53. leht 58-st
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
Postitatud: 23 Aug, 2024 21:16
Postitas Roamless
Ukrainlased tutvustasid ühte samasugust trofee kilpkonna, mis oli vist T-62 põhjal valmistatud. Tankina kasutada ei saa (torn ei liigu), komandöri nähtavus suhteliselt null ehk oli ainult meeste vedamiseks positsioonile. Suurim takistus ukrainlastel polnud "kilpkonn" ise, vaid droonide segajad "kilpkonna" katusel. Lõpuks saadi ka sellest vist sageduse vahetamisega üle ja "kilpkonni" võeti maha enesetapja drooni tähikusse saatmisega, edasi jooksis paanikasse sattunud meeskond minema. Eks tegu ühe hädalahendusega on, lisaks pakub paremat kaitset, kui BMP ning ka alusvankriks olevat tanki pidi olema kergem leida, kui BMP-d.
Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 19:03
Postitas an2
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 19:27
Postitas mart2
an2 kirjutas: ↑05 Dets, 2024 19:03
BMW R71 koopia.
Koopia või mitte - pole oluline.
Oluline on see, et Venemaa ise toodab ja neid on üle maa laiali kümneid tuhandeid.

Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 20:12
Postitas Aspelund
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 21:02
Postitas mart2
Selge - hetkel ei tooda. Kuid Venemaa on neid täis.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 21:15
Postitas ArdiS
Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 21:28
Postitas AMvA
ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15
Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.
Erinevad tootjad
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 21:32
Postitas Huviline78
Parasiitide nn vabatahtlike värbamise tempo on kukkunud 600 ühikule päevas. See jääb parajalt alla rindel päevastele kaotustele ning siit järeldatakse, et parasiidid ei suuda enam reserve toota rindele.
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864430479157432826
Parasiidid kasutavad rünnakute juhtimiseks uut lahendust, nimelt ründel oleva soomuki ees sõidab jalgrattal kamikazest parasiit, kes siis juhendab, et kuidas miiniväljal edasi sõita.
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864251285802820058
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 22:31
Postitas olavsu1
ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15
Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.
neid vost oli kahte varianti K-750 ja M-52
vahe selles kas olid ripp- või püstklapid.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 22:43
Postitas uncle_sid
ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15
Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.
toodavad seda mida kästakse.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 23:25
Postitas Aspelund
Vene emmiliste maailm on oluliselt kirjum, kui K-750 ja M-52, aga seda pole siin praegu vaja lahata.
Viimased 70 aastat on olnud kaks tootjat: Irbit ja Kiiev. Mudelitel olid ühised juured, aga piisav hulk erinevusi, et Urale ja Dnepreid erinevateks masinateks pidada.
Kiievi mootorrattatehas on ammu surnud, Ural/IMZ eksisteerib Kasahstanis pisitootjana. Armeed Ural ei varusta. Küll on aastate jooksul neid toodetud selline kogus, et praegu vabatahtlike pingutuste najal saab neid rivvi päris märkimisväärse koguse. Minu pilgu jaoks on seal rivis segu erinevate põlvkondade jubinatest, mis viitab selgelt kasutatud masinate elustamisele.
Seega: tegu pole uute mootorratastega, tegu on kasutatud masinatega, mis on rivvi aetud.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 23:41
Postitas Some
Nuh, Dnepr-i toodeti vanasti Kiievis, NSVL-i lagunemisega läks miski hetk hingusele. Iž suutis sajandivahetuse välja punnitada aga ega kaasaegsete motikatega oli ikka päris raske konkureerida ja lõpetas ka ära. Ural ongi ainus vanadest markidest, mis elus, kohe peale NSVL-i lagunemist ostis miski grusiin tehase ära ja hakkaski retromotikana turustama. Läänes vist külgkorviga motikaid ei tuntagi? Ehk siis leidis omale niši. Firma peakontor asub USA-s ja 2022a viidi tootmine kasahhide manu.
Nood pildil olevad motikad tunduvad küll kuskilt laost välja kougituna. Kui ma ei eksi siis Ural-it vist tsiviili ei müüdutki, olidki vaid militaarotstarbel? Pean tunnistama, et sellist külgkorvi näen küll elus esimest korda.
Või tegelikult, Kihnu kaluritel olid ka midagi sellist kalade vedamiseks aretatud.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 23:42
Postitas isakene
olavsu1 kirjutas: ↑05 Dets, 2024 22:31
ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15
Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.
neid vost oli kahte varianti K-750 ja M-52
vahe selles kas olid ripp- või püstklapid.
Segi nagu pudru ja kapsad.
Ural M-72, M-61, M-63, M-66, M-67 jne ja M-72, K-750, Dnepr MT9/MT10/MT11 toodeti erinevates tehastes.Mõlemad alustasid R-71 koopiate M-72 tootmisega, viiekümnendatel Irbiti tehas tegi oma mudeli Ural M-61 ning toodab seda modifitseerituna siiani. Mootor on minuteada praegugi nende enda oma, Denso elektri ja Keihini pritsega, aga muu on suuremalt jaolt läänest, Brembo pidurid, Sachsi vedrustus, itaalia rattad jm. 2022 seoses sõja algusega koliti kogu tehas Kasahstani.
Kiievi sõsartehas modifitseeris M-72 tagakiigega variandiks K-750 ja hiljem sai temast MT-9 Dnepr, kus mootor sai moodsama OHV gaasijaotuse. Hiljem toodeti veel modifikatsioone MT-10 ja MT-11 ning selle mudeliga 90-ndate lõpus tehas ka hingusele läks.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 23:46
Postitas Sekeldaja
Pool päeva juba käib jutt venelaste tsiklimudelite eripäradest ja uut teemat ei tulegi??
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Postitatud: 05 Dets, 2024 23:52
Postitas Some
Põhiline ründerelv selles sõjas ju

Järgmine tase oleks hobuvankrid kuulipildujatega.