Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Jaan, 2025 17:25
Ja igasugused muud “keegi jälle midagi ei tea” stiilis põrkamised vist ei ole päris vajalikud.Mul on jumalast pohlad sellistest targutamistest. ...
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Ja igasugused muud “keegi jälle midagi ei tea” stiilis põrkamised vist ei ole päris vajalikud.Mul on jumalast pohlad sellistest targutamistest. ...
Ma korra juba selgitasin, miks ma sel hetkel just niimoodi ütlesin. Arvasin, et ühest korrast jätkub, aga kui vaja, siis selgitan uuesti:alfa hotel kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 17:25Ja igasugused muud “keegi jälle midagi ei tea” stiilis põrkamised vist ei ole päris vajalikud.
AMvA kirjutas: ↑14 Jaan, 2025 14:10See on hea näide, kuidas eelarvamus mõjutab arvamust.Peeter ütles:
Peeter ütles:
Tegelikult oli asi hoopis teistmoodi: Eelarvamus mõjutas ostu, aga tulemus ei vastanud eelnevalt kujundatud pildile.
Jah loomulikult oleks olnud korrektne ja konkreetne olnud kirjutada EEC CoC. Siis poleks keegi saanud midagi kobiseda. Loomulikult selline "komanussimine" (Trummi toodud termin) saabki soovi korral kohe pihta hakata, kui kirjutada pelgalt kas EEC või CoC (noh nagu kõnekeeles, või kiirkirjas kasutad). Ka termin CoC üksi ei maksa ju mitte midagi, kuna pole seotud milliste nõuete või tingimuste suhtes CoC on väljastatud.rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 15:59 EEC CoC olnuks korrektne ja ühtselt arusaadav, aga lihtsalt kirjutada EEC, mis tähendab hoopis European Economic Community ehk siis Euroopa Majandusühendus, siis on vääritimõistmine kärme tekkima.
Ma tunnetasin, et akf AMvA ei mõistnud, et akf Peeter mõtles CoC-d ja siis ma mõtlesin ennast täiendada, et ta saaks aru, mida ma sõnaühendi "Tüübikinnitus"-e all mõtlen.
17 Jaan, 2025 13:39 Ms asi on EEC?
Aga kas keegi saab öelda põhjuse, et miks ma ei tohi oma Cayenni või LC'l kaubaruum ehitada ja sellega segukotte vedaga? Lisaks 3.5T haagis/treileri vedamisvõime, et muud materjali(prussilid/lauad jne) vedada. Muhviautodeje ja transititel ei ole sellist võimekust.
ahto42 kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 1:13Aga kas keegi saab öelda põhjuse, et miks ma ei tohi oma Cayenni või LC'l kaubaruum ehitada ja sellega segukotte vedaga? Lisaks 3.5T haagis/treileri vedamisvõime, et muud materjali(prussilid/lauad jne) vedada. Muhviautodeje ja transititel ei ole sellist võimekust.
Mitte ei tohi vaid lausa peab.
Olen proovinud kõike: pirukad, kaubikud suured/väiksed.
Pirukas täitsa mõtetu.
Kaubik hea, a magala rajoonides suht võimatu sõita, parkida. Kliirens ok a uusehitustele ligi ei pääse, eriti talvel, 4x4 päästaks nats.
Universaale olnud nii esi/taga kui nelivedu. Kliirens madal, kandevõime väike ja ei mahuta kõiki tööriistu.
Tavaliselt tööriistu 500kg+ Lisaks mõõdud, lood 2,5m,
korralik riistakast meeter kõrge, redelid jne.
Haagis koormaga ka veel vahest.
Lõpuks mõtlesin välja.
MB ml. Kaubaruumi põrand käib siledaks, 1800 pikk, 3200 võimalik panna, kõrge, lai.
Sõidan otse treppi kasvõi koos haagisega igal aastaajal.
Ja siis aknapeal irvitan kuidas teised läbi muda/lume müttavad.
ML selleks, et ka maanteel mugav, raha vähe jne.
Aga eks igaüks valib vastavalt vajadusele ja võimalustele.
Haagis ikka pigem harva kui pidevalt ja mitte magalates.Ghostship kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 10:24 Mitte et põhimõtteliselt tahaks kuidagi MLi maha teha, aga kuidas see kõik kokku klapib sul? Kaubik on alati lihtsam parkida kui ML+haagis. Kui tõesti on kogu aeg 500+ last ja 3.2m pikad asjad, siis korralikule kaubikule ikka väga raske alternatiivi leida. See salongi 3.2m tundub eriti ulme nikerdamine kui pidevalt vaja. ML on ju mingi 4.8m umbes üldse, lühem isegi kui näiteks 5s seeria või Omega universaalide klassikast?
Kui vaata seda eelmisel nädalvahetusel toimunud purgaad, siis võib vist mürki võtta, et neid 40 kmh maanteel venivaid kolonne tekitasidki lamellimehed oma permanentselt libisevate autodega. Teed olid libedad, kuna teehooole hilines ning autod sõitsid lume teepeale kinni, misjärel see jäätus.isonts kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 11:57 No nii. Sain siis ka selle aasta väheke teravamad elamused lamellidega kätte.. Nv oli vaja maale sõita ja seal oli lühike ca 1 km lõik metsavahel. Täielik liuväli. Mina oma praeguste lamellide ja samade oludega enam sinna ei sõida. Õepoeg just paar päeva enne seda vajus seal oma masinaga kraavi. Õde mainis, et väheke libe on küll, aga naeltega pole hullu ..
Sõitsin selles purgaas senikaua lamellidega 70+ (nähtavusest tingituna) kuni jõudsin sellisele kolonnile järele. Ei ole rehviprobleem.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 12:08Kui vaata seda eelmisel nädalvahetusel toimunud purgaad, siis võib vist mürki võtta, et neid 40 kmh maanteel venivaid kolonne tekitasidki lamellimehed oma permanentselt libisevate autodega. Teed olid libedad, kuna teehooole hilines ning autod sõitsid lume teepeale kinni, misjärel see jäätus.isonts kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 11:57 No nii. Sain siis ka selle aasta väheke teravamad elamused lamellidega kätte.. Nv oli vaja maale sõita ja seal oli lühike ca 1 km lõik metsavahel. Täielik liuväli. Mina oma praeguste lamellide ja samade oludega enam sinna ei sõida. Õepoeg just paar päeva enne seda vajus seal oma masinaga kraavi. Õde mainis, et väheke libe on küll, aga naeltega pole hullu ..
Nii - kuhu mürk tuua? Lamelliga Yarisega sai kodu teeotsani täitsa viisaka kiirusega. Täis tuisanud põlluvahetee läbimiseks tuli küll naeltega varustet Land Cruiser abiks võtta, aga ausalt öeldes ei oleks seal mingit vahet olnud, kas rehvil oleks naelad või lamellid olnud. Kliirensit oli vajaKapten Trumm kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 12:08 Kui vaata seda eelmisel nädalvahetusel toimunud purgaad, siis võib vist mürki võtta, et neid 40 kmh maanteel venivaid kolonne tekitasidki lamellimehed oma permanentselt libisevate autodega. Teed olid libedad, kuna teehooole hilines ning autod sõitsid lume teepeale kinni, misjärel see jäätus.
Pigem oli küsimus lumepudrus, mida siin varemalt terminiga lopp nimetatud, mis ei lase rattaid teekattega kontakti ja liugled ses pasas. Nael ses olukorras ei päästa, kui pole just Rootsi ralli tüüpi kitsad piikidega kummid.Kui vaata seda eelmisel nädalvahetusel toimunud purgaad, siis võib vist mürki võtta, et neid 40 kmh maanteel venivaid kolonne tekitasidki lamellimehed oma permanentselt libisevate autodega. Teed olid libedad, kuna teehooole hilines ning autod sõitsid lume teepeale kinni, misjärel see jäätus.