51. leht 99-st
Postitatud: 25 Jaan, 2011 12:57
Postitas von manstein
Päris äge.
Soolakulutamine on küll tiba kaootiline ja praegu mõjub üpris kontrastselt. Väiksemad detailid, eriti vaateakende luugid ja pikemad servad kipuvad üldfoonil päris ära kaduma. Kindlasti läheb peale pesu paremaks.
Kahju muidugi, et piltnik on fotode tegemiseks jälle korvtöstukisse roninud. Rattakoobaste sisemuse tooni võib ainult ennustada.
Postitatud: 25 Jaan, 2011 14:07
Postitas MadMan
Veike küsimus nende rattapööramise hoobade kohta. Praegu vaadates näib, et rattaid saab keerata vaid ühes suunas - väljapoole, sissekeeramisel jookseb hoob vastu keret. Teine teema on see, et kui rattad pööravad eri ulatuses, siis kas keskmised hoovad ei peaks olema ligikaudu poole lühemad või teise nurga all?
Paar linki antud teemal:
http://www.armorama.com/modules.php?op= ... ge=1&ord=1
Siin on näha, mis juhtub kui keskmine pööramine pole paigas - keskmised rattad pööravad liiga palju ja veermikus toimub hirmus lõhkumine.
Õiged nurgad on natuke näha siin:
http://commondatastorage.googleapis.com ... 021905.jpg
Postitatud: 26 Jaan, 2011 13:55
Postitas Hertsog
aitüma Mad-ile õpetliku info eest.
aga asja juurde: mudel nr 31, Sd.Kfz 234/3. Mingi "Ullrich von Hutteni" nimeline punt oli. 1945. toode dragonilt. kokku läks nagu ootused on. küll oli aga neid peeneid pudinaid kohutavalt palju. iseenesest oli see üks põnev ja tore ehitus. värvitud akrüülidega, ja veermik MIG- pigmendid. a nende registreerimisnumbrite koostamise eest, ma ei tea, vimplist on vähe. võtaks midagi koos terve vallaga. kes on koostanud, see teab, millest ma räägin...
tegelt väga ei julgegi näidata, sest see kiuslik vanamehenäss nimega von "kuradi" manstein hakkab ju jälle ilkuma. küll ei meeldi talle kulutamine, siis ei meeldi pildid. et nats on hirm ka, mis ta seekord siis leiab. palju mula pole vist vaja ajada, eks pildid ütlevad ise. mis puutub piltidesse, siis manstein, anna andeks, tegin ikka paar "korvtõstukist" pilti ka. aga ehk on igale maitsele. samuti võin öelda eneseõigustuseks, et haigena hommikumantlis mööda lumist rõdu roomata ning õigeid rakursse ja valgust püüda... no kurat... kui nüüd midagi juhtub, siis peielaud on sinu kulul... irisege terviseks:

Postitatud: 26 Jaan, 2011 14:13
Postitas Joss Metsast
Tipp topp masin, selline kole ja kandiline kast nagu üks sõjamasin olema peab. Eriti meeldib see et dekaalid on ka muu masinaga kooskõlas, mitte ei sära puhtana nagu jõulukaunistused muidu üleni sopase masina peal.
Ainuke mis silma häirib on see kaikakujuline antenn, kas ta sutike peenem ei peaks olema?
Postitatud: 26 Jaan, 2011 14:15
Postitas andrusan
Krt väga ilusa ja loomutruu mudeli oled jälle valmis saanud, aga saaks veel paremaks, kui viitsiksid MG raua õõnsaks puurida ja sumpsi pütid kergelt tumeda metallikuga üle käia. Praeugu tunduvad pütid tiba liiga "porgandid".
See jutt pole irisemiseks mõeldud, vaid Hertsogi-härra tase on nii heaks läinud, et sellised "pisiasjad" jäävad silma kriipima.
Postitatud: 26 Jaan, 2011 22:09
Postitas calico
antud masinat vaadates, tekkis mul mõte, et hea mudel on selline, mida vaadates sul tekib kasvõi korrakski tunne, et vot see ongi päris sõjamasin, sellele hüppan selga, keeran nupust käima ja lähen põllale. ja see ongi siin selline masin, pole kahtlust, et sellega on sõidetud ja pole kahtlust et sellega saab ka edasi sõita. et siis ainult jah see pisike kuulipilduja rauasuue siia tekiks, siis saaks pahadele tina ka külvata. siis see pütiporgand ka, ei arva ka ikka et summuti nii repsu on. tean siinsamas oli eespool sul juttu, et kuskil välismaa foorumis keegi oli suure vaidluse peale võtnud pliidiraua selle veega üle kallanud ja siis oli vaidlus lõppend. asjata ma ütleks. oleks ta seda samal ajal kuumutanud ka, ning pärast küpsenud lasta. hele rooste on värskete vee ja raua reageerimisel tekkinud värv. seda tooni olen veetorude lekke ümber rohkem näinud. kui vaadata aga mõne vana mosse alla või maal mõne töötava bellarussi sumpat vaadates võiks olla nt vallejo valikus rohkem selline dark rust värv. seda erkpunast muidugi mitte päris ära kaotada aga laiguti vähem minu meelest võiks olla. samas värvide üle vaidlemine on muidugi raske teema, nii palju kui on inimesi, on värvitajusi. mu naisel on ilmselt laiem spekter, sest ühed püksid mis minu meelest on tumemustad, on tema silmis tumesinised.

Postitatud: 27 Jaan, 2011 9:49
Postitas von manstein
Väga äge tuli!
Üldmulje on vapustavalt reaalne. Teine foto paljastab, et ka alusvann ja käiguosa on mõnusa kulutamise läbi elanud.
Ja nagu joss mainis, on dekaalid sedakorda üldmuljega harmoonilises kooskõlas, eriti eesmine numbrimärk.
Ainsaks häirivaks asjaks on kanistrite kinnituskronsteinid. Tootjal on need hullupööra paksud. Oleks tulnud kaaluda plekist tegemist.
haigena hommikumantlis mööda lumist rõdu roomata
Ehh kurja, ega Sa endale nüüd liiga ei teinud?
Postitatud: 27 Jaan, 2011 10:06
Postitas vaoinas
Ainsaks häirivaks asjaks on kanistrite kinnituskronsteinid. Tootjal on need hullupööra paksud. Oleks tulnud kaaluda plekist tegemist.
Tahtsin sama mainida, kuid mõtlesin, et ei hakka, kuna parandada niikuinii enam ei anna.
Peab tõdema, et Hertsogile sobivad mitmevärvilised sõja lõpufaasi masinad. Omalt poolt kiidan tööriistadele pööratud tähelepanu - erinevate toonidega viimistletud varustus annab mudelile ilmekust juurde. Soolaefekt on sul kohati hästi välja tulnud, kohati aga jätnud liiga suured küsitavad lärakad, ülejäänud kulutamine on aga väga tasemel.
Kristjan
Postitatud: 27 Jaan, 2011 10:06
Postitas fossiil
Tulemus on ootuspäraselt väga hea. Kuid sinu klassiga tegija ettevõtmistesse tuleb suhtuda kriitilisemalt, kuna muidu jääd veel loorberitele puhkama..

Seetõttu küsin, et kas kanistrite kinnituseks ei ole saada midagi etsi taolist? Kuna need plastikust "vitsad" paistavad muu masina taustal ikka koledad ja paksud... Summide rooste on võib-olla tõesti veidi liialt "õitsev", aga see on kah suhtumise küsimus.
Pildistatud on seekord tõesti palju paremini.
Postitatud: 27 Jaan, 2011 10:39
Postitas Hertsog
aitüma mehed kaasa elamast,
sumpad - pole probleemi, natuke tumedamat pigmenti ja asi saab korda.
aga kanistrite kinnitustega on jah keeruline. naljakas on see, et kanistritele endile on kaasa antud etisdest "vaheseinad" immiteerimaks pleki paksust, aga neid kinnitusi ise teha... kurat, ei riskinud aretama hakata. õiget plekki ka polnud. aga et edaspidi haltuurat vältida, tuleb vist ette võtta. praegu veel käega katsutav pole, aga plaanis on teised 234 masinad ka juurde muretseda. hakaks jubedalt meeldima see pill.
soolaga on nii, et eks ole iga kord uus katse/eksituse meetod. suured härrad välismaal ütlevad, et kui tunned, et oled soolaga üle pingutanud - oled õigel teel. sest väga suur osa sellest jääb niikuinii hilisema pesu ja tolmu alla peitu. seekord üritasin pintsliga asju tuunida - selelst annavad aimu ka kohatised kolalsed kriipsud/kraapsud. edaspidi oleks plaan kätt harjutada mustade soolalaikude "täitmisega". ehk siis luua muljet mitmekihilisest koorumisest. aga eks tulevik näitab.
etteruttavalt võin veel mainida, et praegu läks pinki selline projekt, mille peale fossil, von manstein ja teised vanameistrid saab korralikult käima tõmmata ja kilkama ning loodetavasti ka tänitama võtta... nii et olge valvel, Hertsog ei maga...
Postitatud: 27 Jaan, 2011 21:41
Postitas Tsiknat
Hertsog kirjutas:
aga kanistrite kinnitustega on jah keeruline. naljakas on see, et kanistritele endile on kaasa antud etisdest "vaheseinad" immiteerimaks pleki paksust, aga neid kinnitusi ise teha... kurat, ei riskinud aretama hakata. õiget plekki ka polnud. aga et edaspidi haltuurat vältida, tuleb vist ette võtta.
Vähegi normaalsematel veinidel ja ka konjakitel on pudeli kaela ümber keeratud täpselt sellisteks asjadeks sobiv foolium. Parajalt paks ja mudelinoa otsga mõnusalt lõigatav.
Mudel on väga hästi teostatud. Kuna oleme eelkõnelejatega samast palatist siis kõik mu emotsioonid on juba kirjas.
Toomas
Postitatud: 27 Jaan, 2011 22:08
Postitas FW Anton
Teostus on väga tasemel! Muidugi kaks rooli on minu jaoks veidi harjumatu, oleks siis veel kõrvuti, siis oleks nagu lennukil

Postitatud: 01 Veebr, 2011 12:16
Postitas Hertsog
aitüma veelkord eelmise loo kommenteerijatele ja soojade soovide eest. aga kuna aeg on edasi läinud, siis...
JS-2, Dragoni mingi ürgvana komplekt. detailsus on küll vaene, aga kokku läks hästi. ise timmisin midagi juurde kah. näiteks lisapaakide sangad. tegelikult oleks tahtnud teha seda valgete vöötidega Berliini versiooni, aga kuna seal olid põhiliselt JS-2m, siis ei riskinud haltuurat teha. sai siis selline 44 aasta suvine asi. võib öelda, et eks ta kuskil Minski kandis laamendas. muus osas järgisin printsiipi et "less is more". eriti kunstilises osas. seekord jätsin igasugused soolamise- ja kulutamisetrikid ära. seda enam, et värv ise on kompromissitu ja mida sa ikka soolad, kui sittagi näha ei jää. sellist mudelit nagu hiinlased teevad (et kõik värvitoonid, mida võiks kuidagi ilgete mööndustega nimetada "rohelised"), ei tahtnud teha. kasutasin vallejo akrüüle ja seega 4BO retsepti ei olnud. tegin siis paar pilti mõeldes fossiilile...
pildid on tehtud ilma igasuguse hilisema värvikompenseerimiseta arvuti poolt. valgust on täpselt nii palju, et pime ka pole.
lihtsalt värv:
peale läikivat lakki, pilt juba kunstvalguses:
et toon monotoonne ei jääks, nägi mudel mingil hetkel välja selline:
edasisistele kogemustele tuginedes võin öelda, et ookrit ning valget tuleks rohkem lisada ja punast vähem. pidin suure osa punast vatitikuga ära korjama.
siis tegin vahepeale veel karja trikke ja üritasin üles seada kodust fotostuudiot. ebaõnnestunult:
eile oli väga ilus ilm. päike ja puha. kuid see aeg, mil ma tankimanu jõudsin oli kõik juba kadunud. seega jäi meile tänane päev. taaskord ilma igasuguse värvikompenseerimiseta arvuti poolt.ausalt mehed, ärge näkku pekske, kasutasin ainult parimaid:
viimased kaks on spetsjomm fossiilile:
ma usun, et seda tanki saab näha ka päikeselisema ilmaga. momendil muidugi ei julge midagi lubada...
Postitatud: 01 Veebr, 2011 12:22
Postitas vaoinas
Puhas ja korrektne töö.
Häirima jäävad umbsed õhuvõtuavad ning läbipaistmatu klaasiga latern.
Postitatud: 01 Veebr, 2011 12:31
Postitas scout22b
Väga ilus ja soliidne mudel. Ega see raudauto vist väga korralikult hoitud meeskonna poolt. Haljast pole isegi torni käepidemetel
