57. leht 666-st

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 28 Jaan, 2020 9:08
Postitas Some
Eestisse tuues lisandub veel tollimaks + käibemaks. Kahtlustan, et esinduse puudumise tõttu tuleks garantiiremondiks Venemaale sõita ja ei usu, et praegused varuosade müüjad Ladale juppe sees hoiavad. Odava maasturi otsingul vaataks pigem kas Suzuki Jimny või Dacia Dusteri poole, arvan et peavalu märgatavalt vähem.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 28 Jaan, 2020 21:19
Postitas maksipoiss
Manurhin kirjutas:
maksipoiss kirjutas:Lada- Catwees Pärnus ja Tartus (Ehk lohistavad ka Uaz-i kohale :) )
Gaz, Kamaz, Ural- Rebella
Huvitav, Catweesi kodulehelt ma küll sellekohast infot ei leidnud..
Ladade müügiks oli ikka eraldi ettevõte ,mis tegutseb Catweesiga ühe katuse all. Ladakeskus oli vist, aga praegu on koduleht maas.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 29 Jaan, 2020 18:35
Postitas Kapten Trumm
Kergekaalulisel masinal pole muidu mingeid hüper-super lukke ja difreid väga tarvis, sestap ronib ka Dacia Duster rohkem, kui keskmisel juhil julgust jagub.
Pehmetel nõlvadel on veojõu mahapaneku võimalus piiratud, sestap difrivaba pargimaastur võib seal olla paremgi kui ülekaaluline Land Cruiser.

Dacia Duster peab muidugi olema neliveoline (enamik neist on esiveolised, mis müüakse) ja kasutatud kujul peaks veenduma, et need "lülitatavad neliveod" kõik korralikult töötaks, sest need pole üldiselt tõsisele offroadile mõeldud ja kui seda on tehtud, võib asi suht küpse olla.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 19 Veebr, 2020 12:07
Postitas Kapten Trumm
Torude kvaliteedist.
Olen kohtunud mehega, kes on liikunud vene gaasimaardlate piirkonnas (kust siis torud igasse ilmakaarde laiali lähevad), igasugu propelleriks keeratud torusid ja kahjustusi ümberringi, mis viitavad suurele, kõrge temperatuuriga tulekerale, pidi seal igal sammul kohtama. Neid ilmkärakaid on olnud küllalt, inimohvritega kaasa arvatud.

Vene tööstuse uudiste juurde - Eestis pidi olema nüüd müügis Venes toodetud ATV-d, paljulubava nimega "Stels".
Autoleht katsetas ja leidis, et on umbes võrreldav Hiina ATV-dega, korralikke tootjate omad aga on, nagu hindki, nendest tasemelt veel kaugel ees.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 19 Veebr, 2020 14:29
Postitas Xender
Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne, mul endal on küll UTV ja ei saa midagi halba öelda kvaliteedi poole pealt. Mul muidugi ta rohkem selline transpordivahend - lumelükkaja kui mudaralli vahend.

Vene asjade konkurentsivõime on viimasel ajal kukkunud külltki madalale - pmt küsivad lääne hinda asjade eest, mille kvaliteet on sittem kui Hiinal.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 19 Veebr, 2020 14:36
Postitas Kapten Trumm
Korralikud ATV-d maksavad ikkagi viiekohalist, mitte neljakohalist summat.
http://polaris.ee/atv/

Ise küsimus nende tundmata loomadega on, palju peab juurdehindlust lisama kohalik maaletooja, juhuks kui tehas ütleb, et sorry, garantii lõppes piduritulede kadumisega silmapiirilt, ostjatele on aga lubatud teatud asju välja.

Üks asi tuli veel meelde. Nüüd on võimalik osta sellist imeasja nagu automaatkäigukastiga Lada. Tegu siis ilmselt Renault juurtega variaatorkastiga, mitte hüdromehhaanilisega.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 19 Veebr, 2020 15:03
Postitas Xender
Honda, Suzuki jne pole korralikud? Polaris on veidi teine klass ka juba. See oleks umbes sama, et öelda, et korralik auto pole Honda Accord vaid MB S klass ja hakkata seda siis Ladaga võrdlema.

Mis puutub hindadesse, siis kohalik maaletooja ei keevita midagi eriti otsa Tootja leht

Varuosade puhul paistab, et kõike on võimalik osta (korralik kataloog lihtsa otsinguga) aga väljaspoole venemaad ei saadeta.

Igal juhul, on selle vene ime peamiseks probleemiks hind. Tegelane kes on nõus välja käima 10000 eurot ATV eest saab sama raha eest või veidi juurde pannes juba väga korraliku lääne masina.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 19 Veebr, 2020 17:48
Postitas Kapten Trumm
Tegelikkuses maksavad need Stelsid mitte 10 000, vaid pigem 8000. Ja ka Suzuki masinad, mil on vähemalt 650 cc mootor, on tavahinnaga ikka 11 000 ja ülespoole. Ja mis on juba 1000 cc mootoriga, kipuvad sinna 15 000 kanti. Stels oma 800 cc mootoriga on kuskil kahe vahel. Siin on terve kolmandik hinnavahet ikkagi.

Loomulikult ei tasu neid vene asju osta, kui pole väga kaalukat eripõhjust. Ka siis, kui ta poole odavam on.

Poole odavamad pole vene asjad juba hulk aastaid. Näiteks Lada Vesta, mis näpuga katsudes on juba täitsa auto moodi (Renault aitas), maksab sõltuvalt mudelist Saksamaal 12,5-19 tuhat eurot. See on hinnalt pigem Skoda klass. Aga probleem on ka selles, et sellist 110 stiilis käkki ei osteta isegi kodus enam, rääkimata Saksamaast. ATV-d pole kahjuks katsunud oma käega, aga üldine vene autode trend on parem kvaliteet/teostus ja kõrgemad hinnad, nõuka lõpuperioodi käkke ei õnnestu kuskil müüa, ükskõik kui odavalt.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 19 Veebr, 2020 22:06
Postitas maksipoiss
Xender kirjutas:Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne,
.
See Stels peakski ju suuresti hiinlaste Dinli olema

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 7:23
Postitas häh
Vesta on Dacia Sandero platvormil, mootor uuendatud Samara. See automaat peaks olema tegelikult robot, Samara kast + automaatsidur. "Puhtad" käsikastid vist on Renault omad. X-Ray vist oli üldse Renault B0 jne.

110 edasiarendus oli Priora, mille tootmine on nüüd lõpetatud. Nissani abiga on nad mudinud Kalina -> Granta.

Ega nad kõik on ikkagi parajad vene imed. Ma kujutan ette, et Patriot või Niva(d) võiks iseehitajale alusmaterjalina huvi pakkuda, aga valmistoodet sealmaalt vast siiski ei ostaks... :roll:

Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 8:26
Postitas nimetu
Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....
Nojah, aga see auto polnud isegi oma algupärases variandis eriti hea ja tänu sellele kukkusid müüginumbrid kolinal.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 8:53
Postitas häh
Maitse asi. Vene variandis ainult r4 ja teada tuntud koostekvaliteet kindlasti abiks... (elektroonikat paksult täis isegi planguna). Saaks, ostaks uuena originaali uuesti.
See muidugi ka, et Sibir oli jäigaks aetud. Aga eeskätt pidasin silmas salongi ja üldist disaini. Loomulikult on ka originaal odav ja kohati ülejala lastud ning tahab palju hoolt. Veelkord, maitse asi, mis kellele.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 13:09
Postitas Kapten Trumm
Volga Sibiri aluseks olnud Chrysler Stratus polnud mingi töökindluse etalon ka Detroidist saaduna - kui neid Eestis uuena müüdi, oli garantiijamasid üle pea ning tänaseks on nad enamasti juba kuubikuks pressitud.

Paneme foto kah, osa rahvast vast ei teagi, milline see "viimane Volga" välja nägi:

Pilt

Viimane "omatoodangu" Volga ehk Gaz-3111 nägi välja selline:
Pilt

Kui sellest põlvkonnast (ehk nõuka-järgne ajastu) midagi kollektsioneerida tasuks, siis vahest Gaz-3105, seda toodeti väga vähe ja huvi pakub see seepärast, et see on ainuke nõuka seeriaautoks mõeldud masin V8 mootoriga. Nõuka järgsest toodangust võibolla tasuks vaadata ka Toyota tehnikaga ja lääneliku varustusega Gaz-3102 mudeleid, mida Jeltsini ajal toodeti aseainena vene kõrgetele ametnikele, et need mersudega ei sõidaks. Neist võimsaim on Toyota 3,4 V6 mootori ja automaatkastiga, aga oli ka muude mootoritega. Neid Venemaal aeg-ajalt müügis liigub veel.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 13:50
Postitas Troll
Gaz-3111 seeriatootmisesse ei saadudki, kuskil mõnisada masinat putitati eelseerias ja väikepartiidena kokku. Nägi kole välja ja vene auto kohta oli hind liiga kõrge.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 14:13
Postitas Kapten Trumm
3111 läks müüki teatud ratsidega - näiteks kerel olid kinnituskohad sõltumatu tagavedrustuse tarbeks, aga sinna alla oli pandud tavaline Volga talasild.
Eks see tagasild jäigi välja arendatama. Kuid väliselt võiks öelda, et erinevalt sellest steriilsest Sibirist on selles teatud stiili isegi.

Täna Gaz tehas sõiduautosid enam ei tee, ainult veoautod ja väikeveokid.

Selle Toyota mootoriga 3102-st oli kunagi venelaste Auto Revüüs pikem artikkel, probleemiks oli olnud pooleks minev kardaan, mis ei pidanud selle 3,4 mootori jõule vastu.

Kindlasti suht väheväärtuslikud on igasugu 3102 "faceliftid", nii 31029 (koleduse tipp) kui ka 3102 uuemad mudelid selle koleda "moodsa" plastmassist sisuga, mis meenutab 80ndate jaapani autosid. Originaalne 3102 on vähemalt teatud stiiliga ja ei riiva nii räigelt silma.