk lennukit tulistada jne.
https://daily.dialog.ua/316229_1751437311
https://daily.dialog.ua/316229_1751437311
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Sellel videol on näha pilti ja heli ZRK Pantsiri kompleksi nn "mustast kastist". Salvestab operaatorite töö ja muid aparatuuri seadeid ja toiminguid.wk2 kirjutas: ↑02 Juul, 2025 9:05 Aserbaidžaani ajakirjandus avaldas uusi tõendeid Venemaa seotusest Aktau lähedal toimunud lennuõnnetusest ja postitas internetti helisalvestise, millel on selgelt kuulda käsk lennukit tulistada jne.
https://daily.dialog.ua/316229_1751437311
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Pantsir ei saanud esimese raketiga reisilennukile pihta? Drooniga võrreldes on see ju gigant.Peeter kirjutas: ↑02 Juul, 2025 10:26Sellel videol on näha pilti ja heli ZRK Pantsiri kompleksi nn "mustast kastist". Salvestab operaatorite töö ja muid aparatuuri seadeid ja toiminguid.wk2 kirjutas: ↑02 Juul, 2025 9:05 Aserbaidžaani ajakirjandus avaldas uusi tõendeid Venemaa seotusest Aktau lähedal toimunud lennuõnnetusest ja postitas internetti helisalvestise, millel on selgelt kuulda käsk lennukit tulistada jne.
https://daily.dialog.ua/316229_1751437311
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Ma olen korduvalt kirjutanud, et asjaomased teadusasutused venemaal on mitmeid kordi tõdenud, et Pantsir kui selline on klassi võrra madalamate tabamisnäitajatega, kui Tor, Buk ka Osa. Selleks on kindlad kriteeriumid, millede alusel seda tabavusprotsenti mõõdetakse ja seda Pantsiri on korduvalt tuunitud ja täiendavaid abi/tugi-masinaid ja süsteeme tehtud, aga kuidagi ikka ja jälle ja siiamaani jne ilmuvad videod, kus "just isegi töötav Pantsir saab väikselt droonilt tuimalt sisse". No kuidagi arusaamatu. Ma ei oska selgitada, miks see nii on, pakuksin ehk mitmelt asimuudilt üheaegset tõrjevõimekust ülekoormavat mitme madalalt läheneva väikevahendiga rünnet (mida ma ka olen juba aastaid korduvalt selgitanud ja mida nüüd ka mõistma on hakatud). Üldiselt see kahe raketiga allatoomine pole mingi eriline ilmaime. Eriti veel, kui vaadata Pantsiri tabavusandmeid. Eks ta muidugi tekitab küsimärke, ja seda on võimalik ka mustast kastist üle vaadata millistel asjaoludel toimus möödalask, kas tehnika või operaatorid, aga noh see poleks esimene juhtum.an2 kirjutas: ↑02 Juul, 2025 10:58Pantsir ei saanud esimese raketiga reisilennukile pihta? Drooniga võrreldes on see ju gigant.Peeter kirjutas: ↑02 Juul, 2025 10:26Sellel videol on näha pilti ja heli ZRK Pantsiri kompleksi nn "mustast kastist". Salvestab operaatorite töö ja muid aparatuuri seadeid ja toiminguid.wk2 kirjutas: ↑02 Juul, 2025 9:05 Aserbaidžaani ajakirjandus avaldas uusi tõendeid Venemaa seotusest Aktau lähedal toimunud lennuõnnetusest ja postitas internetti helisalvestise, millel on selgelt kuulda käsk lennukit tulistada jne.
https://daily.dialog.ua/316229_1751437311
Aga veel: see käsk tulistada, millest siin ka meie kirjanduses on juba märgitud, kui "ohvitser sai käsu tulistada" https://maailm.postimees.ee/8279280/ase ... -tulistada , siis pean vajalikuks siia selgitus tuua. Videos kõlavad käsklused /sõnad/laused/jne on standardprotseduurilised fraasid, mida nii operaator kui ka ZRK komandör kumbki oma töökohal peab oma tegevuste juures kõva ja selge häälega ütlema. Millega töötab (nt milline kõrguskiir, milline töörežiim, edasi tuvastatud märgid, nende lühiülevaade, valitud märgi korral juba detailsem iseloomustus (mida on ka kuulda: st mida ja kuidas tuleb öelda). Seejärel ja/või ka vaheldumisi kõlavad komandöri sõnad ja laused jne. See kõik on standardprotseduur. Kabiinis on kaks isikut: vasakul töökohal operaator, ja paremal töökohal komandör, üks on ühe puldi ja teine teise puldi taga. Nende hääled ka kõlavad videos, kabiini kolmas ei mahu, ja ka kolmandat häält ei ole. Operaator kannab ette sihtmärgi andmed ja komandör selgelt ütleb otsuse/käsu tulistada. Rakette lastakse välja komandöri töölaualt. Jääb üle veel see, et komandör sai raadiosidest kuskilt Pantsiri juhtkomandirskist käsu tulistada, aga vat seda me sellelt videolt ei kuule. Peale selle on veel grupitöö korral ka kaughaldus, aga siin pole sellega tegemist. (Vt minu ÕT-postitustest Pantsiri struktuurset ülesehitust töökohtade ja koosseisudega.
Ja veel: see on tüüpiline töine olukord ÕT-s. Nii palju kulub aega tuvastamiseks ja seejärgseteks otsusteks. Seda kõike selgitasin ka juba siis, kui ma selgitasin tööprotseduure, kui Iraani Tor lasi Teheranis stardil alla Ukraina reisilennuki UIA Flight 752. Juba siis ma selgitasin, kellel ja kui palju on aega kuskilt midagi küsida ja või käske vastu võtta. Kui sa oled määratud olema ja seejärel juba oled ettenähtud lahingvalves, siis sinu käsk/ülesanne on lasta kõik alla, mis ei vasta NRZ-le (st "mitte-oma lennuk"), on "muidukahtlane", või mille kohta on käsk saadud. Ma juba selgitasin, et sul on aega maksimum paarkümmend sekundit reageerimiseks ja otsustamiseks- kas tema või vb hoopis sina ise. Mingit plära-lära üleküsimise aega enam ei ole. Nagu ma siis juba ütlesin: sa oma ZRK-ga oled nagu skalpell kirurgi peos operatsioonil: kõik otsused on juba varem tehtud ja sinu ülesanne on ainult lõigata.
Ma ei näe ega kuule siin välist käsku, näen hoopis lahingvalves oleva ZRK-meeskonna tööd. Niimoodi toimubki lahingvalve.
Veelkord: see on standardsetest fraasidest koosnev ZRK-protseduur, samamoodi nagu lennunduseski on konkreetsed laused, mida ja kuidas lendur ja/või lennujuht peavad sides ütlema ja mida ja/või kuidas peab saadud infot üle kordama.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Oskavad asjaliku töörutiinse sidepidamisega reisilennukeid alla lasta nii Pantsiriga kui ka Bukiga.
Ei tea, kas eskaleeruva aseri-vene tüliga võib varsti Alijevi riigi Vene impordi (aga ka ekspordi) asendamise taristust välja arvata? Ilmselt siiski mitte, tüli tahab tülitsemist, bisness ajamist.
Ei tea, kas eskaleeruva aseri-vene tüliga võib varsti Alijevi riigi Vene impordi (aga ka ekspordi) asendamise taristust välja arvata? Ilmselt siiski mitte, tüli tahab tülitsemist, bisness ajamist.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Ja jällegi kirjutan: Nagu juba UIA flight 752-gi puhul. Need mehed, kes selles ZRK-s displeide ees istusid, need mehed tegid vastavalt käsule oma tööd, milleks neid sinna pandi. Nemad ei näinud vahetult objekti, mda nad lasevad, NRZ päring ei klappinud ja lähebki sihtmärgi laskmiseks. Kui möliseda, siis nende kallal, kes selle lahingkäsu andsid. Keegi pidi ju lõppudelõpuks teadma ja kureerima, kas ja kus ja mis võivad sektoris olla ka tavalised tsiviillennukid ja et sealt edasi neid minema suunama, ja samas PVO-d teavitama, et nemad seda alla ei laseks.
Ma ÕT-teemas selgitasin juba seda PVO juhtimis-struktuuri ja selle masinaid. Ja jällegi: samal ajal oli ju droonirünnak, mis oluliselt olukorda pingestas. Kuskil keegi PVO-operatiiv-dispetšer-korrapidaja-jmt jättis lihtsalt olukorra kureerimata/koordineerimata. Ja venepool isegi seda tunnistada ei taha.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
UIA flight 752-gi puhul oli ju näha, et on kõrgust koguv objekt, mis pealegi eemaldus.Peeter kirjutas: ↑03 Juul, 2025 9:49Ja jällegi kirjutan: Nagu juba UIA flight 752-gi puhul. Need mehed, kes selles ZRK-s displeide ees istusid, need mehed tegid vastavalt käsule oma tööd, milleks neid sinna pandi. Nemad ei näinud vahetult objekti, mda nad lasevad, NRZ päring ei klappinud ja lähebki sihtmärgi laskmiseks. Kui möliseda, siis nende kallal, kes selle lahingkäsu andsid. Keegi pidi ju lõppudelõpuks teadma ja kureerima, kas ja kus ja mis võivad sektoris olla ka tavalised tsiviillennukid ja et sealt edasi neid minema suunama, ja samas PVO-d teavitama, et nemad seda alla ei laseks.
Ma ÕT-teemas selgitasin juba seda PVO juhtimis-struktuuri ja selle masinaid. Ja jällegi: samal ajal oli ju droonirünnak, mis oluliselt olukorda pingestas. Kuskil keegi PVO-operatiiv-dispetšer-korrapidaja-jmt jättis lihtsalt olukorra kureerimata/koordineerimata. Ja venepool isegi seda tunnistada ei taha.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Mõistan, kuid loodetavasti kärvavad või saavad viga millalgi, nagu reisilennuki pardal olnud. Kui on mure või oht rünnakuga, siis debiilsete korralduste filigraanse täitmise asemel võinuks reisilennud kinni panna.Peeter kirjutas: ↑03 Juul, 2025 9:49Ja jällegi kirjutan: Nagu juba UIA flight 752-gi puhul. Need mehed, kes selles ZRK-s displeide ees istusid, need mehed tegid vastavalt käsule oma tööd, milleks neid sinna pandi. Nemad ei näinud vahetult objekti, mda nad lasevad, NRZ päring ei klappinud ja lähebki sihtmärgi laskmiseks. Kui möliseda, siis nende kallal, kes selle lahingkäsu andsid. Keegi pidi ju lõppudelõpuks teadma ja kureerima, kas ja kus ja mis võivad sektoris olla ka tavalised tsiviillennukid ja et sealt edasi neid minema suunama, ja samas PVO-d teavitama, et nemad seda alla ei laseks.
Ma ÕT-teemas selgitasin juba seda PVO juhtimis-struktuuri ja selle masinaid. Ja jällegi: samal ajal oli ju droonirünnak, mis oluliselt olukorda pingestas. Kuskil keegi PVO-operatiiv-dispetšer-korrapidaja-jmt jättis lihtsalt olukorra kureerimata/koordineerimata. Ja venepool isegi seda tunnistada ei taha.