57. leht 115-st

Postitatud: 21 Aug, 2008 9:16
Postitas fossiil
Need roomikulülid võivad kuuluda kas T-20 "Komsomolets", T-37 või T-38 -le, neil kõigil kasutati sarnaseid pastlaid. Tripleks peaks osutama Komsomoletsi suunal, kuna T-37 ja T-38 -l olid (kui just mälu ei peta) vaid vaatepilud.
Njah eks see keeruline ehitus oli pigem väikse müra ja sujuva sõidu tõttu kui suure kiiruse pärast. Isegi tänapäeval kasutatakse endiselt vanad head pulk ja lüli süsteemi.
Sa ilmselt ei pannud tähele mida Panzergrenadier kirjutas - et sellise konstruktsiooniga roomikuid kasutati AINULT poolroomikmasinate juures, tankidel olid praktiliselt kõigil nn. "pulk ja lüli". Roomikmasina juures mõjutavad sujuvat sõitu ja müra ennekõike amortiseerivad elemendid - kummibandaažid või nende puudumine, balanssiiride vedrustuse tüüp ja balanssiiri käigu pikkus, amortisaatorite olemasolu, müratasemele mõjub suuremal kiirusel ka roomikulüli pikkus.
Poolroomikud olid mõeldud suuremat kiirust arendama kas teedel või vähemalt kõvemal pinnasel, kus masin seisis lülide küljes olevatel kummipatjadel ja omas seetõttu suhteliselt väikest veeretakistust. Pehmel pinnasel vajusid padjad sisse ja kandma hakkasid ka lülide äärte laiemad pinnad, mistõttu masina erisurve pinnasele vähenes tunduvalt ning maastikuläbivuse võime paranes. Ja seda kõike suhteliselt nõrga mootori puhul.

Urmas.

Mille ratas!?

Postitatud: 28 Aug, 2008 16:17
Postitas Seiu
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Aug, 2008 16:42
Postitas T-62
On see asi kuidagi mõõdetav ka, olgu või läbimõõt. Muidu head fotod.

Postitatud: 28 Aug, 2008 17:15
Postitas Faust
Tegu mingi saksa soomusveoki rattapaariga. Sd.Kfz. seeria masinatel nad suht sarnased kõigil.

Postitatud: 28 Aug, 2008 17:18
Postitas fossiil
Tegemist on Sd.Kfz. 11 ehk siis Sd.Kfz.251 veermiku keskmise rea rattaga.

Urmas.

Postitatud: 28 Aug, 2008 17:24
Postitas Faust
Millegi taolise alt arvatavasti pärit. Ei tea, millise täpsemalt kuna need võisid natuke ka erineda.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MR2008.JPG

See küll mudeli pilt ja ühe teise taolise masina kohta aga annab mingi pildi, kuidas need rattad asetsesid:
http://www.panzer-modell.de/berichte/sd ... C00531.JPG

Postitatud: 28 Aug, 2008 21:07
Postitas Frundsberg
Minu tagasihoidliku arvamise järgi on need veljed siiski erinevad - teie poolt pakutud piltidel 8-auku, algses postituses aga 6. Esmalt pakuks, et äkki hoopis PzKpfw III ratas?

Postitatud: 28 Aug, 2008 21:32
Postitas Faust
Kust pidi lugedes kaheksat auku näed? Mina näen küll ikka 6-te auku, seal teise rea topeltratastel.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MR2008.JPG

Postitatud: 28 Aug, 2008 21:34
Postitas retti
Vaadake tähelepanelikumalt.Sisemise rea ratastel ikkagi kuus auku ja velje ofsett vastab ka algses postituses olevale

Postitatud: 28 Aug, 2008 21:37
Postitas desert eagle
Ehk saad sellelt lingilt miskit abi. http://www.lerenfort.fsnet.co.uk/page84.html

Postitatud: 28 Aug, 2008 22:27
Postitas Seiu
Jah, väga sarnane her. Fausti leitud fotol olevaga. Kummiribal kirjas: No766B 575/48-512

Postitatud: 29 Aug, 2008 6:12
Postitas Panzergrenadier
Esmalt pakuks, et äkki hoopis PzKpfw III ratas?
Sorry, aga lihtsalt naerma ajab. :lol: :wink:


Aga milles küssa, mida te siin edasi leiutate, öeldi ju otse ja konkreetselt ära, et...
Tegemist on Sd.Kfz. 11 ehk siis Sd.Kfz.251 veermiku keskmise rea rattaga.

Postitatud: 29 Aug, 2008 7:33
Postitas Würger 190G
Ja kelle firma see Continental on?

Postitatud: 29 Aug, 2008 11:33
Postitas Soobel
Würger 190G kirjutas:Ja kelle firma see Continental on?
Mu ratta Continental võidusõidukummidel on vähemalt kirjas "Handmade in Germany"

Postitatud: 29 Aug, 2008 11:42
Postitas Kilo Tango
Würger 190G kirjutas:Ja kelle firma see Continental on?
Jumal hoia küll.

Wiki on näpuulatuses - on's raske vaadata: http://en.wikipedia.org/wiki/Continental_AG

Founded 1871
Headquarters Hannover, Germany