7. leht 61-st

Postitatud: 10 Juul, 2005 21:30
Postitas fireman
nublu kirjutas:V-12 vedelikjahutusega suht levinud mootor. Kahur (mitte kuulipilduja) oli ilmselt 20 mm. Võis olla nii mõni saksa Me 109 kui ka venelaste mingi Jak või LaGG

Selle infi põhjal küll ühtegi lennukit ei ole võimalik määrata...
jah sul on õigus kui seda v mootoriks pidada,ehk siis tagurpidi V. http://www.aviation-history.com/engines/db605.htm Vene lennukitel olid vist siiski tähtmootorid peal?

Postitatud: 10 Juul, 2005 21:30
Postitas nublu
kahureid, kahureid :wink:

Kiu need (ja tõesti olid 20 mm) asusid tiibades, siis ilmselt tegu Me 109 mingi versiooniga.

Kui tõesti kuulipildujad (ning ei olnud 20 mm), siis on veel palju variante...

Postitatud: 10 Juul, 2005 21:32
Postitas fireman
päris asjalik sait messerist ja saad ka vastuse relvastuse kohta http://www.war.ee/air/germany/fighters/ ... _tth.shtml

Postitatud: 10 Juul, 2005 21:34
Postitas nublu
fireman kirjutas:Vene lennukitel olid vist siiski tähtmootorid peal?
Sõltub lennukist :wink:

Kõik Jak hävituslennukid (ning ka LaGG-3) kasutasid prantslaste Hispano-Suiza Ybrs 12 silindrise vedelikjahutusega mootori põhjal arendatud mootoreid.

lennuk

Postitatud: 10 Juul, 2005 21:58
Postitas hanno
fireman tundub,et mootor ongi sama.vähemalt detailid,mis kätte saime on küll pildil samad.aga ,kuidas seletada 22mm padruneid?

Postitatud: 11 Juul, 2005 0:04
Postitas Panzergrenadier
Ju need padrunid on lihtsalt roostes ja mudaga kaetud. Sellepärast ongi nad mõõtmisel paksemad.

Re: tere!

Postitatud: 11 Juul, 2005 7:20
Postitas paharet
hanno kirjutas:Küsimus selline V12 mootor,kuulipilduja kuulid 22mm.Mis lennuk võiks see olla?Meres mere lamu ja muda täis,ainult selle saime ära tunda.
Välistada ei saa ka Il-2 millel oli V-12 mootor ja 2 23 mm kahurit ega see mõõtmine nii täpne ei saa olla võib olla mm siia või sinnapoole.

TUVASTADA lennuk

Postitatud: 27 Juul, 2005 22:20
Postitas kaba
Sai kogematta külastatud Moe piirituse tehase lähedal ühte ausammast millel kasutatud sealsamas põllule kukkunud lennuki saba ,fotot teha ei õnnestunud aga ehk keegi teab mis marki lennukiga tegu oli.

Postitatud: 28 Juul, 2005 8:03
Postitas kangelaspioneer
Tuhni hoolega väeosade alafoorumis, seal on kuskil kirjas, mis asjaoludel see õnnetus toimus (õhkutõusev lennuk Tapa lennuväljalt, kolimine Haapsallu vist).

Postitatud: 28 Juul, 2005 9:49
Postitas Charlemagne
AN-26. Piiritusevabriku korstnasse. Minu meelest seitsmekümnendatel.

Postitatud: 28 Juul, 2005 10:04
Postitas FW Anton
Tõepoolest see oli An-26, mis lendas Moe vabriku korstnasse.

Postitatud: 29 Juul, 2005 8:33
Postitas tõnuv
Sama juttu rääkisid kohalikud ka eelmine suvi Leevaku teeristis oleva korstna kohta.Marki ei tea.Juppe ei leidnud.

lennuk

Postitatud: 02 Aug, 2005 20:43
Postitas hanno
kunagi ammu Kroonikas oli pilt,kus oli Saksa lennuk soos,saba väljas.
Kas keegi oskab öelda,mis kroonika see oli.Pidi kuskil 90 ndatel olema.

Postitatud: 05 Aug, 2005 12:11
Postitas gnadenlose
Mul on see artikkel lausa olemas, ajaleht oli siis Liivimaa Kroonika;) Aga minu mäletamist mööda oli selle kohta käiv ainuke kommentaar a la "tüüpiline näide rüüstajate kätetööst".

Postitatud: 06 Sept, 2005 14:42
Postitas Immelmann
I-16 ja Il-2 kere sabaosa oli vineerist. Võin ka eksida, aga kas esimeste seeriate Il-2 ei olnud mitte täismetall?