55. leht 115-st
Rattad?
Postitatud: 20 Juul, 2008 0:00
Postitas jäääär
Postitatud: 20 Juul, 2008 17:30
Postitas JS
Rehvi mõõt 6.50-20 sobis sõidukile Gaz AA. Veljed tunduvad ka välimuselt ja poltide arvu arvestades sellesamale isendile kuuluvat. Ärevaks teeb sõna,,military,, mis nagu N.Liidu sõnavarasse ei kuulunud. Äkki mõni Meerikamaa Ford, ehk siis Ai-Ai esivanem.
Terv.Jaanus
Postitatud: 20 Juul, 2008 17:42
Postitas JS
Lisaks juurde et seda mõõtu kumme, siis 32-6 kasutas jalavarjudena tõesti Ford AA kes-mis oli otsene esivanem Gaz AA-le.
Terv.Jaanus
Postitatud: 20 Juul, 2008 20:36
Postitas PPŠ
Vaatan, et täitsa identsed vist Gaz MM või Gaz AAA velgedega:

Aga olema nad peavad Meerikamaa omad, sest rehvid on teinud ju COOPER, kes tuntud tegelane Ameerikas.

Postitatud: 20 Juul, 2008 20:58
Postitas jäääär
Postitatud: 21 Juul, 2008 9:03
Postitas Aspelund
Esimeste veljede puhul rahutaks siiski veidi GAZ-AA indu...minu jaoks on imelikud need neli kinnitusmutri auku seal,kus GAZ-AA tüüpi masinal pole midagi...lisaks on ühe velje keskauk liiga väike krusa jaoks. Nii et midagi muud peaks see olema.
A.
Postitatud: 21 Juul, 2008 10:43
Postitas Faust
DKW veljed peaks olema mingite selliste masinate alt:
http://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F5
http://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F7
Sul on 16 tollised aga ei loe välja kui suured neil on.
Sinu omadel kilbid puudu.
Postitatud: 21 Juul, 2008 13:45
Postitas grahv
Kui neid esimesi velgesid lähemalt vaadata siis on näha, et nendesse keskaukudesse on sisse rõngad keevitatud kuhu need neli auku siis sisse puuritud on, seega ikka pigem Gaz või Ford.
Postitatud: 21 Juul, 2008 16:57
Postitas jäääär
Aspelund kirjutas:Esimeste veljede puhul rahutaks siiski veidi GAZ-AA indu...minu jaoks on imelikud need neli kinnitusmutri auku seal,kus GAZ-AA tüüpi masinal pole midagi...lisaks on ühe velje keskauk liiga väike krusa jaoks. Nii et midagi muud peaks see olema.
A.
Keskmisele suurele augule on midagi sisse keevitatud ,tähendab oli kellelgi sellist varianti kunagi vaja peale sõda! Nii ,et ikkagi GAZ-AA! Tänan veelkord kõiki vastajaid! Kui kellelgi huvi piltidel olevate veljede vastu ,andku teada!
Postitatud: 02 Aug, 2008 22:42
Postitas Feeliks_Jalgraud
millise lüli tükk tuu om???
kummipadjad olid ka, aga neist pole pilti hetkel.

Postitatud: 02 Aug, 2008 23:59
Postitas Wots
Issand kui keeruliseks olid Sakslased isegi roomikud teinud,need laagrid ja tihendid,puksid jne.Kuidas olid lood vastupidavusega?
Venelastel ainult lüli ja pulk.Uutematel on pandud pulga ümber puks.
Postitatud: 03 Aug, 2008 9:27
Postitas fossiil
Kahjuks ei saa selle katke põhjal eriti sotti...

Aga ehk on rohkem pilte erinevate nurkade alt? Need võiksid olla küljepikkusega mitte üle 900 piksli, siis mahub ekraanile normaalsemalt ära.
Kuidas olid lood vastupidavusega?
Sakslased ise kirjutavad, et nende teenindav personal sai hakkama, kuigi olid jah keerulised - ühe roomiku peale tohutu ports laagreid, määrdepunkte ja mida veel, igatahes venelastele käisid need igas mõttes üle mõistuse..
Aga kui nüüd veidi mõelda, et miks seda siis nii keeruliseks oli vaja ajada, siis paistab üsna lihtne lahendus igast otsast: roomik kui veermik omab väga suurt veeretakistust, mille ületamine nõuab päris palju võimsust, mida raskem masin ja pikem roomik, seda rohkem. Kogu see nõellaagrite rohkus vähendas veeretakistust niivõrd palju, et hobujõude selle ületamiseks oli ka palju vähem vaja, mis võimaldas kasutada lahjemat mootorit ja tegi selliste masinate kasutamise üldse võimalikuks. Tavaline pulk ja lüli oleks tähendanud automaatselt ka hoopis võimsamat mootorit, seega ka raskemat, mis omakorda jällegi oleks suurendanud veeretakistust.. ja nii edasi.
Urmas.
Postitatud: 03 Aug, 2008 12:19
Postitas Panzergrenadier
Issand kui keeruliseks olid Sakslased isegi roomikud teinud,need laagrid ja tihendid,puksid jne.
Sellised keerulised roomikud olid ainult poolroomik masinatel. Asja mõte oli selles, et need masinad peavad suutma üüpris suurtel kiirustel sõita. Lisaks oli selliste masinate veoratta hammastel emakorda väikesed rullikud, mis aitasid veelgi liikumist sujuvamaks muuta.
Saksa tankiroomikud olid minu mäletamist mööda kõik lihtsa ehitusega. (lihtsalt augud lülis kuhu läks splint.)
Postitatud: 03 Aug, 2008 14:16
Postitas uudishimulik
Tundmatu masina roomikulüli-Tuvastamiseks
Postitatud: 03 Aug, 2008 18:01
Postitas Rainerr
Pildid tehtud kahjuks telefoniga, seega kvaliteet annab soovida.
Mis roomiku jupid, ning mis see teine suure auguga asi on?
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=132688