56. leht 96-st
Postitatud: 23 Apr, 2010 22:42
Postitas Sporrenberg
Veel üks väidetavalt eestlastega seotud aretis:

Ибо ни у кого нет такого чоппера-дрезины, как у эстонцев из 182/6!
Postitatud: 24 Apr, 2010 0:28
Postitas maanus
NSU tsikkel või?
Postitatud: 24 Apr, 2010 12:10
Postitas Manurhin
Sporrenberg kirjutas:Veel üks väidetavalt eestlastega seotud aretis:
Jaa... Päris huvitav rakendus GAZ-AA velgedele leitud.
Postitatud: 26 Apr, 2010 14:19
Postitas T11ger
Need vist sobivad siia
Postitatud: 07 Mai, 2010 16:39
Postitas Würger 190G
Postitatud: 19 Mai, 2010 17:29
Postitas Wirbelwind
See masin oli küll valmistatud 1ms vaimus. Aeg aga 2ms algaeg.

Postitatud: 20 Mai, 2010 10:52
Postitas asjaajaja
Ole nüüd ikka, piltidel on ju Garford-Putilovets, mis pidi Peeter Suure merekindlust maismaa poolt kaitsma. Kaks sellist masinat olevat viidud Muhu saarele, et seal takistada sakslaste pealetungi Saaremaalt Muhusse, kuid jäeti omade poolt maha ja õhiti. Mõned masinad (vist kolm, kui mälu ei peta) sattusid Läti armee käsutusse, ülejäänud haihtusid nähtavasti kusagile Venemaa avarustesse (kuigi ka sakslaste käsutuses on neid masinaid fotodel näha).
Tegemist ikka Esimese maailmasõja perioodi masinatega. Kustkohast Sa selle Teise maailmasõja algaja võtsid?
Postitatud: 20 Mai, 2010 18:22
Postitas Troll
1941-l aastal Odessas STZ-NATI traktori baasil valmistatud "tank" НИ-1 ("На Испуг") - eesti keeles ehk "Hirmutis"

Postitatud: 20 Mai, 2010 22:25
Postitas Karuke
asjaajaja kirjutas:Ole nüüd ikka, piltidel on ju Garford-Putilovets, mis pidi Peeter Suure merekindlust maismaa poolt kaitsma. Kaks sellist masinat olevat viidud Muhu saarele, et seal takistada sakslaste pealetungi Saaremaalt Muhusse, kuid jäeti omade poolt maha ja õhiti. Mõned masinad (vist kolm, kui mälu ei peta) sattusid Läti armee käsutusse, ülejäänud haihtusid nähtavasti kusagile Venemaa avarustesse (kuigi ka sakslaste käsutuses on neid masinaid fotodel näha).
Tegemist ikka Esimese maailmasõja perioodi masinatega. Kustkohast Sa selle Teise maailmasõja algaja võtsid?
Kusjuures väidetakse, et vähemasti üks Garford-Putilovets tõesti osales II MS.
Tõenäoliselt olla see olnud Läti (või isegi Eesti) kaitseväe omandus mille venelased 1941 aastal kasutusele võtsid.
Pidid olema miskid sakslaste fotod aastast 1941 mis sellise masina trofeeks saamist kinnitavad. (pole küll ise näinud)
Selle versiooni vastased aga ütlevad, et pole võimalik nonde fotode tegemise aega ja kohta tõestada.
Kui aga järele mõelda...
Siis miks mitte?
Sõitnud see asjandus küll oma oma hobuvankriratastel vaid 18 km/h
Kuid sõita ju kaitselahingutes ehk polnukski vaja?
Kui see 3 Maximi ja 76 mm toruga varustatud riistapuu maase kaevata ja näiteks betooniga pisut vooderdada...
Saaks ka tänapäeva mõistes üsna hirmsa tulejõuga kuulipildija-suurtükipesa

Postitatud: 21 Mai, 2010 12:32
Postitas ivanorav
Kalaznikov/PPZ ümbertnurga üllitis!
(Töötab PPZ moonaga.)
http://nagi.ee/photos/suolistoloinen/15 ... et/265053/
Paistab päris asjalik,kahju,et tootmisesse ei jöudnud!
Vindiga lendavad raketid, pöörlemise annab vindis juhtrööpad.
http://nagi.ee/photos/suolistoloinen/15 ... et/265053/
(vasakpoolne)
Kauba peale sotsiaalne kurioossum!
http://nagi.ee/photos/suolistoloinen/15 ... et/265053/

Postitatud: 21 Mai, 2010 12:46
Postitas Kilo Tango
Samast albumist - misasi see veel on?

Postitatud: 21 Mai, 2010 13:49
Postitas vk1
Scud rakett JS-3 tanki šassiil - alles hiljem tuli Maz-543 kandja
Postitatud: 21 Mai, 2010 14:04
Postitas Satakas
ivanorav kirjutas:
Vindiga lendavad raketid, pöörlemise annab vindis juhtrööpad.
kui nii, siis järjekordne väga kummaline lähenemine, millest tingitult muretsen õigustatult: kas konstruktor ikka lasti maha?
hoopis lihtsam ja odavam on anda stabilisaatoritele kerge pikikalle ning rakett pöörleb nii, et vuhiseb.
Postitatud: 21 Mai, 2010 14:18
Postitas Kilo Tango
Satakas kirjutas:ivanorav kirjutas:
Vindiga lendavad raketid, pöörlemise annab vindis juhtrööpad.
kui nii, siis järjekordne väga kummaline lähenemine, millest tingitult muretsen õigustatult: kas konstruktor ikka lasti maha?
hoopis lihtsam ja odavam on anda stabilisaatoritele kerge pikikalle ning rakett pöörleb nii, et vuhiseb.
Pole nii lihtne. Üldiselt on vajalik panna rakett pöörlema enne vabalennu algust, sest laskeseadmest välja lennu hetkel tekkivad väikesed kursimuudatused mõjutavad tabamistäpsust väga palju. Sestap lahendatakse see probleem enamasti hoopis kolmandal moel - näiteks lisatakse pöörlemist tekitavad düüsid või freesitakse düüsile gaaside keeriselist liikumist tekitavad kanalid sisse - Hydra 70mm raketid näiteks on keerisesse freesitud düüsiga. Grad-il (jt vene raketilaskjatel) on minu teada kasutusel lasketorudesse lõigatud sooned.
Aga arvestada tuleb sellega, et tegu on ilmselt sõjaaegse masinaga ning probleem tuli lahendada kiiresti. Pealegi oli tolla alati lastud rakette siini või relsi pealt.
Postitatud: 21 Mai, 2010 15:00
Postitas Würger 190G
vk1 kirjutas:Scud rakett JS-3 tanki šassiil - alles hiljem tuli Maz-543 kandja
Tõsiselt? Tundub rohkem nagu mingi Тактическая ракета «Филин».. Mittejuhitav operatiiv-taktikalinerakett (ehk siis lühimaa) tuumalõhkepeaga.
Siin hea paraadi pilt ja teine pilt täpselt samast isendist:
http://nvo.ng.ru/history/2008-12-26/14_john.html
2К4 "Филин" - FROG-1
ДАННЫЕ НА 2009 г. (стандартное пополнение)
Комплекс 2К4 "Филин", ракета 3Р2 - FROG-1
Ракета 3Р3 "Филин-2"
Ракета 3Р4 "Филин-3"
Тактический ракетный комплекс - тактическая ракета. Разработан НИИ-1 (с 1967 г. - Московский институт теплотехники), главный конструктор Н.П.Мазуров. Испытания начаты в 1955 г. Испытания вместе с СПУ 2П4 с 1957 г. Производство пусковых установок велось на Кировском заводе в 1957-1958 г.г. (всего произведено 36 шт). Комплекс принят в опытную эксплуатацию под наименованием 2К4, в строевые части не поступал. Комплекс принят на снабжение Постановлением СМ СССР от 17.08.1958 г., снят со снабжения Постановлением СМ ССР в феврале 1960 г. в связи с завершением работ по комплексу "Луна".
Ja aluse andmed:
СКБ-2 Кировского завода для комплекса «Филин» разработало пусковую установку 2П4 «Тюльпан» на шасси объекта 804, базой для которого послужила известная самоходная установка ИСУ-152К. Вес пусковой установки с ракетой доходил до 40 тонн. Максимальная скорость движения 2П4 по шоссе с ракетой – 30 км/ч, без ракеты – 41 км/ч. Экипаж пусковой установки включал пять челов