7. leht 27-st
Postitatud: 29 Juul, 2009 10:57
Postitas fossiil
Nonii, tundub et õlivärvidega paneelivahede rõhutamine sai täiega käppa - tulemus on igatahes kiiduväärt! Ja mudel on minu arust kobe, vägagi kobe.
Nüüd mis puudutab neid valgeid jooni (järgmise mudeli) kõhu all, siis ise teeksin arvatavasti nii: kõigepealt masin kõhu alt üleni valgeks, seejärel lõikaksin võimalikult õhukesest teibist metalljoonlaua abil paraja laiusega ribad ja kleebiksin need peale. Edasi juba punane värv pritsi ja ettevaatlikult pihustama, mitme imeõhukese kihina, peaasi et ribade servi liialt üle ei ujuta, muidu hakkab värv teibi liimi lahustama ja serva alla ronima.
Urmas.
Postitatud: 29 Juul, 2009 13:03
Postitas Blitzkrieg
Ma arvasin alguses sama, aga kuna mul puudub veel korralik aerograaf siis sellest üritusest oleks arvatavasti jama tulnud. Pealegi on kõht juba punane ja ma otsustasin ikkagi kleepsude kasuks hetkel. Vaatame mis saab. Oleks 1:32 olnud, siis ma ikkagi värviks need jooned. Ilus lennuk on küll.
Ma jäin nüüd ainult mõtlema et ma pole sellist veel ühelgi pildil kütusepaagiga kohanud aga komplektis nagu oli ja kokku pandud ning värvitud ka juba. Ei teagi kas nüüd panna see sinna või mitte. Rumal olukord mul siin pealuu sees.
Suutsin eile õhtul värvimise natuke tuksi keerata. Üritan täna-homme parandused teha. Siis veel rattad alla sättida, vesikad ja riiulisse. Üritan parimat

Postitatud: 29 Juul, 2009 14:30
Postitas von manstein
Pesu on igavesti ägedalt välja tulnud! Usun, et Anton kirtsutaks nüüd nina ja ütleks, et tegelikult pole neid paneelivahesid reaalsel masinal üldse nähagi. Võib olla ongi nii, aga aga pisike möötkava lausa nõuab sellist viimistlust, et ruumilisust lisada.
Propilabad ja tiivaserv on ka saanud kohustusliku kulutamise osaliseks!
Vägev värk!
Ainuke häiriv asi masina juures on kergelt säbrutavad ristid tiibadel.
Võimalik, et fotokas on asja üle võimendanud.
Postitatud: 29 Juul, 2009 22:42
Postitas Seersant Steiner
sai kokku pandud üks revelli fokker EIII ja Airfixi Harrier , viimasele on plaanis eesti märgistused peale panna.
Postitatud: 03 Aug, 2009 22:53
Postitas Blitzkrieg
Sain siis valmis järjekordse "linnukese". FW190 D 9 Rot 1. Väga ilus ja eriline, eriti pärast valmimist.

Loodan et keegi tõeline meister teeks ka 1:32 sellise. Kuna mul emotsioonid sellest lennukist laes siis lisan ka lühida ajaloolise kokkuvõtte.
Me 262 oli kõige haavatavam õhku tõusmisel ja maandumisel. Liitlasvägede piloodid aga teadsid seda valvates ja luurates pidevalt lootes lihtsat võitu. Et mitte sõltuda siis lõi Galland oma Platzschutzstaffel (lennuvälja kaitse eskadroni). Sellesse lülitas ta ka ida rinde silmapaistva ässa leitnand Heinz Sachsenberg i.
Eskadron oli varustatud pika ninaliste FW 190 Dora variantidega. Oli ka üks väga haruldane D 11. Lennukite põhjad olid värvitud erk punaseks kontrastsete valgete triipudega et kodu baasi naasvad Me 262 tunneksid ära omad. Samuti Flak üksused maapinnal. Lennukitel oli ka ebatavaline personaalne kiri. Rot 1 oli "Verkaaft's mei Gwand 'I foahr in himmel!" - "Müüge mu riided, ma lähen taevasse!". Sellega lendas leitnand Heinz Sachsenberg.
Nende ülesanne oli lihtne. Tõusta taevasse ja turvata Me 262 maandumist ning tõusmist. Kord juba õhku saanud olid ju Me 262 liitlastele kättesaamatud.
JV44 eskadroni on ka korduvalt nimetatud "Papageien Staffel " kuigi seda ei kasutatud kunagi ametlikult. Nendel oli nimelt raadiokutsung "Papagei". JV44 personalile ja pilootidele olid nad kui "Würger-Staffel" - lihunike eskadron.
Teadaolevalt on olnud Rot 1, Rot 3, Rot 4 (D 11 versioon) ja Rot 13. Mainitakse veel kahte.
Selline siis lühike kokkuvõte. Loodan et meeldis. Jutu leidsin ja tõlkisin netist. Panen ka mõned pildid. Seekord ei õnnestunud mul see pesu just nii häst kui soovisin. Polnud neid vahesid enam järel kuhu värvi sokutada. Seega tuli üsna tehase variandi lähedane.
Proovisin siis ka teistsuguseid pilte teha

. tegelikult õige oleks kevadine pilt aga polnud võtta.

Postitatud: 03 Aug, 2009 23:45
Postitas Panzergrenadier
Lahe värk!
Endal ka selline lennuk mõtetes liikumas, suurem mõõtkava tooks ka rohkem nokitsemisvõimalust.
Postitatud: 04 Aug, 2009 7:13
Postitas Hertsog
kadedaks teeb rsk....
Postitatud: 04 Aug, 2009 8:08
Postitas fossiil
No minule, kui lennunduses peaaegu et võhikule, paistab ikka kadestamisväärselt hea, väga kena tulemus!
Urmas.
Postitatud: 04 Aug, 2009 8:15
Postitas bufab
ütleme nii, et meisterdajal peab ikka olema seda püsivust.. need mudelid ju ikkagi 1/72 ...
Postitatud: 04 Aug, 2009 9:13
Postitas Blitzkrieg
Jupid on jah kole pisikesed. Kipuvad ikka näpu vahelt ära pudenema ja siis jälle otsi taga

. Vesikad olid nii ja naa. Võis rahule jääda. Tegemist siis Academy toodanguga. Vähemalt karbil nii kirjas.
Postitatud: 05 Aug, 2009 10:37
Postitas kalle
Päris huvitav lennuk. Mulle meeldivad mitmemootorilised rohkem, aga ilusa joonega lennuk on alati hea vaadata. Endal plaanis hankida Ta-152, kuidagi meeldima hakanud.
Siia tahaks veel öelda, et kõhualusel on veidi märgata liiga paksu värvi. Eriti märgata seda tiiva ja stappide liikuvate osade juures, mis tänu värvile lusa üheks kipuvad sulama. Selline asi võib ka pildil võimenduda, aga 72s kipub selline asi juhtuma suht kergelt. Kohati tundub liiga läiget ka ehk, aga üldiselt on ju ilus lennuk välja tulnud.
PS. huvitav miks sellisel lähimaa lennukil lisapaak peab kaasas olema?
Kk
Postitatud: 05 Aug, 2009 12:23
Postitas Blitzkrieg
Ma ise ka mõtlesin et mis lisapaak se sinna surutud on aga panin siis juba külge ära sest esimese hooga värvisin selle juba ära. Kusjuures värviga väga ei liialdanud - omast arust .

Läige on tingitud sellest et need triibud olid sellise suure vesika peal ja jäi natukene läikima. Lakki kasutasin ka seekord poolmatti ja pesu põhja alla ei üritanudki. Võib veel proovida ehk toob rohkem välja.
Postitatud: 05 Aug, 2009 21:34
Postitas von manstein
Kõhualune punane jätab jah pisut "täidase" mulje. Ehk oleks tasunud värvi natuke helestada, ei oska küll arvata mis retseptiga. Valge lisamine oleks vist punase roosaks muutnud.
Kui valged jooned on vesikleepsud, siis on nad küll meisterlikult peale saadud! Kõik ilusti paralleelselt. tõeline meistriklass!
Kui masinat juba plakati taustal pildistasid, oleks äge olnud ka propilabasid natuke hägustada, siis oleks dünaamika veelgi vapustavam välja tulnud.
Aga lõppu küsiks: molleks masinale üldse selline ebapraktiline kamo vajalik oli?
Postitatud: 05 Aug, 2009 22:27
Postitas Hertsog
punane kõhualune pidi sellel mudelil olema nö kaitseks. kuna see eksadrill tiirles ainult oma lennuvälja läheduses - kattes tõusvaid ja maanduvaid reaktiive. punane kõht oli selleks, et oma flaki meeskond ei avaks tuld lennuki pihta...
lühidalt: käsud flaki meeskondadele: tulistate kõiki propellerlennukeid millel EI OLE punane kõhualune. punased kõhud on omad ! reaktiive ka ei tulista niikuinii - need on omad. teisi kõiki tulistate... abtreten !
Postitatud: 06 Aug, 2009 9:03
Postitas Blitzkrieg
Ma kirjutasin ka väikese loo nendest lennukitest. Lugege läbi ja saate ka küsimustele vastused
