Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
olevtoom
Liige
Postitusi: 378
Liitunud: 06 Dets, 2023 9:52
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas olevtoom »

mart2 kirjutas: 22 Mai, 2024 18:06
ugandiklubi kirjutas: 22 Mai, 2024 13:12 Ilmselt võib isegi rohkem olla vastu ,kui 71% . Tavaliselt vastavad need kes poolt on -
Kas endal ei hakka kupli all keerama? Tõsiselt!

Sõnastan sinu posti teisiti -
Enamuses vastavad RB poolt olevad inimesed, kes on RB vastu! :wall:
Ma ei näe siin mingit vastuolu. Toon arvnäite.
Oletame, et FB poolt on 5 % elanikest ja vastu seega 95 %.
Kui nüüd akf ugandiklubi järgi oletada, et pooltseisjatest hääletab 100 % ja vastuseisjatest 50 %, saame hääletuse tulemuseks, et FB poolt on 9,5 % ja vastu 90,5 %.

Nii et akf mart2 ümbersõnastus on vigane.
Kremli troll.
mart2
Liige
Postitusi: 6499
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas mart2 »

olevtoom kirjutas: 22 Mai, 2024 18:22
mart2 kirjutas: 22 Mai, 2024 18:06
ugandiklubi kirjutas: 22 Mai, 2024 13:12 Ilmselt võib isegi rohkem olla vastu ,kui 71% . Tavaliselt vastavad need kes poolt on -
Kas endal ei hakka kupli all keerama? Tõsiselt!
Sõnastan sinu posti teisiti -
Enamuses vastavad RB poolt olevad inimesed, kes on RB vastu! :wall:
Ma ei näe siin mingit vastuolu. Toon arvnäite.
Oletame, et FB poolt on 5 % elanikest ja vastu seega 95 %.
Kui nüüd akf ugandiklubi järgi oletada, et pooltseisjatest hääletab 100 % ja vastuseisjatest 50 %, saame hääletuse tulemuseks, et FB poolt on 9,5 % ja vastu 90,5 %.

Nii et akf mart2 ümbersõnastus on vigane.
:wall:
Nagu minu statistika õppejõud ütles - kui on soov, siis algandmete seast sobivate OLETAMISEGA saab KÕIKE tõestada ...

Võtama akf olevtoomi arvutuse ja asendame kaks hüpoteetilist numbrit - näiteks poolt 30% ja vastu 70%. Jätame arvutuskäigu samaks!
30% elanikkonnast on ümmarguselt 400000 ja 70% vastavalt 930000.
Nüüd tuleks poolt hääletajaid 400000 ja vastu 465000 - 46% vs 54% !
Kui võtta aluseks 35% ja 65%, siis oleks vastavad numbrid - hääletusel poolt 465500 ja vastu 432250 - poolt 52% ja vastu 48% ! :idea:

NB! Väita, et hääletamisel osalevad "tavaliselt need kes on poolt" on iseenest küsitava väärtusega, sest hääletavad ikka huvigruppide esindajad ja osalised.
RB vastaseid gruppe on internetis rohkesti, kuid pole kohanud seda propageerivat " Facebook-i kampaaniat"! :wall:

Lõpetan.

Kokkuvõtvalt - küsitluste tulemustega saab edukalt manipuleerida, kui tead, kuidas küsimus sõnastada ning millises valimikus seda läbi viid. Antud väidet on tõestanud meie oma "ennem valimisi uuringud"! 8)
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Kasutaja avatar
ugandiklubi
Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
Asukoht: Tartu või Sinimäe
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas ugandiklubi »

Halvasti oled vaadanud siis ,näiteks see FB grupp "Rail Baltica " mis teeb propagandat selle monstrumi poolt ,
parkija
Liige
Postitusi: 1561
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas parkija »

Ma oleksin kaunis rahul kui keegi põhjendaks selle projekti vajalikkuse , milleks see ikkagi on , keskkonnasääst on tõest kaugel , julgeolekukaalutlused ka mitte esikohal , tasuvus kaugel kaugel , kui vast jääb reisimise kiirus kuid , kui nüüd kärpida , kas kiire ühendus ka argumendina tõene on , kahtlane . Ilmselt on projekt tuluallikas neile , kes rb palgal on .
Walter2
Liige
Postitusi: 4949
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Walter2 »

Näidake ette need kaubakogused mida hakatakse mööda seda ulmeprojekti vedama kui tänapäeval veetakse kaupu ida-lääne suunal. Eriti veel ilma Eesti-Soome "toruta". Muidu lähebki nii et hakatakse Soome lahe vett Poola piirile vedama nagu üks raadiokuulaja tabavalt märkis. Ning veel 1.3 milj. kibelevat reisiselli, kes juba ammu ootavad kuidas Berliini sõita... :mrgreen:
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
krizz
Liige
Postitusi: 2289
Liitunud: 18 Mär, 2006 1:59
Asukoht: Eesti Kuningriik
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas krizz »

RB meenutab lihtsalt igavusest sündinud asendustegevust: kui on palju raha aga millegi targa ja vajaliku alla nagu pole seda panna. Siis sündiski idee - teeks RB! Bingo! Ja sipelgad hakkasid askeldama, muidugi tekitatakse sealjuures ka palju igasugu toiduahelad...
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
Lemet
Liige
Postitusi: 20850
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

keskkonnasääst on tõest kaugel ,
Tagelikult ei ole, sama koguse kauba Tallinnast Berliini saamise juures autode või rongiga on kütusekulu rongil kordades väiksem, see arvutuskäik on mitmel korral läbi tehtud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 4761
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Madis Reivik »

Kas see arvutuskäik ikka on läbi tehtud ?
Rekka lapatakse logistikeskuses erinevaid aluseid täis ja see sõidab teise logistikakeskusesse, seal lapatakse alused maha.
Sama asi konteineriga tähendaks seda et logistikakeskus topiks konteineri täis, veaks selle raudteeterminali rekkaga, rong veaks kohale, siis terminalis kont maha, rekkaga logistikeskusesse.

Ma kahtlustan et nt Varssavist jõuaks rekka igal juhul enne kohale kui konteiner.
olevtoom
Liige
Postitusi: 378
Liitunud: 06 Dets, 2023 9:52
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas olevtoom »

krizz kirjutas: 23 Mai, 2024 19:02 RB meenutab lihtsalt igavusest sündinud asendustegevust: kui on palju raha aga millegi targa ja vajaliku alla nagu pole seda panna. Siis sündiski idee - teeks RB! Bingo! Ja sipelgad hakkasid askeldama, muidugi tekitatakse sealjuures ka palju igasugu toiduahelad...
Juba Nero Wolfe ütles, et valitsus kulutab raha kolmel põhjusel:
1) seda on vaja kulutada,
2) seda tahetakse kulutada,
3) see on olemas.

(Vt. "And Be A Villain").
Kremli troll.
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 997
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Sekeldaja »

olevtoom kirjutas: 23 Mai, 2024 20:34
Juba Nero Wolfe ütles, et valitsus kulutab raha kolmel põhjusel:
1) seda on vaja kulutada,
2) seda tahetakse kulutada,
3) see on olemas.

(Vt. "And Be A Villain").
Sekeldaja täiendus Nero Wolfe'ile Fail Balticu näite põhjal:
4) arvatakse, et see on olemas
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Madis Reivik kirjutas: 23 Mai, 2024 20:26 Kas see arvutuskäik ikka on läbi tehtud ?
Rekka lapatakse logistikeskuses erinevaid aluseid täis ja see sõidab teise logistikakeskusesse, seal lapatakse alused maha.
Sama asi konteineriga tähendaks seda et logistikakeskus topiks konteineri täis, veaks selle raudteeterminali rekkaga, rong veaks kohale, siis terminalis kont maha, rekkaga logistikeskusesse.

Ma kahtlustan et nt Varssavist jõuaks rekka igal juhul enne kohale kui konteiner.
Miks see rekka ei võiks rongile sõita?Või vähemalt haagis? Šveits nii toimetab transiit veostega. Aga siiski krt 33 aastaga ei ole suudetud ViaBaltikat põhimõtteliselt alustadagi.Ja nüüd teete RB 6 aastaga valmis? Meite härrad võiksid Leedu tee ehitust kaema minna.Sealt saab pildi ette kui palju tehnikat on võimalik korraga tööle panna .
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10290
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kilo Tango »

Walter2 kirjutas: 23 Mai, 2024 16:57 Näidake ette need kaubakogused mida hakatakse mööda seda ulmeprojekti vedama kui tänapäeval veetakse kaupu ida-lääne suunal. ...
Mis lora see on? Põhja-lõuna suunaline kaubandus on meil kordades tihedam, kui idasuunaline.
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Tõsi sõites autoga Warssawist kodu poole on rekkade voor pidev .Aitäh Poolale kes on teinud kiirtee Leedu piirini. Aga see voor on Eesti poole tulles järjest kahanev.Riiast Eesti poole jääb veel mõni üksik alles.Eks päevad ole erinevad,aga nii see kipub olema.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 43377
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kriku »

Lemet kirjutas: 23 Mai, 2024 20:01
keskkonnasääst on tõest kaugel ,
Tagelikult ei ole, sama koguse kauba Tallinnast Berliini saamise juures autode või rongiga on kütusekulu rongil kordades väiksem, see arvutuskäik on mitmel korral läbi tehtud.
Madis Reivik kirjutas: 23 Mai, 2024 20:26Kas see arvutuskäik ikka on läbi tehtud ?
Arvutuskäik on lihtne ju. Võtab rongi kandevõime, võtab veoauto kandevõime. Võtab rongi kütusekulu, võtab veoauto kütusekulu. Korrutab ja jagab. Igaüks võib seda kodus teha :dont_know: .

Madis Reivik kirjutas: 23 Mai, 2024 20:26Ma kahtlustan et nt Varssavist jõuaks rekka igal juhul enne kohale kui konteiner.
Kuidas see asjasse puutub?
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3505
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Dr.Sci »

Lemet kirjutas: 23 Mai, 2024 20:01
keskkonnasääst on tõest kaugel ,
Tagelikult ei ole, sama koguse kauba Tallinnast Berliini saamise juures autode või rongiga on kütusekulu rongil kordades väiksem, see arvutuskäik on mitmel korral läbi tehtud.
Laevaga on veel väiksem. Ja ... praegu projekteeritakse/ehitatakse Ülemiste terminali, Pärnu oma tuleb kohe järgmiseks. Mõlemad projektid on ka minu laualt ja arvutist läbi käinud - üht teist ka mõlemasse panustatud. Sõnad mida ma neid projektides ei leidnud olid kaup ja konteiner.

Ehk pange ise süsteem paika: Tallinna ümbrus on täis erinevaid logistikakeskuseid - rekkaga sise, kaubikuga välja suured laod. Tehakse järjest juurde. Mitte ühegi juurde ei lähe raudteed (ok, Laagri-Keila vahel on kerkimas ka paar uut mida rongiaknast näeb, vaevalt aga sinna eraldi haru tehakse...) Ja siis suures mahus hakatakse tulevikus Maardus olevasse müütilisse kaubaterminali vedama:
- rongidega Virumaalt fosforiiti
- laevadega kaupa Hiinast (läbi Soome)
- pudipadi Euroopa suunalt mis suunatakse omakorda siis eri logistikapunktidesse (rekkad)
Ja seda sellises mahus et reisivedude poolt ette prognoositud kahjum kaetakse....
Juba autotranspordi kasv selles piirkonnas ummistaks liikluse - suht olematu teedevõrk - ja selle renoveerimiseks vajaliku mahu jaoks hakkame kohalikelt inimsetelt maju ära võtma? Rääkimata sellest et niigi keerulistes keskkonnatingimustes Mähe ja Muuga ja Maardu ja Jõelähtme saavad täiendava müra ja saaste koormuse.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline