61. leht 115-st

Postitatud: 04 Okt, 2008 9:11
Postitas kapral
mul ka ,,metsaveo,, lülid kodus,aga endine omanik kiskus need saksa masina alt.kas vineerkabiiniga metsaveol oli venkude omalooming all?üks vana metsamees mäletab,et neile oli toodud saksa roomikuid,mis olid täpselt samad.

Postitatud: 04 Okt, 2008 11:59
Postitas varing
RSO lüli sobib sellega kokku küll.Välimus teine aga kõik olulised mõõdud samad peaksid olema. Nad ju sugulased 8)

Käigukasti korpus

Postitatud: 06 Okt, 2008 10:52
Postitas varing
Kas keegi teab millele võis kuuluda selline kast? Värvus olnud rohekas-kollane,poldipead 15mm võtmele.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Okt, 2008 11:55
Postitas Aspelund
Tundub olevat ZIS-5. Võrdle sellega: http://www.egorov.msk.ru/rus/auto/4/83.html

Asp

Postitatud: 06 Okt, 2008 12:40
Postitas varing
Paistab sama jah,tänud lingi eest!
Pilt
Pilt
aga milleks see väljavõte küljel võiks olla?

Postitatud: 06 Okt, 2008 20:21
Postitas varing
Ainus variant,mille leidsin on kütuseveok,millel väljavõte pumba jaoks.
Pilt
siin küll teisel küljel :roll:

Postitatud: 07 Okt, 2008 7:49
Postitas JS
Oletuste tasandil pakuks veel tuletõrje varianti(veepumba ringiajamiseks)

Postitatud: 07 Okt, 2008 12:23
Postitas PANZER
Tere


Ma olen kusagil veel pilte näinud, et olid ka lennukite käevitajad. Pikk kardaan ulatus ettepoole üle kabiini ja see oli käevitamise ajal ühenduses lennuki mootori rootoriga. Põhimõttelt nagu ajaks mootorit vändaga ringi. Kasutati nagu aru sain karmimates tingimustes. Kahjuks ei mäleta, mis auto seal oli. Ka piltide asukoht ei tule pähe enam.


Tervitades



Vahur

Postitatud: 07 Okt, 2008 14:29
Postitas Kilo Tango
PANZER kirjutas:Tere


Ma olen kusagil veel pilte näinud, et olid ka lennukite käevitajad. Pikk kardaan ulatus ettepoole üle kabiini ja see oli käevitamise ajal ühenduses lennuki mootori rootoriga. Põhimõttelt nagu ajaks mootorit vändaga ringi. Kasutati nagu aru sain karmimates tingimustes. Kahjuks ei mäleta, mis auto seal oli. Ka piltide asukoht ei tule pähe enam.


Tervitades



Vahur
Minu teada käivitasid soomlased sedasi messereid.

Postitatud: 07 Okt, 2008 22:42
Postitas EOD
Lennukite käivitamiseks propelleri võllil asuva vändakäbi kaudu olid GAZ AA baasil käivitusautod. Kuna selle jõuvõtukasti lülitushoob paistab olevat vaid kasti küljest lülitatav, siis ilmselt sõidu ajal seda ei kasutatud. See võis olla nii pumba, vintsi kui generaatori ajamiks. Tõde aitaks selgitada vaid muude osade leidmine või inimeste mälestused.

Postitatud: 08 Okt, 2008 11:40
Postitas varing
Pütiga variante oli vist 5-6 vähemalt,kõige lihtsam vaakumpumbaga ainult,keerulisemad vahekastiga pumba käitamiseks jne.
Mis variandiga täpselt tegu oli on võimatu ainult kasti põhjal ütelda jah.
Aga eks aeg annab arutust...

Tuvastamiseks paar laternat

Postitatud: 13 Okt, 2008 16:23
Postitas nords
Roheline on mingi sõjaaegse usaka küljest. Pistikul kirjad ground, pass, drive. Pikema varre otsas oleval kopsikul markeeringud-kirjad puuduvad.
Ventikas vedeles samas kõrval.
Pilt
Pilt

Roomikud

Postitatud: 13 Okt, 2008 22:08
Postitas Kõrvaltvaataja
Leidsin sellised roomikud. Pakuksin ise, et kuuluvad soomusautole Ba-10. See masin oli teatavasti tehtud Gaz AAA baasil. Huvitav oleks teada, kas roomikud kuulusid sõja ajal ka sellista autode komplekti, millel kastis nelja Maksimi baasil õhtutõrjekuulupildija? Ise pole kuskil sellist infot leidnud, et kasutati ka tavaauto varustuses. Küsin seda sellepärast, et roomikud leitud kohast, kus lammutati 41 aastal Gaz AAA baasil õhutõrjemasin.

Pilt:
http://i34.tinypic.com/9fxpmw.jpg

Pilt kahjuks kehva kvaliteediga.

Postitatud: 14 Okt, 2008 19:16
Postitas Abramis
Kas oled kindel, et korjasid kõik roomikud üles, või jätsid osa maha...

Postitatud: 14 Okt, 2008 21:35
Postitas Kõrvaltvaataja
Need, mis leidsin, korjasin ikka üles. Kokku oli kolm tükki.