7. leht 7-st

Postitatud: 13 Veebr, 2010 20:39
Postitas T-62
Pole küll minu teema, aga tahaks lisada mõne repliigi, see tähendab, et ei hakka arvustama konkreetset tööd, vaid parandaks või täpsustaks mõnda eelpool nimetatud asja.
* Kohta, kus kahur tornist välja tuleb, ei kata mitte nahk, seal on ikka kummeeritud riie või present, sõltub masinast ja ajast, võib-olla oli see kirsanahk. Vene kroonus käinud teavad, millise looma seljast kirsanahka saadi 8)
* Värv neil kummist ja muust painduvast materjalist osadel oli alul enamasti sama, mis masinal, edaspidi pleekis heledamaks ja pragunes, ei kujuta ette, kuidas see mudelil järele tehakse :roll:
* Öise nägemise tule väljanägemine sõltus suuresti väeosast ja selle juhtkonnast, võis olla kattega, võis olla ilma, viimasel juhul on klaas enamasti pragudega. Kõik peab olema ju tõepärane.
*Kui masin ikka sõidab ka vahel, siis taguotsas olev võre on ka natuke hallim.
* Need esimesed porilapakad olid ka peale mõnepäevast õppust ja mudas ukerdamist natuke muudest osadest irdunud.

Veel kord: ärge võtke isiklikult ja jõudu tegijatele.

Postitatud: 13 Veebr, 2010 22:08
Postitas herr harold
Pole hullu,kõik see on ju selleks ,et masinad uhkemaks muutuksid