58. leht 666-st

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 20 Veebr, 2020 19:56
Postitas häh
Sibiri alus oli siiski 2001-2006 aasta Sebring. Ehk kui tähte närida, siis JR platvorm. Stratus oli eelmine, 95-2000 toodetud põlvkond. 2.7 V6 saadi käima (see mis ennem põhihäda), õlikanalid tehti laiemaks ja minu arust on veepump (ikalduste põhisüüdlane) ka teine.

Mehhaanika ei olegi nende 2000+ autode kuubikuks minemise põhjus, lihtsalt kere ja juhtmed mädanevad ära. Ja nt karpe sellele autole pole olemas. Lisaks rõõmud ala süütepoolide vahetuseks mootori allalaskmine jne.

Loomulikult tahab ka see uuem 2.7 Mopar õlivahetust iga 7...8k tagant ning õige õliga, 170k pealt keti vahetust ja nii edasi.
See mootor mis Sibiri peale läks on pommikindel, aga koos automaadiga täiesti lootusetu selle auto jaoks + majanduskriis, mis ürituse lõpetas.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 21 Veebr, 2020 10:25
Postitas Kapten Trumm
Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.

Üks põhjus võib muidugi olla see, mis oli meil 90ndatel - et suur auto peab olema mersu, bmw või äärmisel juhul audi. Samal põhjusel ei müüda ka eriti Korea päritolu suuremaid autosid.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 21 Veebr, 2020 11:07
Postitas häh
Ise nad väidavad, et majanduskriis. 20k taala oli hind muidu.

Mootoreid venes ei tehtud, minu arust ei ole r4 ka mitte mopar vaid mitsu. Sibir on ka jube plank, nt polnud kliimat jne.

Aga mis põhiline ja mida kirjutasin, r4 koos automaadiga on selle kere jaoks väga lahja ja auto lihtsalt ei sõida. V6 oli muidu plaanis küll. Samas, arvestades konkreetse mootori eripärasid, midagi head poleks sellest tulnud. Ka Eestis lastakse nad õlivahetustega koonerdades kotti, seda enam sealkandis.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 22 Veebr, 2020 16:37
Postitas Tegelane5
Kapten Trumm kirjutas:Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.
No aga mis seal imestada, arvestades et 2008 keskel maksis USD ca 23 rubla ning 2009 algul 33 rubla. Siis ainuüksi see näitab ära et paljuski import detailidest koosnev auto ei olnud enam taskukohane. Isegi kui inimestel (rubla) sissetulekuga probleeme poleks olnud siis hind ju ikkagi pidi tõusma. Mingi shanss oleks siis olnud kui pea kõik detailid oleks Venemaal tehtud aga selleni ei jõutud.

Autoteema

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:22
Postitas Mati79
AMvA kirjutas:
Aga ega ka saksa insenerid jumalad ei ole. Ega VW-ni hüüdnimi ilmaasjata ei ole Hitleri kättemaks.
Paluks tõendeid, et VW või saksa autod on teistega võrreldes kehvemad. Autosid ebapiisavalt hooldavad ossid on mõelnud mahlakaid sõimuväljendeid enam-vähem iga auto kohta (riisirakett jaapani autode kohta jne).
Hakata nüüd seda võtma kvaliteedinäitajana on ikka tase omaette.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:29
Postitas AMvA
Mati79 kirjutas:
AMvA kirjutas:
Aga ega ka saksa insenerid jumalad ei ole. Ega VW-ni hüüdnimi ilmaasjata ei ole Hitleri kättemaks.
Paluks tõendeid, et VW või saksa autod on teistega võrreldes kehvemad. Autosid ebapiisavalt hooldavad ossid on mõelnud mahlakaid sõimuväljendeid enam-vähem iga auto kohta (riisirakett jaapani autode kohta jne).
Hakata nüüd seda võtma kvaliteedinäitajana on ikka tase omaette.
Kui uus auto võtab 1 liitri õli 1000 kilomeetri kohta, siis on see normaalne? Võin neid VW inseneride bläkke sulle pika listi ette lugeda.
Aga see on väga off topic, palun modedel kustutada või mujale liigutada.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:32
Postitas Kapten Trumm
Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:42
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:50
Postitas Kapten Trumm
See VWA TSI bensiinimootorite õlikulu teema pärineb üldiselt TSIde algusaegadest, tänased omanikud niipalju ei kurda.
Kui mootor on tööle pandud mingi 0W-20 õliga, siis peabki võtma, kuna õli on vedel nagu vesi.
Pluss muidugi turbo ise on alati õlikulu suurendav nähtus.
Ja muidugi 0-100 tuhat kilomeetrit (mida enamik täna sõidab) möödub natuke teistes oludes kui näiteks 200-300 tuhat km.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 18:53
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:See VWA TSI bensiinimootorite õlikulu teema pärineb üldiselt TSIde algusaegadest, tänased omanikud niipalju ei kurda.
Kui mootor on tööle pandud mingi 0W-20 õliga, siis peabki võtma, kuna õli on vedel nagu vesi.
Pluss muidugi turbo ise on alati õlikulu suurendav nähtus.
Läheb küll väga off-topicuks kätte ära, aga mu Volvo sõidab 0W-20 õliga, turbo on ka peal, õli vahetan kas korra aastas või 30.000 km pealt, oleneb kuidas auto ise meelde tuletab aga ei vala vahepeal õli juurde miskipärast.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 28 Okt, 2020 19:16
Postitas Some
Mul 1.4 TSI, ainult hooldustel õli vahetatud, juurde pole valanud. Hooldus 30k tagant (long-life õli).

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 28 Okt, 2020 19:28
Postitas puudulik
Tuhande kilomeetri peale 1.5L õlikulu?

Isegi mu 20a vana 184kW bensukas saabirisu ei saa sellega hakkama.

Remontige oma autod ära parem.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 28 Okt, 2020 19:53
Postitas Lemet
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.
MB Sprinteril (diisel) oli peale 100 000 õlikulu täiesti reaalne teema. Kusjuures firma mõlemal bussil.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 29 Okt, 2020 9:58
Postitas AMvA
Lemet kirjutas:
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.
MB Sprinteril (diisel) oli peale 100 000 õlikulu täiesti reaalne teema. Kusjuures firma mõlemal bussil.
Oleneb mootorist, mul oli eelmine hobibuss 2,7 mootoriga läbisõiduga ca 325 000 km ja õlikulu oli selline, et enne õlivahetust jõudis tase miinimumi lähedale ja välba sees lisada ei olnud vaja.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 29 Okt, 2020 10:01
Postitas Lemet
Mmmm...targem oleks vast õlitase siiski maksimumi juures hoida... :scratch: Kusjuures Silberautos öeldi (mõlemad olid uutena sealt ostetud), et selline õlikulu ongi neil normaalne ning muretsemiseks pole põhjust.