Itaalia kergetank
uskumatu värk, kas sul on tõesti olemas 0,4 mm keermestaja?
vaheta ikka kindla peale need poldid ära ja ära neid värvigi, ega need poldid muidu ka värvised ei olnud kui sealt pidevalt mutrit peale ja maha keerati. Muidugi siis peaks vist alumiinium traat olema.
Võimas igatahes. Ma vaatan neid luugi hingesid ja kinnitusklamberid ja mõtle sellel kuidas ma umbes 4 korda suuremaid detaile tehtud ei sa. On ikka mõnele näpud ja silmad antud - pommirühmas võiks sinusugusele tööd olla.
vaheta ikka kindla peale need poldid ära ja ära neid värvigi, ega need poldid muidu ka värvised ei olnud kui sealt pidevalt mutrit peale ja maha keerati. Muidugi siis peaks vist alumiinium traat olema.
Võimas igatahes. Ma vaatan neid luugi hingesid ja kinnitusklamberid ja mõtle sellel kuidas ma umbes 4 korda suuremaid detaile tehtud ei sa. On ikka mõnele näpud ja silmad antud - pommirühmas võiks sinusugusele tööd olla.
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Ptüi sunnikud, ei pannud ma neid keermetatud junne ega miskit - vaat kohe kiuste ei hakanud jamama...
Mutrid on sihukesed "ühe käe" omad - tõmbad nagu kangiga kinni. No ja ilmselge, et neidki ei hakanud keermetama....
Aga vahepeal läks ikka päris pikalt aega, enne kui sain täna paar klõpsu tehtud, et asjalugu edasi heietada: kui nende eelmiste väikeste restidega luukide sees oli paras jamamine, siis nende vähe pikematega kaldus taguotsa peal - see oli päris hullumaja, andis ikka pusida, enne kui esimese kokku sain:

Nüüd tuleb veel teine kah samasse konditsiooni saada....
Ent ta liigub siiski... (peaaegu tsitaat), Urmas.
Aga vahepeal läks ikka päris pikalt aega, enne kui sain täna paar klõpsu tehtud, et asjalugu edasi heietada: kui nende eelmiste väikeste restidega luukide sees oli paras jamamine, siis nende vähe pikematega kaldus taguotsa peal - see oli päris hullumaja, andis ikka pusida, enne kui esimese kokku sain:

Nüüd tuleb veel teine kah samasse konditsiooni saada....
Ent ta liigub siiski... (peaaegu tsitaat), Urmas.
Rõõm näha, et oled need restid siiski ette võtnud. Alguses tundus, et see koera saba restide näol on kõige kohutavam asi üldse selle aparaadi juures. Ise oma silmaga neid ülemisi reste näinuna - tegu on ikka päris tõsise luubimaterjaliga. Kas järgmine kord oleks võimalik näha ka seda improviseeritud abivahendit, millega sa restiribide vahed võrdseks saad?
Kristjan
Kristjan
Nonii, pusisin teisegi resti valmis ja üle ootuste kiiresti sain kokku. Ja ka üsna valutult, eks esimese tegemine õpetas. Aga pilte hetkel lisama ei hakka: katsun summuti ja varuratta kronsteiniga ühele poole saada, siis peaks taguotsaga kõik olema ja eks ma siis näitan ka abivahendit, või õigemini seda, kuidas sihukest abivahendit tegin.
Urmas.
Urmas.
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Nojah noh, ise tuli teha, kui teema algust viitsid lugeda, saad teada mispärast. Karbist neid võtta hetkel veel ei saa - siiakanti pole Italeri L 6 veel jõudnud - Nürnbergi messil nad alles esitlesid seda.Et siis sa tegid ise kered? või oli karbis juba olemas?
Kes siis peale minu veel paremini peaks teadma, kaua mu projekt kestab, või venib (kellele kuidas rohkem meeldib öelda)Kas sa , fossiil, märkasid et mõni päev tagasi sai teema algatamisest aasta?
Aga kuna vahepeal sai ka TKS ja KV-2 valmis tehtud, siis projekti pikkus mind eriti põdema ei pane. Kuid sellegipoolest tänan osutamast.
Sellest ühe jutiga panekust ei tule tavaliselt midagi välja - nüüd on vaja summuti teha, kõigepealt võtan fotodelt ligilähedase mõõtsuhte, siis teen selle järgi eskiisi ja trein tooriku ning sätin prooviks külge (ilma plekist katte ja muu lisata). Seejärel pildistan tulemust ja võrdlen fotot originaaliga, kahjuks ei saa tavaliselt esimese korraga head tulemust, korrigeerin mõõte ja trein uue. Ja jälle samas taktis: jupp külge, pildid ja võrdlemine. Heal juhul õnnestub teise korraga kümnesse tabada, kuid mõned jupid olen pidanud kolm - neli korda uuesti tegema. Seepärast kõik see värk venibki. Aga lõpp paistab ligidal olevat, nii et võiduka lõpuni, härrased!Ära ütle Urmas, et nüüd ühe jutiga võiduka lõpuni välja paned.
Pärast on hea võrrelda Italeri uue mudeliga ja kui mu silmad mind ei petnud, siis ka Tamiya kehkles Nürnbergis L 6 -ga.
Urmas.
Kui mõni nokkmütsiga vend kerib oma vanale bemmile neoontuled külge, siis nimetatakse teda lihtsalt autopedeks...kõigepealt võtan fotodelt ligilähedase mõõtsuhte, siis teen selle järgi eskiisi ja trein tooriku ning sätin prooviks külge (ilma plekist katte ja muu lisata). Seejärel pildistan tulemust ja võrdlen fotot originaaliga, kahjuks ei saa tavaliselt esimese korraga head tulemust, korrigeerin mõõte ja trein uue. Ja jälle samas taktis: jupp külge, pildid ja võrdlemine. Heal juhul õnnestub teise korraga kümnesse tabada, kuid mõned jupid olen pidanud kolm - neli korda uuesti tegema.
Kohe ei teagi kuidas sinu pühendumist nimetada, aga mis iganes selle haiguse nimi ka ei ole - JUMAL TÄNATUD
Tervitused
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline