616. leht 1000-st
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 8:47
Postitas Kapten Trumm
Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 8:56
Postitas Svejk
Kapten Trumm kirjutas:Kui jagad selle raha müüdud uute autode peale, siis see toetus on suhteliselt tühine summa ja seda igaüks ju ei saa. St müügikasvul peavad olema ka muud põhjused.
Ei päätä eikä häntää....
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna,

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 9:00
Postitas Kriku
Ei tagasta keegi midagi enne järgmist lagunemisvooru. Sanktsioonid toovad selle lähemale. Nii lihtne või keeruline see kõik ongi.
---
WSJ: Saksamaa palub USA-lt Venemaa-vastastest sanktsioonidest vabastust.
Uus sotsist rahandusminister näitab, mis loom ta on.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 9:29
Postitas Kapten Trumm
Ei päätä eikä häntää....
Milleks siis jagada kõigi autode vahel, et summa tühine tunduks, kui kõik niikuinii ei saa.
Katsu vähemalt eraldi lausetesse panna,

No aga jaga nt veerandi peale - tuleb kuskil 1200 eurot. Uue auto hind on alates vana Niva 5000 eurost kuni suurte kallurite 60 000 euroni.
Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Kõige enim müüdav sõiduaot auto oli 2017 Kia Rio - see ei saa mingeid toetusi (saavad ainult kodumaised autod).
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 10:16
Postitas Roamless
Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile. Viimane Lada 110 eksperiment Eestis lõppes sellega, et need, millel polnud nö nõukakogemusega omanikke, kes auto pigimattidega üle käisid, neil roostetasid 110 ära ca 5 aastaga, nagu odav plekist hiina postkast, isegi nõukaaegsete autode roostele vastupidavus oli tunduvalt parem. Vanavanematel siiani kuuri all vaata et muuseumi konditsioonis Lada 2106, hooldatud muidugi nõukaaja stiilis st kõik on ise üle käidud.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 10:48
Postitas Walter2
Kas Venemaal olevad lääne mudelite koostetehastest tulevad sõidukid on maksudest vabad e. konkurentsivõimelisema hinnaga?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:00
Postitas Kapten Trumm
Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Sakslased ütlevad, et vähemalt Vesta (viimane mudel) on igati rahuldav auto
https://www.youtube.com/watch?v=rdssjGRPLyk
Aga võib-olla on ADAC Kremli agendiks hakanud.
Hind Saksamaal on 12 500 alates, st pole mitte enam odav auto kah.
Kandilisi Ladasid (2107) müüdi enne tootmise lõppu venes ca 4000 euroga.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:14
Postitas Tegelane5
Roamless kirjutas:Trumm, kas sina ostaksid endale praeguse Lada? Venemaal on näiteks igatsorti ekspordi maksudega ka kasutatud Lääne autode hinnad lakke aetud eks sellepärast ostetakse ka Riot ja Ladat, kuna hind suht odav, Rio lihtsalt parema kvaliteediga. Tänase eestlase jaoks on Lada p...sk ja jääb ka selleks, muide nii mõtlevad ka paljud Venemaa venelased, lihtsalt rahakott ei hakka paremale kraamile.
Mitte rahakott ei hakka peale vaid tollid on hullumeelsed. Üle seitsme aasta vana auto, alla 2,5 L mootoriga on 1 kuupsentimeeter 2 euri. Üle 2,5L konega 3 euri.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:20
Postitas Some
Sobiks vast mitmesse teemasse:
Единственного в России производителя БМП попросили обанкротить
Корпорация «Ростех» попросила вице-премьера Дмитрия Рогозина, курирующего военно-промышленный комплекс, рассмотреть вопрос о банкротстве единственного российского производителя боевых машин пехоты (БМП) — «Курганмашзавода». Его предполагается объединить с тульским Конструкторским бюро приборостроения имени академика Шипунова, передает в четверг, 19 апреля, РБК.
Глава «Ростеха» Сергей Чемезов поясняет, что нынешнее финансово-экономическое состояние предприятия критическое. По итогам 2017 года у «Курганмашзавода» образовался убыток в 7 миллиардов рублей. Кроме того, предприятие сорвало сроки заказов по экспорту.
Чемезов добавил, что у завода есть проблемы и с выполнением государственного оборонного заказа на 2018 год.
Как отмечает издание, в октябре прошлого года Внешэкономбанк (главный кредитор концерна) подал иск в Чувашский арбитражный суд о признании предприятия банкротом. Суд назначил в компании наблюдение, а для запуска процедуры банкротства стратегического объекта необходимо решение правительственной комиссии под председательством Рогозина.
«Курганмашзавод» основан в 1950 году. Он ориентирован на производство и ремонт бронемашин класса БМП. БМП-2 и БМП-3 эксплуатируют, кроме российской армии, вооруженные силы почти 30 стран мира. Кроме того, завод изготавливает образцы модернизированной БМД-4.
https://lenta.ru/news/2018/04/19/bmp/
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:23
Postitas blueant
Jestas, selle lahmimise juures võiks ära mainida, et Lada on Renault-Nissani oma. Nad võtavad suurtest kontsernidest kõige tõsisemalt seda, kuidas toota vaesematel turgudel väga odavaid autosid, mis koos seisavad: Dacia, Renault Kwid Indias.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:37
Postitas Roamless
Roamless, Lada 110-st tänase produktsiooni juures rääkida on suht nüri teadmatuse demo. Sellest ajast on ikka palju vett merre voolanud (isegi venes).
Konkreetsele küsimusele Trumm ei vastanud, vaid asus sildistama, nagu talle kombeks. Samuti tõin näite varasemast läbikukkumisest, milleks Lada 110 vaieldamatult oli. Praegused Vestad, pole ka mingid imerelvad, vaid pigem sellised Dacia derivaadid, mille kohta kordaks küsimust, kas Trumm sa seda isiklikuks autoks ostaksid? Vaadates näiteks Hiina ja Korea autotööstuse arengut samal ajavahemikul, on Venemaa nii maas, kui veel olla saab.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 11:51
Postitas Runkel
Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.

Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
Teisalt, venelaste õnn on hetkel nafta suhteliselt kõrge hind. Kõik, mis üle 60 USD, annab võimaluse reserve koguda (ja ka rublale tugioste teha) ning eelarvet täita, hinna languse puhul on oht riigi eelarve puudujääki lasta ja järgmine reservfond kopikani ära kulutada.
http://customs.ru/index2.php?option=com ... temid=1981
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 12:16
Postitas aht0
Runkel kirjutas:
Põhiliseks impordiartikliks on masinad, seadmed. See on oluline koht, sest seadmed ja masinad 1. lähevad järjest kallimaks rubla languse tõttu, 2. laienevad sanktsioonid piiravad valikut veelgi (kui vaid neid Siemensi-taolisi kõrvalehiilijaid ei oleks). Seega, kogu mõju avaldub pika aja peale, Vene F. moderniseerimine lükkub edasi ja edasi (tulebki minna analooge mitte omava tehnika või tööstusspionaazi teed). Kannatlikku meelt meile.
juhul kui Hiina raske raha eest abikätt ei ulata ning sanktsioneeritud tehnoloogiaid kas ise ei müü või ei vahenda..
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 12:23
Postitas Sekeldaja
Kapten Trumm kirjutas:
Ühesõnaga, kontseptsioon, et vene autotööstuse müük seisab vaid toetustel, on selge soovmõtlemine.
Kes, kus ja millal seda väitis?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Apr, 2018 12:38
Postitas Kapten Trumm
Ma vana Mosse-mehena (AZLK 2140) lisan kah mõne mõtte juurde.
Eelmisel aastal importis venelane sõiduautosid 6697,7 mln USD eest, müügiks läks 1320,2 mln USD eest sõidukeid (sh ligi pool SRÜ-sse).
Suurem pilt väliskubandusest näitab aga endiselt, et Vene väärtus seisneb vaid toorainete (nafta) tarnijana. Kolmanda maailma riik.
Noh, Norra ekspordistruktuur on ka kaunis analoogne, kuid Norra pole kolmanda maailma riik (Norra ekspordist moodustab nafta ja gaas rohkem kui Venemaal).
Norras on masinaehituse osa venelastega sarnane ja keemiatööstuse osa venelastest väiksem.
Seda kolmanda maailma riiki peaks vaatama muude suhtarvude järgi kui vaid nafta ekspordi osakaal kogu ekspordist.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Norw ... (2009).pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/Economy_o ... -_2016.jpg
Mõni aasta on küll vahet, aga analoogselt on ka Norral naftariigina ülisuur osa ekspordis naftal.
Vahe on lihtsalt selles, et Norra pole kunagi olnud tõsine masinaehitusmaa, kuid NSVL ajalooliselt on seda siiski olnud.
Vaadates nt USA-d (kelle kaalukategoorias VF peaks olema), siis seal moodustavad ekspordist umbes poole tööstustooted (mikroskeemidest lennukiteni).
Venes on sama osa mõni protsent.